Je bent niet serieus toch?!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:29 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Jij bent niet in staat om het verschil te zien tussen wat TS stelt dat er gebeurd is (kun je door middel van begrijpend lezen zelf destilleren), en de zielige aanvallen (zonder enig inhoudelijke reden) op zijn taalfoutjes in te zien?
Jij komt er wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 36% gewijzigd door madam-april op 12-10-2013 23:54:53 ]
Yup, jij begrijpt het wel. Een geintje is leuk, maar consequent iemand afzeiken omdat je zelf toevallig iets beter bent qua taalvaardigheid is lame.quote:
Maar even voor de goede orde, wat heb jij in jouw ogen nou eigenlijk inhoudelijk! bijgedragen aan dit topic?quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:32 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Yup, jij begrijpt het wel. Een geintje is leuk, maar consequent iemand afzeiken omdat je zelf toevallig iets beter bent qua taalvaardigheid is lame.
Geef gewoon antwoord op de vraag die gesteld wordt, als je dan zo bijdehand bent. Of geef toe dat je de vraag niet begrijpt, dat mag ook. Maar ja, dat laatste tast wellicht je ego aan, dus doen we net alsof de vragen niet te begrijpen zijn en maken we van TS een clown.
Wees er allemaal maar trots op. Slaap lekker, proficiat, jullie hebben weer iemand die 'hulp' zoekt weggejaagd...
Uitwonen mag ookquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:02 schreef flatje001 het volgende:
mag ik dan mijn nieuwe vriendin zolang bij mijn in wonen
Okee. Hier resteert maar één reactie:quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:54 schreef flatje001 het volgende:
mijn ex vrouw mag het niet weten
en ik denk dat ze niet moeilijk doe maar ik moet er toch mee uit kijken denk ik
we zijn vrienden maar de vertrouwen ben ik kwijt van haar je weet maar nooit.
Ik. ruik. Troll.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:11 schreef flatje001 het volgende:
toch is het zo vast gelegd bij de advercaad
Okay, en geef nu eens antwoord op de vragen die er wel toe doen....quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:31 schreef flatje001 het volgende:
hoi Ferrari_Tape
ik en mijn ex vrouw hadden geen ruzie nooit gehad ze werd verliefd op een ander en daar hou ik haar niet tegen we zijn vrienden geworden maar toch voor zulke dingen daar op vertrouw ik het niet zo goed
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |