Behalve als je het formulier correct ingevuld hebt, dan had je hem gisteren in de brievenbus gehad.quote:
Ik ga nu gekke dingen voor mij zienquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Doe je nooit douchestraal lekker hard
ja, maar dan sturen ze de mijne naar Nooitgestaart 15 in Duckstadquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:04 schreef tralalala het volgende:
[..]
Behalve als je het formulier correct ingevuld hebt, dan had je hem gisteren in de brievenbus gehad.
Och, het was toch weekendquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:04 schreef tralalala het volgende:
[..]
Behalve als je het formulier correct ingevuld hebt, dan had je hem gisteren in de brievenbus gehad.
Ja, ik gok dat ik het ook niet correct ingevuld heb.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:05 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ja, maar dan sturen ze de mijne naar Nooitgestaart 15 in Duckstad
en dan weer verkeerd invullen. Is ie toch nog anoniemquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:05 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ja, ik gok dat ik het ook niet correct ingevuld heb.
Morgen maar even een nieuwe halen, zelfscan
Die Gaston gaat ook altijd langs bij babyboomers en ander rijk tuig.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Alsof mensen uit Naarden geld nodig hebben
Heb heul geen lot gekregenquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zitten jullie klaar met je lot?
En bejaarden die al 100 jaar meedoenquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:06 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die Gaston gaat ook altijd langs bij babyboomers en ander rijk tuig.
heeft ie zelf getekendquote:
"Voor het goede doel. "quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
En bejaarden die al 100 jaar meedoen
waarom las "en paarden die al 100 jaar meedoenquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
En bejaarden die al 100 jaar meedoen
Ja ik heb het winnende lot, zeker wetenquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zitten jullie klaar met je lot?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |