Gek eigenlijk, Walkers heet in NL Lays. Volgens mij overal ter wereld anders dan hierquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind vooral die van Walker's het lekkerst, maar die hebben ze niet bij alle supermarkten. Volgens mij wel bij de Appie.
Ohja die zijn ook lekkerquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:28 schreef Karina het volgende:
Ik koop dan meestal deze:
[ afbeelding ]
Die zijn hier ook popularquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:28 schreef Karina het volgende:
Ik koop dan meestal deze:
[ afbeelding ]
Nice. Meestal zijn die dingen van Mona wel lekker. Zoals satéquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:28 schreef Drugshond het volgende:
hmmz... een Mona Broodje Bal in 2.30 min van diepvriezer naar hapbaar.
Lay's heeft het ook al.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wist niet dat het in NL ook te koop was
Maar goed, zal wel iets zijn wat je gewend bent of niet. Hier zal drop nooit een succes worden
Hahahahaquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:29 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja is wel lekker.![]()
![]()
Achteraf voel je het wel als je er te veel van op hebt, zo zuur
Oh dan heb ik die denk ik ergens anders vandaan, en waarom ik ze daarna niet meer kon vinden....ik ben namelijk in een winkeltje geweest waar ze ook Clotted Cream hadden. Bleek later dat de Jumbo het ook verkocht, half Nederland afgezochtquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gek eigenlijk, Walkers heet in NL Lays. Volgens mij overal ter wereld anders dan hier
Shit, ik bedoel Moraquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nice. Meestal zijn die dingen van Mona wel lekker. Zoals saté
Die zijn baas man. Die zie je hier wel in de kroegquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lay's heeft het ook al.
Deze had ik een jaar geleden weer eens geprobeerd.
[ afbeelding ]
dat vind ik ook zo raarquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die zijn baas man. Die zie je hier wel in de kroeg
Fair enough. Ik vind ook lang niet alle chips lekker eigenlijkquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:30 schreef sp3c het volgende:
ze hadden wel altijd alleen met seasalt, dat vond ik wel heldenchips maar vinegar vind ik niet lekker
Weird. Hier chips, pinda's en pistachios in de meeste kroegenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat vind ik ook zo raar
hier in de kroeg zie je gewoon geen chips
nooit
compleet onlogisch
De vorige parkiet van mijn ouders vond die zo lekker, die haalde de chips uit het zakjequote:
Hahahaquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
De vorige parkiet van mijn ouders vond die zo lekker, die haalde de chips uit het zakje
Ja of het bier van mijn vaderquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahaha
En daarna zijn waterbak leeg drinken
Ja, al mocht ie dat niet. Maar als hij de kans kreeg wel.quote:
Wat een vogelquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, al mocht ie dat niet. Maar als hij de kans kreeg wel.
Ja hij was ook superlief, helaas is hij doodgegaan aan een gezwel.quote:
Altijd moeilijk als een huisdier doodgaatquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja hij was ook superlief, helaas is hij doodgegaan aan een gezwel.
Nu hebben ze een nieuwe, die praat vooral heel veel.
Ja, dierenarts heeft nog geprobeerd te operen, maar ja het is allemaal zo klein dat heeft hij niet overleefd. Ik hoop dat mijn beestjes 20 worden, zou moeten kunnen met deze soort vogels.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Altijd moeilijk als een huisdier doodgaat
Buren van mijn oma vroeger hadden een Beo, en de kinderen hadden die alleen maar leren scheldenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:42 schreef sp3c het volgende:
dikke kans dat die van mij alleen maar heel de dag 'matig' zou roepen tegen alles en iedereen
Haha ja dat krijg je dan hequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Buren van mijn oma vroeger hadden een Beo, en de kinderen hadden die alleen maar leren schelden
terecht ookquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Buren van mijn oma vroeger hadden een Beo, en de kinderen hadden die alleen maar leren schelden
Altijd als er iemand binnenkwam zei hij "rot op" dat ging goed tot de pastoor een keer langskwam en de vogel de hele tijd godverdomme zat te roepen. Toen hebben de kinderen wel enigzins op hun flikker gekregen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Haha ja dat krijg je dan he
Ik had een collega met een papegaai die ook heel goed kon praten. Als je die verhalen hoorde, net alsof hij echt een gesprek kon voeren.
Echt waar, zo oud? Dat zou wel mooi zijnquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, dierenarts heeft nog geprobeerd te operen, maar ja het is allemaal zo klein dat heeft hij niet overleefd. Ik hoop dat mijn beestjes 20 worden, zou moeten kunnen met deze soort vogels.
nee een Haagse vogel moet 'kęk uit, de wautuh!!!' kunnen zeggenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:45 schreef Specularium het volgende:
Een Haagse vogel moet kankuhpipo kunnen zeggen.
Ik moest het even hardop zeggen om te snappen wat dit was.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee een Haagse vogel moet 'kęk uit, de wautuh!!!' kunnen zeggen
Waarheidquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:48 schreef sp3c het volgende:
elke hagenees zegt dat wel eens, meestal als zijn maat staat te wildplassen
Hahahahaquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:49 schreef sp3c het volgende:
zou zo episch zijn als ik dan gewoon zo'n vogel had die op mijn schouder op de uitkęk zit
Je ziet weleens mensen lopen met een papegaai op hun schouder. De mijne mag alleen af en toe mee in het kooitje met de auto naar mijn oudersquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:49 schreef sp3c het volgende:
zou zo episch zijn als ik dan gewoon zo'n vogel had die op mijn schouder op de uitkęk zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |