SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@albertostegeman in Shownieuws
En een keurmerk van Rob!
Hoever wonen de vaste slowchatters vanaf camping de Berckt.
Palomar 294 Km
Van_Poppel 254 Km
WcPot 204 Km
Starm 192 Km
donald_dick 187 Km
Karina 180 Km
Spaghettivreter 152 Km
Studiotje 137 Km
sinterklaaskapoentje 137 Km
AF_ 83 Km
appelen 72.1 Km
Poll: Waar gaan we meeten?
• De Berckt
• Vakantiepark de Berckt
• Camping de Berckt
• Huisjespark de Berckt (Baarlo)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
en nu weer verder:
En hier houd zij de wacht als Karina er niet is:
Grootste Albertnoes powner ooit:
De belgische eindbaas
Alberto op de WC:
Verlaat je deze fantastische Slowchat meld je dan even af dan kunnen de andere slowchatters je nog even gedag zeggen.No amount of money ever bought a second of time.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 00:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee heeft hij vaker gehoord van die wijven denk ik.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 00:16 schreef Pizzalucht het volgende:
Er is altijd 1 zo'n papzak bij een meidengroep
Dat is een natuurwet.quote:Op maandag 14 oktober 2013 00:16 schreef Pizzalucht het volgende:
Daar reageert de rest ook vaak op af..quote:Op maandag 14 oktober 2013 00:16 schreef Pizzalucht het volgende:
Die zorgt voor de beveiligingquote:Op maandag 14 oktober 2013 00:16 schreef Pizzalucht het volgende:
sjanantquote:Op maandag 14 oktober 2013 00:17 schreef Paxcon het volgende:
Ik vind dat geschreeuw altijd een beetje genant
Ze hadden dit programma net zo goed Plaatsvervangende Schaamte kunnen noemen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 00:17 schreef Paxcon het volgende:
Ik vind dat geschreeuw altijd een beetje genant
Kringloopwinkelquote:Op maandag 14 oktober 2013 00:19 schreef TigerXtrm het volgende:
Even Krap bij Kas. Is dat de Nederlandse versie van die Pawn programma's? Opgenomen in de Used Products zeker
Kan je daar tegenwoordig dingen verpanden dan?quote:
Jaquote:Op maandag 14 oktober 2013 00:29 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Hij moet wel van Netteke afblijven hoor..
90% is daar man toch?quote:Op maandag 14 oktober 2013 00:31 schreef TigerXtrm het volgende:
Niet kunnen scoren op Sunny Beach. Lager zinken is werkelijk niet mogelijk
Ja maar de overige 10% aan vrouwen laat zich door alles en iedereen nemen, ongeacht de locatie. Desnoods op de barquote:
Niet gekekenquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:11 schreef Karina het volgende:
Het nieuwe seizoen van Undercover in Nederland met Alberto Stegeman is zondagavond met mooie cijfers van start gegaan op SBS 6. Er keken bijna 1,1 miljoen mensen naar de uitzending, goed voor 14,9 procent marktaandeel. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. Undercover in Nederland was de nummer drie om half tien. Op dat moment wisten alleen de TV Show op Nederland 1 (1,4 miljoen) en De Man Met De Hamer op RTL 4 (1,1 miljoen) meer kijkers te boeien.
Over de hele avond gezien was Undercover de nummer negen. Slechts één SBS 6-titel stond nog hoger in de kijkcijfer top 25, namelijk Hart van Nederland met 1,2 miljoen kijkers op plek zeven.
Bron
Niet gekekenquote:
Even onthouden dat ik je volgende week feliciteerquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet gekekenvolgende week ook niet
ben jarig
Zaterdagquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:32 schreef appelen het volgende:
[..]
Even onthouden dat ik je volgende week feliciteer
quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:36 schreef donald_dick het volgende:
jemig, kunnen jullie niet eens normaal quoten
Doe normal man!quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:36 schreef donald_dick het volgende:
jemig, kunnen jullie niet eens normaal quoten
plies let te boel the boel yes!quote:
Du moment Alberto een veredeld reality programma gaat worden en waar het doel pure sensatie is,haken er meer af. Dus liever die paar kijkers die alleen maar sensatie willen verliezen, dan het overgrote deel dat gewoon voor de inhoudelijke/onthullende reportages gaat.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:54 schreef Ronaldsen het volgende:
Alberto mag wel een beetje z'n best gaan doen om het wat boeiender te maken, anders haken er heel wat kijkers af denk ik.
Beticht je Alberto er nu van inhoudelijke reportages te maken, zónder sensatie?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:57 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Du moment Alberto een veredeld reality programma gaat worden en waar het doel pure sensatie is,haken er meer af. Dus liever die paar kijkers die alleen maar sensatie willen verliezen, dan het overgrote deel dat gewoon voor de inhoudelijke/onthullende reportages gaat.
Bedankt.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ben ik het nog vergeten, wat stom.
Gefeliciteerd lieverd
En wat heb je voor kado's gekregen?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:19 schreef appelen het volgende:
[..]
Bedankt.
Ik heb vanmorgen een 360 gedaan ter ere van Alberto![]()
![]()
![]()
Paar biljettenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:20 schreef Karina het volgende:
[..]
En wat heb je voor kado's gekregen?
Nee geen idee eigenlijkquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:23 schreef Karina het volgende:
[..]
NiceEnig idee wat je ervoor gaat kopen?
Hahaquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:24 schreef appelen het volgende:
[..]
Nee geen idee eigenlijk
Huisje op de Berckt?
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:34 schreef Karina het volgende:
Omdat ik het was vergeten
ONZ / Feliciteer hier appelen met zijn 15e verjaardag
Ach, op zaterdag wordt er zo weinig gepost dat ze het morgen nog wel zien, en daarbij is het volgend jaar wel op zondagquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Helaas is het geen zondag dan hadden alle tv sc'ers het gezien
En dan bestaat de TV SC vast ook nog welquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:05 schreef appelen het volgende:
[..]
Ach, op zaterdag wordt er zo weinig gepost dat ze het morgen nog wel zien, en daarbij is het volgend jaar wel op zondag
Dan hebben we 1500 topicsquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:06 schreef Karina het volgende:
[..]
En dan bestaat de TV SC vast ook nog wel
Dat is al best snel! Nog maar 7 topics te gaan. In de zomer is wel leuker, nu is het kutweer.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:14 schreef appelen het volgende:
[..]
Bij de 1000 allemaal bijleggen voor huisje op de Berckt
O, ja maar dan moeten we dit snel afspreken omdat afstemmen vakantiequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is al best snel! Nog maar 7 topics te gaan. In de zomer is wel leuker, nu is het kutweer.
En we willen bulldozers voor de deur en vieze badkamers! En dan gaan we Alberto en Rob bellen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:21 schreef appelen het volgende:
[..]
O, ja maar dan moeten we dit snel afspreken omdat afstemmen vakantie![]()
En vroegboekkorting(nu zal dat niet veel uitmaken op dat kutpark)
Allemaal een 360 en zo een FOK!-flashmob makenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:22 schreef Karina het volgende:
[..]
En we willen bulldozers voor de deur en vieze badkamers! En dan gaan we Alberto en Rob bellen.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:23 schreef appelen het volgende:
[..]
Allemaal een 360 en zo een FOK!-flashmob maken
Bedanktquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:31 schreef Karina het volgende:
Er komt nog een heleboel bij zie ik. Allerlei belastingen en zo en schoonmaken, 38 euro______ En zelfs het beddegoed betaal je apart, ja zo kan ik het ook goedkoop doen lijken.
OK ik ga effe wat doenFijne verjaardag nog.
Kun je mij ophalen, hoef ik niet met het ovquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:24 schreef AF_ het volgende:
Half uurtje met de auto dus ik ben erbij![]()
Overigens gefeliciteerd! Vond het al raar dat het topic hoog in mijn at stond
Ligt eraan. Ik kom vanuit het zuidenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:31 schreef appelen het volgende:
[..]
Kun je mij ophalen, hoef ik niet met het oven bedankt
Ah half uurtje omrijdan danmaarquote:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:00 schreef Karina het volgende:
Kickje alvast voor straks
Bij underkoffer vanavond:
In deze aflevering wordt de cosmetisch behandelaar Emel van S. ontmaskerd. Zij verminkt klanten in haar eigen praktijk, waardoor sommigen van hen zelfs op de intensive care terecht zijn gekomen. De vrouw runt meerdere praktijken door het hele land. Alberto Stegeman doet onderzoek en verzamelt bewijs van de misstanden. Als het hele verhaal op camera staat, kan actie van de politie niet langer uitblijven. Verder is in deze aflevering te zien hoe Alberto een garagebedrijf in de val lokt dat APK-fraude pleegt.
Ik heb de kabel erin, wifi werkt hier nietquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:06 schreef Karina het volgende:
Oh 1 algemeen bedoel je? Mijn internet is ietwat traag dus erg snel/veel posten hier zal niet lukken denk ik.
Is wel sneller meestal toch? Mijn internet lag er toenstraks zelfs even helemaal uitquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:07 schreef appelen het volgende:
[..]
Ik heb de kabel erin, wifi werkt hier niet
Ja hij is nu best snel.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Is wel sneller meestal toch? Mijn internet lag er toenstraks zelfs even helemaal uit
Nee zo snel ook weer nietquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Nu nog dickie voor zijn met topics openen
Dat kijk ik ookquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:33 schreef tralalala het volgende:
Stop! Politie is ook bezig, even kijken of dat wat is.
Nou dat vond ik juist wel goed van haar. Is toch wel een taboe.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Bejaarden vragen naar hun seksleven
Mwa eerder dat ik het niet hoef te weten. Maar inderdaad vraag ik het me wel afquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dat vond ik juist wel goed van haar. Is toch wel een taboe.
je zoekt een nieuwe hobby naast peertenpr0n?quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mwa eerder dat ik het niet hoef te weten. Maar inderdaad vraag ik het me wel af
OK ik hoef het ook niet per se te wetenquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mwa eerder dat ik het niet hoef te weten. Maar inderdaad vraag ik het me wel af
Ja was leukquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:45 schreef Karina het volgende:
[..]
OK ik hoef het ook niet per se te wetenMaar die oude mevrouw vond het helemaal niet zo een gekke vraag en gaf gewoon normaal antwoord.
Goeie vraag wel, zouden ze het zelf weten.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat is de bedoeling van het ritueel
Kamervragen, dit kan echt niet!quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:51 schreef Karina het volgende:
Haha![]()
Viel me mee dat ze gewoon rokend in beeld werden gebracht.
Dat wordt een boete.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kamervragen, dit kan echt niet!
Hehe ik vind er ook niets aan. Dickie schijnt het nogal leuk te vinden. En volgens mij nog een paar hier.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ff peukie en dan begint miljoenenjacht
dokter tinus is leuk!quote:
Leuk voor bij het kampvuur welquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:57 schreef Karina het volgende:
Is ook vooral de sfeer denk ik en hij heeft wel een paar leuke liedjes (tenminste die oude zoals Kedekedeng en Het is een nacht).
doorgangskanalenquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik vind het niks. Ik zie af en toe een stukje, maar nah.
20 minuten zoietsquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:58 schreef Karina het volgende:
Een half uurJe gaat verschrompelen, als een appeltje
hij is nog jong karinaquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:58 schreef Karina het volgende:
Een half uurJe gaat verschrompelen, als een appeltje
Maak je ook nog picsquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:58 schreef appelen het volgende:
Ik ga even een halfuur in bad![]()
Miljoenenjacht opgenomen
nee, ik zit nog in een jong strak velletjequote:Op zondag 20 oktober 2013 19:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Doe jij je hand maar eens een half uur in warm waterDan zie je wat er gebeurt.
Neeehee je vingers worden dan helemaal rimpelig.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:00 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nee, ik zit nog in een jong strak velletje
gefeliciteerd nogquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:58 schreef appelen het volgende:
Ik ga even een halfuur in bad![]()
Miljoenenjacht opgenomen
wordt erger als je ouder bentquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Neeehee je vingers worden dan helemaal rimpelig.
opblaaspaard meequote:Op zondag 20 oktober 2013 20:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
In bad is saai trouwens, behalve als vrouw kun je lekker masturberen
quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
In bad is saai trouwens, behalve als vrouw kun je lekker masturberen
je hebt geen bad, wat weet jij er nou vanquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja schat het is wel goed met jeIk zit tot half 9 in het miljoenenjacht topic.
Doe je nooit douchestraal lekker hardquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:02 schreef Karina het volgende:
[..]Als je erin gaat is het water te heet maar als je er langer in zit is het water weer te koud.
Ik heb geen nieuwe gekregen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
De nieuwe bonuskaart, nu nog minder privacy!
Ik had vroeger een bad zeg ik toch manquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:02 schreef donald_dick het volgende:
[..]
je hebt geen bad, wat weet jij er nou van [ afbeelding ]
ja, toen liepen er nog dino's rondquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had vroeger een bad zeg ik toch man
Hahaquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:03 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ja, toen liepen er nog dino's rond
ik kreeg hem in mijn handen gedruktquote:
Behalve als je het formulier correct ingevuld hebt, dan had je hem gisteren in de brievenbus gehad.quote:
Ik ga nu gekke dingen voor mij zienquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Doe je nooit douchestraal lekker hard
ja, maar dan sturen ze de mijne naar Nooitgestaart 15 in Duckstadquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:04 schreef tralalala het volgende:
[..]
Behalve als je het formulier correct ingevuld hebt, dan had je hem gisteren in de brievenbus gehad.
Och, het was toch weekendquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:04 schreef tralalala het volgende:
[..]
Behalve als je het formulier correct ingevuld hebt, dan had je hem gisteren in de brievenbus gehad.
Ja, ik gok dat ik het ook niet correct ingevuld heb.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:05 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ja, maar dan sturen ze de mijne naar Nooitgestaart 15 in Duckstad
en dan weer verkeerd invullen. Is ie toch nog anoniemquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:05 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ja, ik gok dat ik het ook niet correct ingevuld heb.
Morgen maar even een nieuwe halen, zelfscan
Die Gaston gaat ook altijd langs bij babyboomers en ander rijk tuig.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Alsof mensen uit Naarden geld nodig hebben
Heb heul geen lot gekregenquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zitten jullie klaar met je lot?
En bejaarden die al 100 jaar meedoenquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:06 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die Gaston gaat ook altijd langs bij babyboomers en ander rijk tuig.
heeft ie zelf getekendquote:
"Voor het goede doel. "quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
En bejaarden die al 100 jaar meedoen
waarom las "en paarden die al 100 jaar meedoenquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja ik heb het winnende lot, zeker wetenquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zitten jullie klaar met je lot?
Ik zat dichterbijquote:
Neger!quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik zat dichterbij
En een of andere naardenaar mag meedoen
Daarom zijn het ook bejaarden als je al 100 bentquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
1000 ways to die sowiesoquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:10 schreef tralalala het volgende:
1000 Ways to Die & ZZZ tegelijkertijd
Dat. Hoe laat komt dat?quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
1000 ways to die sowieso
ZZZ is een herhaling van een herhalingquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:10 schreef tralalala het volgende:
1000 Ways to Die & ZZZ tegelijkertijd
Hoogtepunten? Ik weet wel dat het de laatste aflevering van het seizoen is/wasquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:12 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ZZZ is een herhaling van een herhaling
GMTAquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:14 schreef tralalala het volgende:
[..]
Doe dan toch maar de braadworstmuseum
De BEST verdienende topmodellen BIJ elkaar, ik had wel wat meer verwacht. Ik gokte net nog 1 miljardquote:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:14 schreef tralalala het volgende:
[..]
Doe dan toch maar de braadworstmuseum
Jullie houden van worst hequote:
200 per vrouw is wel heul veelquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
De BEST verdienende topmodellen BIJ elkaar, ik had wel wat meer verwacht. Ik gokte net nog 1 miljard
blijkbaar verdienen ze maar 12 miljoen pp ofzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |