Hm heb wat dingen gemist geloof, ik was nog niet verder dan Bambi's Dilemmaquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:06 schreef brooklyndodger het volgende:
Ik vind de nieuwe melt banana trouwens geweldig, weer eens iets anders ook al vond ik dat lite album ook erg tof.
Uiteraard. Vind zijn platen sowieso weinig waard. Hij is van de live-act. Die band is gewoon te goedquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:22 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Kwam de nieuwe plaat live tot zijn recht?
Ik moet hem ook maar eens gaan luisterenquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:24 schreef Kerftminister het volgende:
Wat een genie die Black Milk ook he, lijkt het lied uit te gaan faden met een soulsample, komt er opeens een blaasinstrument met een vette drumsolo erachter die 30 seconden helemaal losgaat en dan gaat het weer terug naar de originele beat voor de laatste 20 seconden. Dat vergt lef.
Shit, hij komt dinsdag in Groningen, had kaarten willen kopen maar was het helemaal vergeten. Zie nu net dat het al uitverkocht is.quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:24 schreef Norrage het volgende:
[..]
Uiteraard. Vind zijn platen sowieso weinig waard. Hij is van de live-act. Die band is gewoon te goed
quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:24 schreef ranja het volgende:
[..]
Hm heb wat dingen gemist geloof, ik was nog niet verder dan Bambi's Dilemma
Tronic vind ik zijn beste, maar No Poison No Paradise (GO TT) is vrijdagnacht gelekt, dus als je mee wil praten kan je beter voor die gaan. Vind ze allebei fantastisch, echt een hele eigen stijl heeft Black Milk.quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:26 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik moet hem ook maar eens gaan luisterenwelk album raad je aan?
Is dat dat Nikonreclamebandje?quote:Op maandag 14 oktober 2013 00:22 schreef Maxerazzi het volgende:
Heuh, ik zocht net even op youtube of er misschien al wat van het aankomende album van Radical Face opstond, und jawohl!
Nee, is eenmansproject van Ben Cooper. Desalniettemin is 't inderdaad bekend van de Nikon reclame.quote:
quote:
Klinkt lekkerquote:Op maandag 14 oktober 2013 00:22 schreef Maxerazzi het volgende:
Heuh, ik zocht net even op youtube of er misschien al wat van het aankomende album van Radical Face opstond, und jawohl!
Jazeker. Al jaren niet meer geluisterd, goeie reminderquote:Op maandag 14 oktober 2013 10:32 schreef Norrage het volgende:
Kennen jullie deze klassieke avant-gardistische jazz band al, uit Belgie?
quote:Op maandag 14 oktober 2013 10:40 schreef BoerBert het volgende:
Oké. Wat is die nieuwe Borsato heerlijk vernieuwend. Erg gewaagd om zomaar een moderne housebeat in zijn nummer te verstoppen. Zo veel genres in een nummer, want ook een stukje 'rap' is in deze song verborgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het Koningslied was een voorbode van deze bagger. Ewbank kan weer beter covers van Italiaanse liedjes maken voor Marco, die waren nog enigszins te doen in de context van ideale schoonzoon met prima stem. Margarita, Dromen zijn Bedrog, Waarom Nou Jij, Je Hoeft Niet Naar Huis Vannacht etc. etc. .....allemaal coversquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |