Hoewel Serieuzzz live het graag anders wil doen geloven, staat het helemaal los van de actie van 3fm. Ik zou het dus zeker niet het kleine zusje van SR noemen.quote:Op zondag 18 december 2011 01:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Serious request die dit jaar in Leiden staat heeft ook nog een kleiner zusje: Serieuzzz live.
Serieuzzz live staat, netzo als SR van vorig jaar, in Eindhoven.
Alles wat in SR Leiden gebeurd, gebeurd ook op een wat kleinere schaal in Eindhoven.
http://serieuzzzlive.nl/Home
Dit staat nog wel op de site:quote:Op zondag 18 december 2011 13:28 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Hoewel Serieuzzz live het graag anders wil doen geloven, staat het helemaal los van de actie van 3fm. Ik zou het dus zeker niet het kleine zusje van SR noemen.
In eerste instantie waren nog niet alle kosten (van 300.000euro) gedekt door sponsoren en zouden de eerste donaties dus vooral gebruikt worden om het evenement te bekostigen.
De betrokken radio zender zou onder andere 30(!) man personeel op het evenement hebben staan, en ook zouden (bepaalde) artiesten betaald worden voor hun otpreden.
Na veel kritiek wist de organisatie ineens toch nog sponsors over de brug te krijgen en konden ze ineens wel snijden in de personeelskosten, waardoor naar eigen zeggen wel 100% van de donaties naar het goede doel zouden gaan.
Neemt niet weg dat dit een veel te dure en veel te grote slechte poging is tot imitatie van het feestje dat er vorig jaar in Eindhoven plaats vond.
quote:De opbrenst van deze inzamelingsactie komt, na aftrek van de kosten, volledig ten goede van de actie Serious Request.
Heb ook zo'n vermoeden dat dit een grote flop gaat worden. Tering wat een droevige toestand is dit. Het leeft bij mijn ouders in de omgeving(wonen in EHV) totaal niet. Vorig jaar was iedereen daar druk bezig geld aan het inzamelen voor SR. Nu doen ze dat ook, maar dat gaat linea recta richting Leiden.quote:
Ja, ben bang van ook. Het is groots opgezet, maar tot nu toe valt de aandacht ervoor tegen. Iedereen concentreert zich op SR wat ik op zich wel logisch vind. Wel is het een voordeel voor iedereen in het zuiden van het land.quote:Op zondag 18 december 2011 17:27 schreef themole het volgende:
[..]
Heb ook zo'n vermoeden dat dit een grote flop gaat worden. Tering wat een droevige toestand is dit. Het leeft bij mijn ouders in de omgeving(wonen in EHV) totaal niet. Vorig jaar was iedereen daar druk bezig geld aan het inzamelen voor SR. Nu doen ze dat ook, maar dat gaat linea recta richting Leiden.
quote:Op zondag 18 december 2011 22:53 schreef henkde_j het volgende:
Nu bij serieuuzz live. Presentatrice: Nog even en er staan misschien wel 10 mensen!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Er stonden kennelijk 10 man op het plein. Dus die kans is erg klein.quote:Op woensdag 21 december 2011 10:40 schreef Drebbelman het volgende:
Wat een vertoning. Iemand die er gisteravond toevallig bij was?
http://www.ed.nl/regio/ei(...)l-niet-op-podium.ece
Klopt, maar de rest van de dagen niet!quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:09 schreef Dichterbijer het volgende:
Flop? Het stond anders gister lekker vol op de Markt!
[ afbeelding ]
Orgineel
Maar ach... bashen is leuker dan zeggen dat iets leuk is
Kloptquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:32 schreef franklop het volgende:
Volgens mij moet er iemand van FOK!sport vanmiddag draaien daar
De eerste editie van Serious Request trok ook niet veel mensen....quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:41 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Klopt, maar de rest van de dagen niet!
Ik heb het vermoeden dat het er volgend jaar niet weer zal zijn
Toen was het concept nieuw, nu is het uitgemolken en slecht gekopieerd. Ook zal het podium (en de gehele inrichting) toen wel een paar maten kleiner en minder duur geweest zijn dan dat geval dat nu op de markt staat, en wellicht wat betere artiesten dan de c-artiesten die nu Eindhoven staan te vermaken.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:25 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Klopt
[..]
De eerste editie van Serious Request trok ook niet veel mensen....
Ik had misschien Serious Request niet als voorbeeld moeten nemen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:33 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Toen was het concept nieuw, nu is het uitgemolken en slecht gekopieerd. Ook zal het podium (en de gehele inrichting) toen wel een paar maten kleiner en minder duur geweest zijn dan dat geval dat nu op de markt staat, en wellicht wat betere artiesten dan de c-artiesten die nu Eindhoven staan te vermaken. [..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |