die is niet italiaansquote:Op maandag 14 oktober 2013 11:22 schreef Moody het volgende:
Ewbank kan weer beter covers van Italiaanse liedjes maken voor Marco, die waren het beste. ( Je Hoeft Niet Naar Huis Vannacht )
Naja, 3FM speelt ook James Blunt, Passenger en de nieuwe van Coldplay. Er is daar weinig lef of kennis om nieuwe muziek te draaien. Zal ook een commercieel verhaal zijn.quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:24 schreef BoerBert het volgende:
Ja, ik snap ook echt niet dat 3FM (ook al vind ik het maar een kakzender) hier aandacht aan geeft. Gelukkig wordt het kort erna gelijk afgekraakt.
Ah die dan nietquote:
Dat heet macht.quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:24 schreef BoerBert het volgende:
Ja, ik snap ook echt niet dat 3FM (ook al vind ik het maar een kakzender) hier aandacht aan geeft. Gelukkig wordt het kort erna gelijk afgekraakt.
Dat zijn wel nog de nummers die nog redelijk zijn. Dit is echt drie keer niets.quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:22 schreef Moody het volgende:
[..]
Het Koningslied was een voorbode van deze bagger. Ewbank kan weer beter covers van Italiaanse liedjes maken voor Marco, die waren nog enigszins te doen in de context van ideale schoonzoon met prima stem. Margarita, Dromen zijn Bedrog, Waarom Nou Jij, Je Hoeft Niet Naar Huis Vannacht etc. etc. .....allemaal covers
Ik kende het orgineel al toen die in Nederland in de tipparade stond, vond het een leuk nummer (zal je niet verbazen). Dus ik hou het hier toch op het orgineelquote:Op maandag 14 oktober 2013 11:25 schreef Moody het volgende:
Ah die dan niet
Ik vind de Marco-versie beter
Ik heb soms de valse hoop dat 3FM een keer wijzer is, maar ik snap eigenlijk ook niet waar ik dat vandaan haalquote:
vroeger was 3fm veel beter...quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:28 schreef Moody het volgende:
Toch maakt 3FM af en toe wel goede programma's, maar die worden uitgezonden wanneer geen kip er naar luistert
Overdag is het enkel zoetsappige mainstream, wat ze uiteraard zelf moeten weten.
Origineel is altijd "beter", omdat anders de cover ook niet bestaan hadquote:Op maandag 14 oktober 2013 11:29 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik kende het orgineel al toen die in Nederland in de tipparade stond, vond het een leuk nummer (zal je niet verbazen). Dus ik hou het hier toch op het orgineel
Zijn Kane en Go Back to the Zoo dan niet alternatief?quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:28 schreef Moody het volgende:
Toch maakt 3FM af en toe wel goede programma's, maar die worden uitgezonden wanneer geen kip er naar luistert
Overdag is het enkel zoetsappige mainstream, wat ze uiteraard zelf moeten weten. Nee, eigenlijk niet. "Wij" betalen 3FM. Het is de enige grote landelijke zender op de ether die alternatieve muziek wil draaien. Draai het dan!
orgineel is lang niet altijd beter, met of zonder quotesquote:Op maandag 14 oktober 2013 11:31 schreef Moody het volgende:
Origineel is altijd "beter", omdat anders de cover ook niet bestaan had
Maar ik vind The Triplets iets teveel Luv en Dolly Dots voor mijn smaak
Pop/rock ja, wellicht ook alternatief. Misschien had ik "indie" moeten zeggenquote:Op maandag 14 oktober 2013 11:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zijn Kane en Go Back to the Zoo dan niet alternatief?
Op RW hoorde ik naast me dat ze The National best een gave nieuwe band vondquote:Op maandag 14 oktober 2013 11:37 schreef Maxerazzi het volgende:
Valt wel mee, zit ook verstopt in de marketingstrategie van 3FM. Ze hebben zich ook gepositioneerd als kartrekkers voor de grotere Nederlandse festivals, waardoor er een heel nieuw publiek op aan het afkomen is.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:48 schreef Z het volgende:
"Je kunt alleen maar hopen dat het publiek voelt wat John Ewbank en ik voelden toen we het maakten. We hebben twee jaar gecomponeerd en we denken dat we nu het wezen van wat we willen zeggen hebben vastgelegd."
Twee jaar!
"Altijd" is wel heel knap, wist niet dat Brandon Bloempjes en de zijne al zo lang bezig warenquote:Op maandag 14 oktober 2013 12:06 schreef Moody het volgende:
McCartney: "The Killers is altijd al een enorme inspiratiebron geweest"
Leuk albumpje welTimberlake en Bowie komen ook langs.
Maandagochtend, zullen we het daarop houden?quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:39 schreef Moody het volgende:
[..]
Heeft-ie natuurlijk niet echt gezegd dommie
Leuk album idd, mijn favoriet blijft toch:quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:25 schreef Moody het volgende:
Het album van Torres gaat steeds beter bevallen. Enkele goede nummers, waaronder het wonderschone Honey:
Ook een mooi nummer idd. Hele album is wel sterk. Fijn sfeertje.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:44 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Leuk album idd, mijn favoriet blijft toch:
Productie kan op zich wel wat beter, hoewel ik dit rauwe ook wel fijn vind.
Maar mooie liedjes schrijven kan ze zeker
quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:44 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Leuk album idd, mijn favoriet blijft toch:
Zoveel nog in de playlist. Ben er vandaag weer aan begonnen, nadat ik 'm langs zag komen op http://prettymuchamazing.com/feature/best-albums-2013quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:57 schreef brooklyndodger het volgende:
[..], jeeh Torrres word opgepikt. Heb deze platen nogal zitten pushen na mensen toen hij uitkwam maar niemand die echt toehapte.
Ik had 'm gehoord toen hij net uitkwam, vond het toen niet meer dan degelijk. Maar later nog een paar terug geluisterd, staan toch wel een aantal hele toffe nummers opquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:57 schreef brooklyndodger het volgende:
[..], jeeh Torrres word opgepikt. Heb deze plaat nogal zitten pushen na mensen toen hij uitkwam maar niemand die echt toehapte.
The best is yet to comequote:Op maandag 14 oktober 2013 15:19 schreef BoerBert het volgende:
Ik zit nu twee nummers in dat nieuwe album van Jonathan Wilson en dat valt inderdaad alles behalve tegen.
Mooi zoquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:26 schreef Moody het volgende:
[..]
The best is yet to come
Geweldig album. Wel wel mijn nr1 van dit jaar op het moment
Ik neem deze vraag niet serieusquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:37 schreef Moody het volgende:
[..]
Giles Corey ken je ook wel neem ik aan?
Toch weet ik het nog niet helemaal met Darkside.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:38 schreef Norrage het volgende:
En Darkside blijft maar boven de 4.20 staan op MM he
Slechte kwaliteit....maar zo voelt een darkside concert ongeveer aan
Het eerste album staat niet op spotify, dus die ken ik nietquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:40 schreef Moody het volgende:
[..]
Ken je deze al van het eerste album van onze Jonathan?
Oeioeioei wat mooi
quote:
Nee, dit vind ik nou niet heel boeiend.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:47 schreef Moody het volgende:
[..]
Luister nou en zeg ook ff oeioeioei wat mooi
Ik vind die rustige nummers van hem niet boeiendquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:51 schreef Moody het volgende:
[..]
Alsof het zoveel verschilt van zijn nieuwste 2 platen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |