Die gewone, die je kunt vullen met kaas?quote:
oeeeh!!!!!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die gewone, die je kunt vullen met kaas?
Ja, lekkerquote:
Samen zijn we sterkquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Stuart en Karina, respectievelijk de meeste posts en de op 1 na meeste posts.
Jaquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die gewone, die je kunt vullen met kaas?
Nah ik ben geen baas gek.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:06 schreef sp3c het volgende:
Karina is gewoon de baas van fok!
zo gaat dat
we zitten al in de nieuwe dudequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:07 schreef Drugshond het volgende:
sp3c gooi maar plat. Ik mag geen TT openen.
zit niet te mietenquote:
OMGquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:08 schreef sp3c het volgende:
wat voor kaas?
gewoon een plakje kaas opgefrommelt of pak je gewoon een pakje geraspte kaas?
Karina gaf hier al eerder aan dat ze jou wil inhalen. Maar ja, die woordspelletjes van jou zijn moeilijk te overtreffen. Zelfs voor Karinaquote:
Karina kan mij nog wel inhalen dit jaar hoorquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Karina gaf hier al eerder aan dat ze jou wil inhalen. Maar ja, die woordspelletjes van jou zijn moeilijk te overtreffen. Zelfs voor Karina
Ik bedoelde smeerkaas in een tube, maar geraspte kaas zou kunnen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:08 schreef sp3c het volgende:
wat voor kaas?
gewoon een plakje kaas opgefrommelt of pak je gewoon een pakje geraspte kaas?
zou je ze kunnen combineren met kaasfonduequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik bedoelde smeerkaas in een tube, maar geraspte kaas zou kunnen.
Misschien kun je ze dan nog in de oven doen, net zoals tacochips...maar ik weet niet of dat werkt.
Ohh dat is een goed idee!!!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
zou je ze kunnen combineren met kaasfondue?
volgens mij wel
Weet je hoeveel inkt me dit bespaart...ik hoef nooit meer een dagboek bij te houdenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:12 schreef Drugshond het volgende:
Snap dat niet.....waarom zoveel non-info achter laten op Fok. En het grappige is, die gegevens zijn nog opzoekbaar.... jaren lang.. Ik ken zelfs mijn eigen topics van 10 jr terug en die zijn tip-top in orde om als het moet weer gekicked te worden.
Zullen we eens een test uitvoeren..... voor 30 min ff kloten.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:16 schreef sp3c het volgende:
denk het ook wel
als het niet goed is verwijderen de mods je berichtje, zakt het weer terug en niemand raakte gewond die dag
Moet je ook tissues bij de hand houden.quote:
Ik ben geen hagenees...maar heb ze wel als vrienden.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus jij pist weleens op straat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |