Dat zou wel awesome zijnquote:Op zondag 13 oktober 2013 19:45 schreef alors het volgende:
Goedele zou leuk zijn. Een andere optie is misschien Jan Leyers (zomergasten presentator). Of Christophe Haddad, Louis Talpe (beide ex-GTST acteurs) of Wim Helsen.
Valentijnquote:Op zondag 13 oktober 2013 19:59 schreef roos85 het volgende:
Ik denk dat Sanne Vogel qua irritatiefactor bijna niet te overtreffen is.
Wim Helsenquote:Op zondag 13 oktober 2013 19:45 schreef alors het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet hij
Goedelezou leuk zijn. Een andere optie is misschien Jan Leyers (zomergasten presentator). Of Christophe Haddad, Louis Talpe (beide ex-GTST acteurs) of Wim Helsen.
Columns in de Volkskrant en als zus van Jelle Brandt Corstiusquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:01 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar horen we haar van te kennen?
Ah, ik erger me nu al aan haar.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:25 schreef remcoP het volgende:
[..]
Columns in de Volkskrant en als zus van Jelle Brandt Corstius
Sanne is leukquote:Op zondag 13 oktober 2013 19:59 schreef roos85 het volgende:
Ik denk dat Sanne Vogel qua irritatiefactor bijna niet te overtreffen is.
Maar lijkt mij niet heel waarschijnlijk:quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:44 schreef remcoP het volgende:
[..]
Wim HelsenDat zou echt briljant zijn.
Hm, dan waren die stemmen dus erger vervormd dan wij dachten.quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:01 schreef Pino112 het volgende:
Sofie was dus de eerste in dat filmpje, ABC de laatste.
In welk universum is Aaf Brandt Corstius geen B of C garnituur?quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ken alle 5 tot nu toeEn ook geen B of C garnituur, vind ik
Ik ben benieuwd...twitter:Roodshow twitterde op maandag 14-10-2013 om 09:59:42Vanmiddag bellen we in de #Roodshow met @artrooijakkers Hij onthult weer een #WidM deelnemer! Luister tussen 14-16 uur naar @Radio2_nl reageer retweet
Goed bezig. 3FM, SBS, RTL en nu Radio 2. Zo veel mogelijk mensen natuurlijk.quote:Op maandag 14 oktober 2013 10:51 schreef DaMart het volgende:
Ik ben benieuwd...twitter:Roodshow twitterde op maandag 14-10-2013 om 09:59:42Vanmiddag bellen we in de #Roodshow met @artrooijakkers Hij onthult weer een #WidM deelnemer! Luister tussen 14-16 uur naar @Radio2_nl reageer retweet
Alles voor de ring..quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Goed bezig. 3FM, SBS, RTL en nu Radio 2. Zo veel mogelijk mensen natuurlijk.
Met deze concurrentie kan het dit jaar toch eigenlijk niet misgaan, zou je denkenquote:Op maandag 14 oktober 2013 11:34 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Alles voor de ring..
Ik gun het ze nu wel, ik hoop het gewoon voor ze.
Alleen Flikken kunnen ze last van hebben.. Als divorce wint stelt het inderdaad niks meer voor.quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met deze concurrentie kan het dit jaar toch eigenlijk niet misgaan, zou je denken.
Flikken Maastricht zou ik niet uitvlakken hoor, dat is ook een vrij populair programma.quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met deze concurrentie kan het dit jaar toch eigenlijk niet misgaan, zou je denken.
De afgelopen jaren had WIDM nog wel eens last van programma's die tijdens uitzendingen oproepen konden doen om te stemmen. Dit jaar speelt die factor niet mee. En alleen WIDM is volgens mij momenteel met een campagne bezig om het publiek te benaderen en zo stemmen te winnen. Dus ik heb er wel vertrouwen inquote:Op maandag 14 oktober 2013 11:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
Flikken Maastricht zou ik niet uitvlakken hoor, dat is ook een vrij populair programma.
Divorce heeft ook aardig wat kijkers.. maar goed laten we het hopen dat ze hem dit jaar winnen en dan kan de prijs volgend jaar naar Over mijn lijk.
Ik krijg visite om half 3quote:Op maandag 14 oktober 2013 10:51 schreef DaMart het volgende:
Dat zou leuk zijn ! Ik weet nog dat Hans Schiffers ooit meegedaan heeft . Toen werkte Hans op werkdagen bij radio 2 ' Schiffers.FM'quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:31 schreef Guanabana het volgende:
Jan-Willem Roodbeen wordt nu genoemd als waarschijnlijke kandidaat. Hij had een twitterstilte van 13 mei tot 7 juni, en in die periode is ook de Roodshow overgenomen door iemand anders! Dus grote kans dat hij zichzelf bekend gaat maken als kandidaat zometeen
Hans was cultquote:Op maandag 14 oktober 2013 13:39 schreef Guanabana het volgende:
Hans was wel echt een sul als kandidaat though
Goeie.quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:31 schreef Guanabana het volgende:
Jan-Willem Roodbeen wordt nu genoemd als waarschijnlijke kandidaat. Hij had een twitterstilte van 13 mei tot 7 juni, en in die periode is ook de Roodshow overgenomen door iemand anders! Dus grote kans dat hij zichzelf bekend gaat maken als kandidaat zometeen
quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:31 schreef Guanabana het volgende:
Jan-Willem Roodbeen heeft zichzelf net willen interviewen.quote:
Hahaah, ok. Nog 4 te gaanquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jan-Willem Roodbeen heeft zichzelf net willen interviewen.
Ik had ook een twitter stilte vanaf 13 meiquote:
Ja en ik vanaf 27-4 en check uw DMquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:34 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik had ook een twitter stilte vanaf 13 mei
ow nee faal, vanaf de 18e
Daar ken ik hem ook alleen van.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:02 schreef DaMart het volgende:
Ik heb wel eens naar de Roodshow geluisterd voor hints
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |