Maandagochtend, zullen we het daarop houden?quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:39 schreef Moody het volgende:
[..]
Heeft-ie natuurlijk niet echt gezegd dommie
Leuk album idd, mijn favoriet blijft toch:quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:25 schreef Moody het volgende:
Het album van Torres gaat steeds beter bevallen. Enkele goede nummers, waaronder het wonderschone Honey:
Ook een mooi nummer idd. Hele album is wel sterk. Fijn sfeertje.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:44 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Leuk album idd, mijn favoriet blijft toch:
Productie kan op zich wel wat beter, hoewel ik dit rauwe ook wel fijn vind.
Maar mooie liedjes schrijven kan ze zeker
quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:44 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Leuk album idd, mijn favoriet blijft toch:
Zoveel nog in de playlist. Ben er vandaag weer aan begonnen, nadat ik 'm langs zag komen op http://prettymuchamazing.com/feature/best-albums-2013quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:57 schreef brooklyndodger het volgende:
[..], jeeh Torrres word opgepikt. Heb deze platen nogal zitten pushen na mensen toen hij uitkwam maar niemand die echt toehapte.
Ik had 'm gehoord toen hij net uitkwam, vond het toen niet meer dan degelijk. Maar later nog een paar terug geluisterd, staan toch wel een aantal hele toffe nummers opquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:57 schreef brooklyndodger het volgende:
[..], jeeh Torrres word opgepikt. Heb deze plaat nogal zitten pushen na mensen toen hij uitkwam maar niemand die echt toehapte.
The best is yet to comequote:Op maandag 14 oktober 2013 15:19 schreef BoerBert het volgende:
Ik zit nu twee nummers in dat nieuwe album van Jonathan Wilson en dat valt inderdaad alles behalve tegen.
Mooi zoquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:26 schreef Moody het volgende:
[..]
The best is yet to come
Geweldig album. Wel wel mijn nr1 van dit jaar op het moment
Ik neem deze vraag niet serieusquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:37 schreef Moody het volgende:
[..]
Giles Corey ken je ook wel neem ik aan?
Toch weet ik het nog niet helemaal met Darkside.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:38 schreef Norrage het volgende:
En Darkside blijft maar boven de 4.20 staan op MM he
Slechte kwaliteit....maar zo voelt een darkside concert ongeveer aan
Het eerste album staat niet op spotify, dus die ken ik nietquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:40 schreef Moody het volgende:
[..]
Ken je deze al van het eerste album van onze Jonathan?
Oeioeioei wat mooi
quote:
Nee, dit vind ik nou niet heel boeiend.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:47 schreef Moody het volgende:
[..]
Luister nou en zeg ook ff oeioeioei wat mooi
Ik vind die rustige nummers van hem niet boeiendquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:51 schreef Moody het volgende:
[..]
Alsof het zoveel verschilt van zijn nieuwste 2 platen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |