Bedankt.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ben ik het nog vergeten, wat stom.
Gefeliciteerd lieverd
En wat heb je voor kado's gekregen?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:19 schreef appelen het volgende:
[..]
Bedankt.
Ik heb vanmorgen een 360 gedaan ter ere van Alberto![]()
![]()
![]()
Paar biljettenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:20 schreef Karina het volgende:
[..]
En wat heb je voor kado's gekregen?
Nee geen idee eigenlijkquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:23 schreef Karina het volgende:
[..]
NiceEnig idee wat je ervoor gaat kopen?
Hahaquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:24 schreef appelen het volgende:
[..]
Nee geen idee eigenlijk
Huisje op de Berckt?
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:34 schreef Karina het volgende:
Omdat ik het was vergeten
ONZ / Feliciteer hier appelen met zijn 15e verjaardag
Ach, op zaterdag wordt er zo weinig gepost dat ze het morgen nog wel zien, en daarbij is het volgend jaar wel op zondagquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Helaas is het geen zondag dan hadden alle tv sc'ers het gezien
En dan bestaat de TV SC vast ook nog welquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:05 schreef appelen het volgende:
[..]
Ach, op zaterdag wordt er zo weinig gepost dat ze het morgen nog wel zien, en daarbij is het volgend jaar wel op zondag
Dan hebben we 1500 topicsquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:06 schreef Karina het volgende:
[..]
En dan bestaat de TV SC vast ook nog wel
Dat is al best snel! Nog maar 7 topics te gaan. In de zomer is wel leuker, nu is het kutweer.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:14 schreef appelen het volgende:
[..]
Bij de 1000 allemaal bijleggen voor huisje op de Berckt
O, ja maar dan moeten we dit snel afspreken omdat afstemmen vakantiequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is al best snel! Nog maar 7 topics te gaan. In de zomer is wel leuker, nu is het kutweer.
En we willen bulldozers voor de deur en vieze badkamers! En dan gaan we Alberto en Rob bellen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:21 schreef appelen het volgende:
[..]
O, ja maar dan moeten we dit snel afspreken omdat afstemmen vakantie![]()
En vroegboekkorting(nu zal dat niet veel uitmaken op dat kutpark)
Allemaal een 360 en zo een FOK!-flashmob makenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:22 schreef Karina het volgende:
[..]
En we willen bulldozers voor de deur en vieze badkamers! En dan gaan we Alberto en Rob bellen.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:23 schreef appelen het volgende:
[..]
Allemaal een 360 en zo een FOK!-flashmob maken
Bedanktquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:31 schreef Karina het volgende:
Er komt nog een heleboel bij zie ik. Allerlei belastingen en zo en schoonmaken, 38 euro______ En zelfs het beddegoed betaal je apart, ja zo kan ik het ook goedkoop doen lijken.
OK ik ga effe wat doenFijne verjaardag nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |