quote:
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik haal er iets uit met een huis. Kan het fout hebben, want ik snap niets van de rest.
Ik zal even en vertaling proberen te maken:quote:
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:02 schreef flatje001 het volgende:
Ik heb een vraagje; ik heb een koopwoning, de woning is van mij en mijn ex vrouw, mijn ex vrouw is bij mij weggegaan en nu staat de woning te koop.
Nu is mijn vraag; als het lang te koop blijft staan mag mijn nieuwe vriendin bij mij inwonen tot de woning verkocht is???
Wie kan mijn helpen?
quote:mag ik dan voorlopig mijn nieuwe vriendin in nemen
Volgens mij heeft de ex daar niet zoveel over te zeggen....quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:10 schreef deadprez het volgende:
Huh, waarom zou je ex nieuwe vriendin niet bij jou mogen wonen? Als je ex daarmee akkoord gaat is er toch geen probleem?
Dat ligt natuurlijk helemaal aan de omstandigheden. Als TS er niet in mag wonen mag hij dat ook niet met zijn vriendin.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de ex daar niet zoveel over te zeggen....
Dat zou betekenen dat de woning leegstaat, want de ex van TS is weggegaanquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat ligt natuurlijk helemaal aan de omstandigheden. Als TS er niet in mag wonen mag hij dat ook niet met zijn vriendin.
Nee, als het verkocht is, gaat de nieuwe eigenaar er in wonen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:34 schreef flatje001 het volgende:
oke dat het verkocht is mag ze dan zo bij mijn in wonen dan??????
Niet te lezen.....quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:02 schreef flatje001 het volgende:
ik heb een vraagje ik heb een koop woning het is van mijn en van mijn ex vrouw mijn ex vrouw is bij mijn weg gegaan en nu staat de woning tekoop en mijn vraagje is als het lang tekoop blijf staan mag ik dan mijn nieuwe vriendin zolang bij mijn in wonen dat het verkocht is??? wie kan mijn helpen.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, als het verkocht is, gaat de nieuwe eigenaar er in wonen.
Oh.. Ik weet niet of dat voor TS en z'n vriendin wel handig is hoorquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoe moeten wij dat nu weten?!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:04 schreef flatje001 het volgende:
ik bedoel als het nog niet verkocht is, mag ze zolang bij mijn wonen dat het verkocht is dat ik met haar naar een anderen woning gaat
Gebruik hoofdletters, komma's en punten.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:04 schreef flatje001 het volgende:
ik bedoel als het nog niet verkocht is, mag ze zolang bij mijn wonen dat het verkocht is dat ik met haar naar een anderen woning gaat
zo raar is dat toch niet?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:12 schreef flatje001 het volgende:
ik en mijn ex vrouw hebben de woning met garantie gekocht , en zij ging weg naar een anderen vriend nu woon ze daar bij in. en ze moet mee betalen aan de hypotheek en ik heb zins kort ook een nieuwe relatie en ze woon nog niet bij mijn in en ik kan niet naar een anderen woning ik kan het niet betalen hypotheek een nog eens huurhuis dat gaat niet. en mijn nieuwe vriendin is werk zoekende dus ik weet er geen raad er mee. en ze woon bij haar ex vriend in raar maar waar.
Ik zie het probleem niet. Neem ze lekker bij je in de koopwoning. Jij woont er toch? Dan mag je vriendin er ook wonen. (Dat je ex daar mogelijk niet vrolijk van wordt is volledig haar probleem, niet het jouwe.)quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:17 schreef flatje001 het volgende:
nee dat niet maar ze wil bij mijn inwonen dat is een probleem ze wil weg bij hem
tja het is hier natuurlijk geen R&P maar meteen bij de volgende intrekken vanuit de puinhopen van je vorige relatie (en recht in de zijne) vind ik niet super klinkenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:17 schreef flatje001 het volgende:
nee dat niet maar ze wil bij mijn inwonen dat is een probleem ze wil weg bij hem
Ja, jij mag gewoon samenwonen met die vriendin van je. Ongeacht of je ex-vrouw dat leuk vind of niet.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:31 schreef flatje001 het volgende:
hoi nemephis
ik pas gescheiden.
en mijn ex vrouw is vandoor gegaan met een andere vriend.
en ik heb een ander ontmoet.
en die wil bij mijn in wonen in een koop woning van mijn en mijn ex vrouw.
ik en mijn ex vrouw hebben de woning met garantie gekocht maar de woning staat tekoop.
en als de woning nog steeds niet verkocht is dat is mijn vraag.
mag mijn nieuwe vriendin dan bij mijn wonen als het nog niet verkocht is dat kan meschien wel een paar jaar duren.
en daarom vroeg ik voor het.
als het een paar jaar duur dan kan ik nooit samen wonen en mijn ex vrouw die woon wel samen met haar nieuwe vriend.
ik voel wel dat is wel gestraft word daar door.
en daarom hoop dat iemand het weet.
ik hoop daar door die mijn kan helpen ermee.
hij bedoeld de voorwaarde van je hypotheek, de afspraken met je vrouw en/of de status van je scheidingquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:31 schreef flatje001 het volgende:
hoi nemephis
ik pas gescheiden.
en mijn ex vrouw is vandoor gegaan met een andere vriend.
en ik heb een ander ontmoet.
en die wil bij mijn in wonen in een koop woning van mijn en mijn ex vrouw.
ik en mijn ex vrouw hebben de woning met garantie gekocht maar de woning staat tekoop.
en als de woning nog steeds niet verkocht is dat is mijn vraag.
mag mijn nieuwe vriendin dan bij mijn wonen als het nog niet verkocht is dat kan meschien wel een paar jaar duren.
en daarom vroeg ik voor het.
als het een paar jaar duur dan kan ik nooit samen wonen en mijn ex vrouw die woon wel samen met haar nieuwe vriend.
ik voel wel dat is wel gestraft word daar door.
en daarom hoop dat iemand het weet.
ik hoop daar door die mijn kan helpen ermee.
Wat heeft dat er allemaal mee te maken dan?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:34 schreef rhubarbje het volgende:
hij bedoeld de voorwaarde van je hypotheek, de afspraken met je vrouw en/of de status van je scheiding
dat soort dingen
nou wat heeft hij afgesproken met zijn vrouw over de betalingen bijvoorbeeld? stoppen die als er iemand bij hem komt wonen?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:40 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Wat heeft dat er allemaal mee te maken dan?
Hij woont kennelijk nog in de koopwoning, dus hij mag een hond/kat en/of vriendin in huis nemen.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De woning staat op beider namen. Wat denk je zelf? Zijn ex kan de betalingen wel stoppen maar als TS dat dan ook doet zijn ze samen het haasje. (In plaats van alleen TS)quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:42 schreef rhubarbje het volgende:
nou wat heeft hij afgesproken met zijn vrouw over de betalingen bijvoorbeeld? stoppen die als er iemand bij hem komt wonen?
Tuurlijk. Zolang je nog niet gescheiden bent kun je als ex-vrouw (die zelf inmiddels al samenwoont, maar dat is niet eens belangrijk) je ex-man verhinderen te gaan samenwonen.quote:Ik weet het niet hoor maar ik kan mij voorstellen dat het feit dat je nog niet echt gescheiden bent er voor kan zorgen dat je bepaalde dingen af kunt dwingen en dat dat niet meer kan als je al officieel gescheiden bent
dat soort dingen
Als daar afspraken over gemaakt zijn is dat echt niet zo raar hoorquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:46 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
De woning staat op beider namen. Wat denk je zelf? Zijn ex kan de betalingen wel stoppen maar als TS dat dan ook doet zijn ze samen het haasje. (In plaats van alleen TS)
dat zeg ik toch niet?quote:[..]
Tuurlijk. Zolang je nog niet gescheiden bent kun je als ex-vrouw (die zelf inmiddels al samenwoont, maar dat is niet eens belangrijk) je ex-man verhinderen te gaan samenwonen.![]()
Als die er zijn, hoeft TS het niet te vragen toch?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:48 schreef rhubarbje het volgende:
Als daar afspraken over gemaakt zijn is dat echt niet zo raar hoor
Wat zeg je dan wel? Wat zou er dan wel 'afgedwongen' kunnen worden m.b.t. het samenwonen met een nieuwe vriendin dan?quote:dat zeg ik toch niet?
Als ze het toch al niet mag weten, wat zou dan het probleem moeten zijn? Neem gewoon je vriendin in huis.quote:
Niks, ik zei 'ik kan mij voorstellen' en blijkbaar is dat niet zoquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:51 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Als die er zijn, hoeft TS het niet te vragen toch?
Lijkt me meer een gevalletje boze ex die zegt 'waag het eens om met dat wijf te gaan samenwonen, dat mag niet van mij'. Daar heeft die ex echter geen reet over te zeggen.
[..]
Wat zeg je dan wel? Wat zou er dan wel 'afgedwongen' kunnen worden m.b.t. het samenwonen met een nieuwe vriendin dan?
Ik denk dat als je vrouw ergens moeilijk over gaat doen het eerder de leugen is dan dat jij met een ander samen wil wonenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:54 schreef flatje001 het volgende:
mijn ex vrouw mag het niet weten
en ik denk dat ze niet moeilijk doe maar ik moet er toch mee uit kijken denk ik
we zijn vrienden maar de vertrouwen ben ik kwijt van haar je weet maar nooit.
waar heb je het over?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:03 schreef flatje001 het volgende:
stel dat de woning over 3 jaar nog de koop staat.
dan kan ik nooit samen wonen.
mijn ex die doe de helft aan mee betalen aan de hypotheek en gas water en licht.
dat is ze verplicht van de rechter tot dat het verkocht is.
het is niet mijn schuld dat is weg gegaan ze laat mijn in de rotzooi en dat ik niet meer samen kan wonen. snik ):
Dat lijkt me sterk.....quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:03 schreef flatje001 het volgende:
mijn ex die doe de helft aan mee betalen aan de hypotheek en gas water en licht.
ja dat welquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:08 schreef flatje001 het volgende:
oke rhubarbje
maar dan moet ik mijn nieuwe vriendin bij mijn inschrijven bij de gemeente dat wel.
Eerst was het de rechter, nu is het slechts een advocaat die het 'vastgelegd' heeft. Over drie posts is het een achterneef?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:11 schreef flatje001 het volgende:
toch is het zo vast gelegd bij de advercaad
dat ze moet betalen echt waar daar lieg ik er niet om (Bijvlagenzinvol)
dat wou ze zelf ook om mijn tehelpen dat ik een kleine inkommen heb en zij niet
Wat is een advercaat?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:15 schreef flatje001 het volgende:
advercaat heb het vast gelegd en de rechter was er mee eens en mijn ex vrouw die wou het zelf
dat is een goedkope versie van een advercaad (zie post 62)quote:
Nou als alles via de rechter is vastgelegd, waarom zou je dan niet mogen samenwonen?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:15 schreef flatje001 het volgende:
advercaat heb het vast gelegd en de rechter was er mee eens en mijn ex vrouw die wou het zelf
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is een goedkope versie van een advercaad (zie post 62)
Dit dusquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:13 schreef Nemephis het volgende:
Gewoon aan je moeder vragen of dat mag TS
bij jouw wie of wat???quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:34 schreef flatje001 het volgende:
oke dat het verkocht is mag ze dan zo bij mijn in wonen dan??????
Nee, waar jij het over hebt... Dat is leesbaar.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:56 schreef Angst het volgende:
Of post hier een versie van de afspraken.(maak dan wel de privacy gevoelige zien onleesbaar) Nu is het voor ons helemaal niet duidelijk waar je het over hebt.
iets met zwarte kip?quote:
Het is niet alleen de schrijfvaardigheid van TS die ervoor zorgt dat dit topic niet serieus te nemen is. Het is met name de stupiditeit van zijn reacties.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:01 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Nee, waar jij het over hebt... Dat is leesbaar.
NB: Voor een ieder die het topic leest alvorens te blaten, is het best duidelijk wat TS bedoeld. Lukt je dat niet, verschuil je dan niet achter TS zijn schrijfvaardigheid. Dan neem je alleen jezelf in de maling.
Herhaling, herhaling, herhaling.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:13 schreef madam-april het volgende:
[..]
Het is niet alleen de schrijfvaardigheid van TS die ervoor zorgt dat dit topic niet serieus te nemen is. Het is met name de stupiditeit van zijn reacties.
Geen inzet.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:05 schreef DrNick het volgende:
TS, waarom zijn jouw vaardigheden der Nederlandse taal zo beroerd?
De TS is gewoon lui dan?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:20 schreef madam-april het volgende:
Dit gaat volgens mij wel iets verder dan gewoon geen inzet..
Ik denk eerder dat de mensen die hier niks inhoudelijks posten, en alleen maar klagen dat ze het niet kunnen begrijpenquote:
Dus als iemand iets niet begrijpt, issie dus gelijk dom.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:26 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat de mensen die hier niks inhoudelijks posten, en alleen maar klagen dat ze het niet kunnen begrijpenlui zijn. (Tenzij ze het echt niet begrijpen, dan zijn ze kennelijk niet lui maar dom.)
Het probleem is dat er op de vragen die worden gesteld (door mensen die wel inhoudelijk reageren) geen antwoord komt. Als hij antwoordt herhaalt hij zijn vraag of geeft hij onduidelijke informatie die niks toevoegt en eerder meer vragen oproept dan beantwoord.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:26 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat de mensen die hier niks inhoudelijks posten, en alleen maar klagen dat ze het niet kunnen begrijpenlui zijn. (Tenzij ze het echt niet begrijpen, dan zijn ze kennelijk niet lui maar dom.)
Als het wel degelijk makkelijk te begrijpen is wel ja.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:38 schreef _Arthur het volgende:
Dus als iemand iets niet begrijpt, issie dus gelijk dom.
Tja, sorry, komt wellicht even rauw op je dak, maar het is niet anders.quote:Mooi, weten we dat ook gelijk weer
Ik wacht wel even tot er een volgende vlaag voorbij komt. Misschien komt er dan weer wat zinvols uit.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:45 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Tja, sorry, komt wellicht even rauw op je dak, maar het is niet anders.
Lijkt me verstandig, nu lukt het je niet echt. Geef je even een seintje als het zover is?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:53 schreef _Arthur het volgende:
Ik wacht wel even tot er een volgende vlaag voorbij komt. Misschien komt er dan weer wat zinvols uit.
jeetje waarom ben jij zo naar?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:54 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Lijkt me verstandig, nu lukt het je niet echt. Geef je even een seintje als het zover is?
Kan ik ook aan jou & consorten vragen. Waarom TS zo afzeiken om zijn wat mindere beheersing van de taal? Het is hier niet [ONZ] maar [WGR]quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:56 schreef rhubarbje het volgende:
jeetje waarom ben jij zo naar?
boos omdat je thuis zit op zaterdagavond of zo?
true, maar ik vraag het nu aan jouquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:01 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Kan ik ook aan jou & consorten vragen. Waarom TS zo afzeiken om zijn wat mindere beheersing van de taal? Het is hier niet [ONZ] maar [WGR]
De begrijpende lezers (kennelijk een minderheid hier) hebben het antwoord allang tussen de regels door gelezen.quote:
ik val je niet aan, het was een serieuze vraagquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:03 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
De begrijpende lezers (kennelijk een minderheid hier) hebben het antwoord allang tussen de regels door gelezen.
Als je daar niet bijhoort, prima. Maar val mij er dan niet op aan.
Beetje jammer dat TS de antwoorden die letterlijk in de regels staan en niet eens er tussendoor niet leest...quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:03 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
De begrijpende lezers (kennelijk een minderheid hier) hebben het antwoord allang tussen de regels door gelezen.
Als je daar niet bijhoort, prima. Maar val mij er dan niet op aan.
Nog erger is dat zijn antwoorden er (verkapt) ook staan en de mensen in WGR alleen maar zeiken over zijn taalbeheersing in plaats van even het topic aandachtig te lezen. Maar ja, leedvermaak doet het altijd goed he?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:05 schreef Sjeen het volgende:
Beetje jammer dat TS de antwoorden die letterlijk in de regels staan en niet eens er tussendoor niet leest...
Dream on.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:05 schreef rhubarbje het volgende:
ik val je niet aan, het was een serieuze vraag
als mensen op internet je zo over de zeik krijgen zul je wel veel stress hebben of zo
of iets te diep in fok zitten
whatever, het was een oprechte vraag in de hoop je een lightbulb moment te geven
heeft iemand ook ooit voor mij gedaan op fok
denk even het woordje zien weg.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:01 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Nee, waar jij het over hebt... Dat is leesbaar.
NB: Voor een ieder die het topic leest alvorens te blaten, is het best duidelijk wat TS bedoeld. Lukt je dat niet, verschuil je dan niet achter TS zijn schrijfvaardigheid. Dan neem je alleen jezelf in de maling.
Volgens mij was de vraag of TS mocht gaan samenwonen? En ja, dat mag.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:36 schreef Angst het volgende:
denk even het woordje zien weg.
Ik zit de ts overigens niet afgezeiken....
Je weet helemaal niet wat er speelt. Er kunnen zaken omtrent uitkeringen spelen. Daarbij helpt zijn ex hem door ook voor water en gas te betalen. Nogal logisch dat ze dat niet voor zijn nieuwe vriendin wil doen.
Daarom moet je de precieze afspraken weten.
Ik vind niet dat jij zelf nu veel bijdraagt aan een oplossing.
ja het mag, maar het kan wel consequenties hebben.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:40 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Volgens mij was de vraag of TS mocht gaan samenwonen? En ja, dat mag.
(Godkolere, wat is er met WGR gebeurt?)
Buiten eventuele gevolgen voor uitkeringen (waar TS overigens totaal niet om vroeg, dus ik denk niet dat dat uberhaupt terzake doet), ben ik benieuwd welke consequenties jij in gedachten hebt. Dat zijn ex boos wordt? Boeiend...quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:43 schreef Angst het volgende:
ja het mag, maar het kan wel consequenties hebben.
TS is voor de helft eigenaar van de flat. ik snap het hele probleem niet?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:40 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Volgens mij was de vraag of TS mocht gaan samenwonen? En ja, dat mag.
misschien stopt ze dan met de helft van het gas water en ligt te betalen?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:45 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Buiten eventuele gevolgen voor uitkeringen (waar TS overigens totaal niet om vroeg, dus ik denk niet dat dat uberhaupt terzake doet), ben ik benieuwd welke consequenties jij in gedachten hebt. Dat zijn ex boos wordt? Boeiend...
Er is ook geen probleem. Maar kennelijk vinden veel mensen het hier belangrijker om TS af te zeiken, dan inhoudelijk te reageren. En dat is niet alleen een beetje jammer voor TS, maar bovenal zielig gedrag van die personen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
TS is voor de helft eigenaar van de flat. ik snap het hele probleem niet?
Als de rechter dat vastgelegd heeft (lijkt me sterk, maar aan de andere kant: toon mij een intelligente rechter, en ik geef je als dank kernfusie retour) kan ze daar dus niet mee stoppen. Dan zal ze opnieuw de gang naar de rechter moeten maken.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:54 schreef Angst het volgende:
misschien stopt ze dan met de helft van het gas water en ligt te betalen?
Geld is als ik het goed begrijp nogal een issue voor ze.
en zou het dan zomaar goedgekeurd kunnen krijgenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:57 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Als de rechter dat vastgelegd heeft (lijkt me sterk, maar aan de andere kant: toon mij een intelligente rechter, en ik geef je als dank kernfusie retour) kan ze daar dus niet mee stoppen. Dan zal ze opnieuw de gang naar de rechter moeten maken.
Je denkt veel te moeilijk. TS woont er, is voor de helft eigenaar, al neemt ie een geit in huis wie gaat dat verbieden?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en zou het dan zomaar goedgekeurd kunnen krijgen
dan is het toch een gevolg?
TS geeft aan dat zijn ex zijn g/w/l betaald en dat hij een laag inkomen heeft, met andere woorden zijn ex betaald partneralimentatie. Partneralimentatie wordt automatisch stopgezet als TS gaat samenwonen, zijn ex hoeft hiervoor dus niet naar de rechter.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:57 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Als de rechter dat vastgelegd heeft (lijkt me sterk, maar aan de andere kant: toon mij een intelligente rechter, en ik geef je als dank kernfusie retour) kan ze daar dus niet mee stoppen. Dan zal ze opnieuw de gang naar de rechter moeten maken.
Zomaar goedgekeurd krijgen? Waarom? Omdat hij volkomen normaal zijn vriendin in huis neemt? Er moet wel iets meer veranderen om zeker te zijn dat de rechter een beschikking veranderd.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:00 schreef rhubarbje het volgende:
en zou het dan zomaar goedgekeurd kunnen krijgen
dan is het toch een gevolg?
In het geval van partneralimentatie niet..quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:05 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Zomaar goedgekeurd krijgen? Waarom? Omdat hij volkomen normaal zijn vriendin in huis neemt? Er moet wel iets meer veranderen om zeker te zijn dat de rechter een beschikking veranderd.
Dan begin je met halve dagen en is er nog geen sprake van samenwonen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:04 schreef madam-april het volgende:
[..]
TS geeft aan dat zijn ex zijn g/w/l betaald en dat hij een laag inkomen heeft, met andere woorden zijn ex betaald partneralimentatie. Partneralimentatie wordt automatisch stopgezet als TS gaat samenwonen, zijn ex hoeft hiervoor dus niet naar de rechter.
Leuk dat je partneralimentatie introduceert in dit topic, maar daar heb ik TS nog niet over gehoord. Zelfs niet via een stille hint.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:04 schreef madam-april het volgende:
TS geeft aan dat zijn ex zijn g/w/l betaald en dat hij een laag inkomen heeft, met andere woorden zijn ex betaald partneralimentatie. Partneralimentatie wordt automatisch stopgezet als TS gaat samenwonen, zijn ex hoeft hiervoor dus niet naar de rechter.
Nou zijn ex zou als argument kunnen aandragen dat zij die extra kosten (g/w/l/) niet hoef te betalen als er iemand anders mee betaald aan de rekeningen, namelijk de nieuwe vriendinquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:05 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Zomaar goedgekeurd krijgen? Waarom? Omdat hij volkomen normaal zijn vriendin in huis neemt? Er moet wel iets meer veranderen om zeker te zijn dat de rechter een beschikking veranderd.
het punt is dat de nieuwe vriendin geen plek meer heeft om te wonenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan begin je met halve dagen en is er nog geen sprake van samenwonen.![]()
het zou me niet zo veel verbazen als TS niet precies weet wat hij ontvangt en hoe dat heet...quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:07 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Leuk dat je partneralimentatie introduceert in dit topic, maar daar heb ik TS nog niet over gehoord. Zelfs niet via een stille hint.
Het zou me ook niet verbazen dat TS wat minder praat omdat hij toch alleen maar afgezeken wordt....quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:08 schreef rhubarbje het volgende:
het zou me niet zo veel verbazen als TS niet precies weet wat hij ontvangt en hoe dat heet...
Mwah, dat de ex meebetaalt aan de nutsvoorzieningen zou zomaar eens een vorm van partneralimentatie kunnen zijn.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:07 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Leuk dat je partneralimentatie introduceert in dit topic, maar daar heb ik TS nog niet over gehoord. Zelfs niet via een stille hint.
wacht, wij mogen niets invullen voor TS en jij wel?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:09 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Het zou me ook niet verbazen dat TS wat minder praat omdat hij toch alleen maar afgezeken wordt....
Dan blijft vriendin op zijn helft van de flat en ander GBA adres is wel te regelen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het punt is dat de nieuwe vriendin geen plek meer heeft om te wonen
halve dagen lijkt me dus niet handig
Hoe bedoel je dat? Ik ben niet degene die constant TS afzeikt i.v.m. een wat mindere taalbeheersing hoor. Integendeel (!)quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:10 schreef rhubarbje het volgende:
wacht, wij mogen niets invullen voor TS en jij wel?
Ik heb het ook niet over jou specifiek (al ben je zelf ook niet helemaal schoon) maar meer over de rest van de reacties.quote:Ik zeik TS niet af, ik opper wat er aan de hand zou kunnen zijn
invullen, niet afzeikenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:16 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? Ik ben niet degene die constant TS afzeikt i.v.m. een wat mindere taalbeheersing hoor. Integendeel (!)
[..]
Ik heb het ook niet over jou specifiek (al ben je zelf ook niet helemaal schoon) maar meer over de rest van de reacties.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:09 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Het zou me ook niet verbazen dat TS wat minder praat omdat hij toch alleen maar afgezeken wordt....
Iets met een ketel, verwijt en zwart ziet..quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:13 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Eerst was het de rechter, nu is het slechts een advocaat die het 'vastgelegd' heeft. Over drie posts is het een achterneef?
Jij bent niet in staat om het verschil te zien tussen wat TS stelt dat er gebeurd is (kun je door middel van begrijpend lezen zelf destilleren), en de zielige aanvallen (zonder enig inhoudelijke reden) op zijn taalfoutjes in te zien?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:24 schreef madam-april het volgende:
Iets met een ketel, verwijt en zwart ziet..
Nee, ik geef slechts de reden aan waarom ik het zou begrijpen. (in WGR komt men voor advies, niet om afgezeken te worden over iets wat met het topic TOTAAL niets te maken heeft.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:18 schreef rhubarbje het volgende:
maar nu mag jij wel de reden aandragen waarom TS niet post?
quote:je doet precies het zelfde als anderen die dingen opperen
Je bent niet serieus toch?!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:29 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Jij bent niet in staat om het verschil te zien tussen wat TS stelt dat er gebeurd is (kun je door middel van begrijpend lezen zelf destilleren), en de zielige aanvallen (zonder enig inhoudelijke reden) op zijn taalfoutjes in te zien?
Jij komt er wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 36% gewijzigd door madam-april op 12-10-2013 23:54:53 ]
Yup, jij begrijpt het wel. Een geintje is leuk, maar consequent iemand afzeiken omdat je zelf toevallig iets beter bent qua taalvaardigheid is lame.quote:
Maar even voor de goede orde, wat heb jij in jouw ogen nou eigenlijk inhoudelijk! bijgedragen aan dit topic?quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:32 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Yup, jij begrijpt het wel. Een geintje is leuk, maar consequent iemand afzeiken omdat je zelf toevallig iets beter bent qua taalvaardigheid is lame.
Geef gewoon antwoord op de vraag die gesteld wordt, als je dan zo bijdehand bent. Of geef toe dat je de vraag niet begrijpt, dat mag ook. Maar ja, dat laatste tast wellicht je ego aan, dus doen we net alsof de vragen niet te begrijpen zijn en maken we van TS een clown.
Wees er allemaal maar trots op. Slaap lekker, proficiat, jullie hebben weer iemand die 'hulp' zoekt weggejaagd...
Uitwonen mag ookquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:02 schreef flatje001 het volgende:
mag ik dan mijn nieuwe vriendin zolang bij mijn in wonen
Okee. Hier resteert maar één reactie:quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:54 schreef flatje001 het volgende:
mijn ex vrouw mag het niet weten
en ik denk dat ze niet moeilijk doe maar ik moet er toch mee uit kijken denk ik
we zijn vrienden maar de vertrouwen ben ik kwijt van haar je weet maar nooit.
Ik. ruik. Troll.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:11 schreef flatje001 het volgende:
toch is het zo vast gelegd bij de advercaad
Okay, en geef nu eens antwoord op de vragen die er wel toe doen....quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:31 schreef flatje001 het volgende:
hoi Ferrari_Tape
ik en mijn ex vrouw hadden geen ruzie nooit gehad ze werd verliefd op een ander en daar hou ik haar niet tegen we zijn vrienden geworden maar toch voor zulke dingen daar op vertrouw ik het niet zo goed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |