Kun je mij ophalen, hoef ik niet met het ovquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:24 schreef AF_ het volgende:
Half uurtje met de auto dus ik ben erbij![]()
Overigens gefeliciteerd! Vond het al raar dat het topic hoog in mijn at stond
Ligt eraan. Ik kom vanuit het zuidenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:31 schreef appelen het volgende:
[..]
Kun je mij ophalen, hoef ik niet met het oven bedankt
Ah half uurtje omrijdan danmaarquote:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:00 schreef Karina het volgende:
Kickje alvast voor straks
Bij underkoffer vanavond:
In deze aflevering wordt de cosmetisch behandelaar Emel van S. ontmaskerd. Zij verminkt klanten in haar eigen praktijk, waardoor sommigen van hen zelfs op de intensive care terecht zijn gekomen. De vrouw runt meerdere praktijken door het hele land. Alberto Stegeman doet onderzoek en verzamelt bewijs van de misstanden. Als het hele verhaal op camera staat, kan actie van de politie niet langer uitblijven. Verder is in deze aflevering te zien hoe Alberto een garagebedrijf in de val lokt dat APK-fraude pleegt.
Ik heb de kabel erin, wifi werkt hier nietquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:06 schreef Karina het volgende:
Oh 1 algemeen bedoel je? Mijn internet is ietwat traag dus erg snel/veel posten hier zal niet lukken denk ik.
Is wel sneller meestal toch? Mijn internet lag er toenstraks zelfs even helemaal uitquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:07 schreef appelen het volgende:
[..]
Ik heb de kabel erin, wifi werkt hier niet
Ja hij is nu best snel.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Is wel sneller meestal toch? Mijn internet lag er toenstraks zelfs even helemaal uit
Nee zo snel ook weer nietquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Nu nog dickie voor zijn met topics openen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |