Lukte ook niet .... zat al te zoeken in de historie. Wel het topic gevonden maar geen reaktieknop meer.quote:
nee Drugshond is de blankequote:
Welke is dat? Ik nam ook weleens rum mee uit Spanje maar ik weet de naam niet meer.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:29 schreef Drugshond het volgende:
Ik tik nog ff een echte Cuba Libre aan... en ik ga plat.
Heb de Rum uit Spanje hier ook kunnen vinden... 20 euro per fles.
Kan wel kloppen trouwens dat hij niet kan posten. Ik heb ook weleens een oud topic voor iemand gekicked.quote:
Die naam komt me niet bekend voor dus ik denk dat het een andere was. Volgens mij iets met een X in de naam.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:32 schreef Drugshond het volgende:
Añejo Especial , de donkere versie.
How come? Moe of een druk programma morgenquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:06 schreef Karina het volgende:
MooiIk ga het denk ik vandaag ook niet zo laat maken.
Nah ik verveel me en wat dingetjes aan mijn hoofd.quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
How come? Moe of een druk programma morgen
Soort van dit was het nieuws.... nieuw style.quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
DH is wel een droogkloot hoorMet zijn schildpadden.
Oooh, dat is wel rotquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Nah ik verveel me en wat dingetjes aan mijn hoofd.
Kan toch, dat ze ergens naartoe zou gaanquote:
Hehe ja daar had het wel wat van wegquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:08 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Soort van dit was het nieuws.... nieuw style.
Ja, daarom hebben jullie ook de meeste posts op heel fok!quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kan toch, dat ze ergens naartoe zou gaan
Niet weten dat je in een paar uurtjes zoveel kunt posten. Het dubbele kan zelfs worden gehaald manquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, daarom hebben jullie ook de meeste posts op heel fok!
Bij mij is het vooral van 's avonds. Dus het ZOU kunnen dat ik morgen overdag iets ging doen (wat niet zo isquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, daarom hebben jullie ook de meeste posts op heel fok!
Met elke SC gaat het hard ja.quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet weten dat je in een paar uurtjes zoveel kunt posten. Het dubbele kan zelfs worden gehaald man
iboodhunt, dat gaat pas snel. Of Top2000 topic en Serious Request.quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Met elke SC gaat het hard ja.
Precies, het is zo gebeurdquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Met elke SC gaat het hard ja.
Serieus Request doe ik niet aan mee en Top2000 ook nietquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:11 schreef Karina het volgende:
[..]
iboodhunt, dat gaat pas snel. Of Top2000 topic en Serious Request.
Ideetjes: hardlopen, koken, mooie muziekcompillatie samenstellen, goed boek etc. etc.quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij mij is het vooral van 's avonds. Dus het ZOU kunnen dat ik morgen overdag iets ging doen (wat niet zo is)
Hardlopen en koken sowieso nietquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ideetjes: hardlopen, koken, mooie muziekcompillatie samenstellen, goed boek etc. etc.
lekker eten, gezellige dingen doen...quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ideetjes: hardlopen, koken, mooie muziekcompillatie samenstellen, goed boek etc. etc.
Jij snapt hetquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
lekker eten, gezellige dingen doen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |