Hier kan je 't terugluisteren:quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:30 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb niet geluisterd, hoop dat het nog terug te luisteren is.
Dat filmpjequote:Op maandag 14 oktober 2013 16:00 schreef MrTinux het volgende:
[..]
Hier kan je 't terugluisteren:
http://avro.nl/roodshow/extra/wieisdemol2014.aspx
Daar luister ik bijna niet naar, moet ik eerlijk bekennen.quote:
Mooi filmpje.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:00 schreef MrTinux het volgende:
[..]
quote:In de Roodshow hebben Art Rooijakkers en Jan-Willem samen bekend gemaakt dat JW meedoet aan het zesde seizoen van Wie is de Mol?
Goed van jou dat jij het formuleerde.quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:31 schreef Guanabana het volgende:
Jan-Willem Roodbeen wordt nu genoemd als waarschijnlijke kandidaat. Hij had een twitterstilte van 13 mei tot 7 juni, en in die periode is ook de Roodshow overgenomen door iemand anders! Dus grote kans dat hij zichzelf bekend gaat maken als kandidaat zometeen
Had het zelf niet bedacht hoor, kwam van het widm.com forumquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:05 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Goed van jou dat jij het formuleerde.
Toen hij op zijn knieën door zo'n theater ging kruipen, echt een van de meest sjanante tv momenten ooit.quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:39 schreef Guanabana het volgende:
Hans was wel echt een sul als kandidaat though
Geef niks hoorquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:16 schreef Guanabana het volgende:
Had het zelf niet bedacht hoor, kwam van het widm.com forum
En dat zwart brilletje had ie opquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Toen hij op zijn knieën door zo'n theater ging kruipen, echt een van de meest sjanante tv momenten ooit.
Schitterendquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:00 schreef MrTinux het volgende:
[..]
Uh, oké.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 05:59 schreef TLC het volgende:
En zonder ook maar de voltallige groep te weten is bij deze Sofie mijn eerste molverdachte
Ik vat het eerder op alsof hij er juist heel lang in heeft gezeten.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Verspreek Jan-Willem zich nu al een beetje in dat filmpje?
Art zeg: Er komt een mooi seizoen aan
JW: Ik zou bijna willen zeggen, aan mij heeft het niet gelegen, maar ik geloof dat ik er niet veel over mag zeggen..
Volgens mij ligt hij er snel uit
Hmm.. kan ookquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik vat het eerder op alsof hij er juist heel lang in heeft gezeten.
Niets is wat het lijkt!quote:
het tweede teken zou 'in' betekenen. En het derde 'stof'.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:58 schreef Rockfire het volgende:
De eerste twee tekens betekenen volgens mij 'mile' http://www.chinesetools.e(...)ubmit=Search&ca=&tr=
Miley Cyrus.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:58 schreef Rockfire het volgende:
De eerste twee tekens betekenen volgens mij 'mile' http://www.chinesetools.e(...)ubmit=Search&ca=&tr=
hoe heb je dat gedaan dan?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:02 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
het tweede teken zou 'in' betekenen. En het derde 'stof'.
ALs je de tekens afzonderlijk zou vertalen via google.
En de tweede naam is niet in beeld gebrachtquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:02 schreef Haaibaaike het volgende:
Arjan Lubach had in het filmpje over 2 kandidaten.
Dat derde teken (stof) is niet correct. Kijk maar op de foto, dar zit onderaan nog een 'haak' aan het tekenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:03 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
http://translate.google.nl/#zh-CN/nl/%E9%87%8C%0A%E5%9D%8C
Dat klopt nog niet!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:03 schreef Bartjebart het volgende:
En de tweede naam is niet in beeld gebracht
Alle tekens zijn een stuk strakker dan zoals op het trottoir.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:04 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Dat derde teken (stof) is niet correct. Kijk maar op de foto, dar zit onderaan nog een 'haak' aan het teken
wie is dat?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:12 schreef Pino112 het volgende:
莫里李 特
http://translate.google.n(...)E6%9D%8E%20%E7%89%B9
Hoezo? Dat zei hij toch?quote:
Oh dat begreep ik er niet helemaal uitquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:28 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik met jou eens bent dat Arjan twee namen bekent maakt.
Als je Maurice vertaalt in het Chinees krijg je de eerste twee tekens krijg en iets wat maar vaag op het laatste teken lijkt. Dus dat lijkt mij ook niet helemaal te kloppen. Hoewel het sowieso lastig is om alle lijntjes te zien, lijken de tekens van Pino112 mij wel goed.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:29 schreef Rockfire het volgende:
Ik denk dat in de laatste tekens toch nog iets fout zit. Maar dan zou het dus wel een Maurice kunnen zijn...
Maurice de Hond?
Kan. Hij is tussen 4 mei en 20 mei niet getwitterd.quote:
Dit is haar visie. Maar inmiddels midden in omscholing dus er kunnen geen rechten aan worden ontleend.quote:nouja, goed, er staat dit, denk ik:
莫里季特 (Mò lǐ jì tè)
google translate vertaald dat in zn geheel als "Maury Tit"
Het zou kunnen dat er Mo li "li" te staat. Maar ik denk echt jite.
mo = klassiek chinees (zeg maar latijn) voor niet/geen
li = in /bij of... dorp/stadje
ji = seizoen
te = speciaal
jite schijnt ook als 'mees' vertaald te worden.
Als ik het zo bekijk, dan lijkt het alsof er zou kúnnen staan "speciaal seizoen van de mol". Dus dat moli zeg maar fonetisch vertaald mol is en dat jite dan voor season of aflevering ofzo staat. Geen idee of er een Mees ofzo in het spel zit dit keer
Wel beroerd Chinees zo, dat wel
Ga ik volgend jaar ook maar doen, 18 willekeurige namen noemen en dan hopen of het klopt.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:29 schreef 5thencounter het volgende:
De volgende namen duiken op dit moment op het Wie is de Mol?-forum op:
Fleur Agema (politica PVV)
Merel Westrik (tv-presentatrice)
Daphne Bunskoek (tv-presentatrice)
Giovanca Ostiana (zangeres)
Manon Flier (volleybalspeelster)
Laura Smulders (bmx-fietscrosser)
Renate Verhoofstad (journaliste)
Lauren Verster (tv-presentatrice)
Lieke van Lexmond (actrice/tv-presentatrice)
Hanna Osbeek (actrice)
Jandino Asporaat (cabaretier/tv-presentator)
Ramon Beuk (kok)
Nasrdin Dchar (acteur)
Wilfried de Jong (tv-presentator)
Raymond van de Klundert (Kluun) (schrijver)
Abdelkader Benali (schrijver)
Arnon Grunberg (schrijver)
Marnix Rueb (stripschrijver en -tekenaar)
Nou, de topicstarters kunnen vast beginnen... 18 stuks![]()
http://www.nieuwerwets.tv/2013/09/mogelijke-kandidaten-mol-2014/
helleu! tevens topic volg!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:58 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik heb even overlegd met mijn enige link naar iemand die chinees spreekt en leest
(Hai Mignonne)
[..]
Dit is haar visie. Maar inmiddels midden in omscholing dus er kunnen geen rechten aan worden ontleend.
Ze hebben gelijk : Freek Bartels!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:13 schreef ChatGirl het volgende:
Er is iemand van het WIDM.com forum die onderstaande foto heeft gemaakt. Leef jullie uit zou ik zo zeggen!![]()
[ afbeelding ]
Zie mijn editquote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:16 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ze hebben gelijk : Freek Bartels!
Wie is dat?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:16 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ze hebben gelijk : Freek Bartels!
En Jennifer ook vind ikquote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:26 schreef themole het volgende:
Freek Bartels is een musicalacteur. Best leuke kandidaat.
Musical acteur, begonnen bij Stichting Theaterplan (Eindhovuuuuhh), daarna op zoek naar Joseph gewonnen (geloof ik), en nu in best wel wat theaterstukken. Geen onbekende, tenzij je natuurlijk geen ruk met musicals hebtquote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zegt me niks.
En het ging zo lekker met de bekendheid van de kandidaten bij mij.
Dat laatste dusquote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Musical acteur, begonnen bij Stichting Theaterplan (Eindhovuuuuhh), daarna op zoek naar Joseph gewonnen (geloof ik), en nu in best wel wat theaterstukken. Geen onbekende, tenzij je natuurlijk geen ruk met musicals hebt
Doet die mee?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:45 schreef Toekito het volgende:
Abc
Ik geef je op een briefje: Tygo is de Mol!
http://avro.nl/wieisdemol/kandidaten/default.aspxquote:
quote:Kandidaten tot nu toe bekend:
Owen Schumacher 21 maart 1967 | Amsterdam | Acteur / schrijver / tv-maker | Kan stunteliger overkomen dan hij is
Tygo Gernandt 7 april 1974 | Amsterdam | Acteur | Is ontzettend gedreven
Sofie van den Enk 23 augustus 1980 | Utrecht | Presentatrice | Kan goed inspelen op onverwachte situaties
Susan Visser 15 oktober 1965 | Amsterdam | Actrice | Durft risico's te nemen
Aaf Brandt Corstius 3 maart 1975 | Amsterdam | Columnist | Praktisch ingesteld
Jan-Willem Roodbeen 20 maart 1977 | Veenendaal | Diskjockey (de Roodshow) | Is gewend om andere mensen te laten praten
O dus daaaarom was ie zo stil op FBquote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:07 schreef jcdragon het volgende:
[..]
http://avro.nl/wieisdemol/kandidaten/default.aspx
Kandidaten die officieel bekend zijn:
[..]
Mooie jongen dat wel. Maar hij is de enige die ik niet ken . En Sofie leerde ik kennen bij De Slimste Mens.quote:
twitter:gerardekdom twitterde op woensdag 16-10-2013 om 11:13:36Spannend! “GROOT Molnieuws! http://t.co/zpGKcOOQBi RT @WieIsDeMol: Luister vanaf 12 uur naar @effeekdom op #3FM heeft Molnieuws! #widm” reageer retweet
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:53 schreef Meke het volgende:
Ik ben verliefd op het scheve lachje van Freek![]()
En?? Kon je er iets uit opmaken?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:16 schreef Pino112 het volgende:
De vervormde stem van de kandidaat was zonet te horen op 3FM.
Klonk (voor mij) als een man, maar Ekdom zei dat het ook een vrouw kon zijn.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
En?? Kon je er iets uit opmaken?
Ah, ok! Ben benieuwd!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Klonk (voor mij) als een man, maar Ekdom zei dat het ook een vrouw kon zijn.
Zometeen vragen over de kandidaat.
Dit soort mensentwitter:ReneKruithof twitterde op woensdag 16-10-2013 om 12:16:32Is het weer Paulien Cornelisse?! #widm #3fm #effeekdom reageer retweet
Een musicalster, dus niet gek als je hem niet kent.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet het nog steeds niet wie dit is.
ReneKruithof verwacht natuurlijk een soort all-star seizoen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:44 schreef Pino112 het volgende:
Dit soort mensentwitter:ReneKruithof twitterde op woensdag 16-10-2013 om 12:16:32Is het weer Paulien Cornelisse?! #widm #3fm #effeekdom reageer retweet
Hij heet René en zit op korfbal, tsja..quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:44 schreef Pino112 het volgende:
Het is gewoon deel van de media campagne bij Shownieuws, Life 4 You, Radio 2, 3FM, etc.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:51 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Zou die stem niet gewoon Claudia de Breij zijn?
Aangezien ze op 3FM bekend wordt gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |