Nieuwe OP-babequote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Dan moet je geen relatie beginnen. Of beide mogen dat 'open relatie' of je doet het gewoon niet. Verzwijgen is echt een no-go hier.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Soms is het beter om iets achter te houden.
Soms is het beter om iets sowieso nooit te doen (zoals vreemdgaan)quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Absoluut, als je weet dat je iemand die belangrijk voor je is, kwetst door de waarheid te vertellen, kun je de waarheid beter verzwijgen, Want zo ga je om met mensen die belangrijk voor je zijn.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:56 schreef Dven het volgende:
Ook in een open relatie kan zwijgen een goed iets. Iedereen doet het altijd maar voorkomen alsof het stiekem gedrag is maar daar staat het compleet los van. Alsof ik het tegen mijn vriendin vertel dat ik weer eens een ander compleet uitgewoond hebquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan moet je geen relatie beginnen. Of beide mogen dat 'open relatie' of je doet het gewoon niet. Verzwijgen is echt een no-go hier.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou Vin, doe er eens een mooie OP-chick in.
Sarcasme toch? ...quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut, als je weet dat je iemand die belangrijk voor je is, kwetst door de waarheid te vertellen, kun je de waarheid beter verzwijgen, Want zo ga je om met mensen die belangrijk voor je zijn.
Je pakt het wel lekker zwartwit op maar goed, dat ben ik inmiddels van 90% van de mensen en 99.999% van de FOK!kers gewend dus wat dat betreft pas je goed in het stereotypequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut, als je weet dat je iemand die belangrijk voor je is, kwetst door de waarheid te vertellen, kun je de waarheid beter verzwijgen, Want zo ga je om met mensen die belangrijk voor je zijn.
DOE NORMAAL!!11111quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Done.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
dat ligt aan je afsprakenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Ook in een open relatie kan zwijgen een goed iets. Iedereen doet het altijd maar voorkomen alsof het stiekem gedrag is maar daar staat het compleet los van. Alsof ik het tegen mijn vriendin vertel dat ik weer eens een ander compleet uitgewoond hebZinloze informatie. Achterhouden is geen liegen en derhalve niet per definitie iets zorgelijks.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Onze smaken zijn in zijn geheel niet compatibel.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
DOE NORMAAL!!11111![]()
![]()
![]()
![]()
:(:((:((:(
Kortom, is dus situatiegebonden.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat ligt aan je afspraken
als je een open relatie hebt met de afspraak dat je elk detail deelt dan moet je dat eren
als je een open relatie hebt en je hebt niet de afspraak dat je details deelt dan moet je dat niet doen
ja en de situatie van hoeheetzeookalweer is dat de afspraken met voeten worden getredenquote:
Je kan het ook zien dat als iemand echt belangrijk is dat diegene de waarheid verdiend te wetenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is toch heel wat anders,ik heb het over het feit dat er een 'vreemdgaat' of afspreekt met andere terwijl de ander juist trouw is doordat die er niks van weet.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Ook in een open relatie kan zwijgen een goed iets. Iedereen doet het altijd maar voorkomen alsof het stiekem gedrag is maar daar staat het compleet los van. Alsof ik het tegen mijn vriendin vertel dat ik weer eens een ander compleet uitgewoond hebZinloze informatie. Achterhouden is geen liegen en derhalve niet per definitie iets zorgelijks.
Net zoals 99% van de mensen op de persoon speelt als ze inhoudelijk geen tegenargumenten meer hebben in een discussie.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:00 schreef Dven het volgende:
Je pakt het wel lekker zwartwit op maar goed, dat ben ik inmiddels van 90% van de mensen en 99.999% van de FOK!kers gewend dus wat dat betreft pas je goed in het stereotype
Ze is 44.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tsssk, zulke jonge dames in de OP. Kan echt niet hoor.
Dus je gaat het accepteren als hij ooit iets met een ander gaat doen?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:00 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn vriend zal heus wel eens verliefd worden op een ander en ik zelf ook
en als mijn vriend daar dan wat mee wil doen (of gewoon iets wil doen met een ander ook al is hij niet verliefd) dan moet hij dat vooral doen
hij komt toch wel terug bij mij, wat wij samen hebben opgebouwd gooi je niet zomaar weg en bouw je niet zomaar op met een ander
en over vriendschappen met het andere geslacht: je hebt wel heel weinig vertrouwen in iemand als je denkt dat alleen al een potje bowlen met iemand van het andere geslacht je relatie op het spel zet
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:04 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Dus je gaat het accepteren als hij ooit iets met een ander gaat doen?
Ik verwarde een privégesprek met de SC.quote:
Ik zal er zeker niet zo'n sletje in zetten zoals jij bent.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:03 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Zet er dan ook een vrouw in.
Dat is nou het mooie ervan als je van iemand houdt.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:04 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Dus je gaat het accepteren als hij ooit iets met een ander gaat doen?
Ik zit mobiel en ga niet verder zoeken.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Doe dan een leuke foto van lucy.
tjaquote:
Alsof je voor de honderdste maal maar weer dezelfde discussie op moet starten?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Net zoals 99% van de mensen op de persoon speelt als ze inhoudelijk geen tegenargumenten meer hebben in een discussie.
Ja, maar Asian, he, dus ziet er alsnog als 30 uit.quote:
Ja hoor, maar er zijn grenzen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is nou het mooie ervan als je van iemand houdt.
Ahquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik verwarde een privégesprek met de SC.
Ik had het er laatst met iemand over, ze zei dat iemand haar op Lucy Liu vond lijken. Ze is 16.
jaquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:06 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Ja hoor, maar er zijn grenzen.
Bovendien: net zegt ze nog dat als ik ooit vreemdga en m'n vriend dat gaat accepteren, hij geen zelfrespect heeft.
Wellicht zit er dan toch een kern van waarheid in als je dit gesprek al 99 keer eerder hebt gehad.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:05 schreef Dven het volgende:
Alsof je voor de honderdste maal maar weer dezelfde discussie op moet starten?Daar pas ik voor
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zit mobiel en ga niet verder zoeken.
Hier is ze wel mooi, lijkt ze op een vrouw.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Doe dan een leuke foto van lucy.
Kloptquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar Asian, he, dus ziet er alsnog als 30 uit.
Asiansquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar Asian, he, dus ziet er alsnog als 30 uit.
Dan zet je die in de OP als jij de lapo hebt.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
http://www.gotceleb.com/w(...)iving-01-560x727.jpg
NAJA ZEGquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja
lees het over een jaar of 10 en flink wat therapie nog maar eens terug, dan snap je het wel
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:07 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Hier is ze wel mooi, lijkt ze op een vrouw.
[ afbeelding ]
In haar geval wordt er niet gelogen, in jouw geval wel. Daar zit het verschilquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:06 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Ja hoor, maar er zijn grenzen.
Bovendien: net zegt ze nog dat als ik ooit vreemdga en m'n vriend dat gaat accepteren, hij geen zelfrespect heeft.
Neen, verschil van perceptie waarbij de meerderheid schijnbaar wil bepalen waar een minderheid fout zit. Ik heb een heel gelukkige relatie met mijn vriendin, beide gaan we daarbuiten ook onze eigen gang maar dat wil niet zeggen dat we ook al die details maar met elkaar moeten delen. Ik hoef niet te weten wie zij wanneer doet en andersom geldt dat idem.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wellicht zit er dan toch een kern van waarheid in als je dit gesprek al 99 keer eerder hebt gehad.
Ik had eerst nooit iets met buitenlandse dames (niet racistisch bedoelt). Lately vind ik dames met een getint huidje (geen zonnebankhuid) steeds mooierquote:
Nou, als ik ooit vreemd wil gaan zal ik mijn vriend eerst even bellen om het duidelijk te maken, dan gaat het ook eerlijk.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
In haar geval wordt er niet gelogen, in jouw geval wel. Daar zit het verschil
Wat het in principe geen vreemdgang meer maaktquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:12 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Nou, als ik ooit vreemd wil gaan zal ik mijn vriend eerst even bellen om het duidelijk te maken, dan gaat het ook eerlijk. [ afbeelding ]
Dan ligt het er nog steeds aan of hij genoeg van je houdt. Ik zou zeggen: probeer het uitquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:12 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Nou, als ik ooit vreemd wil gaan zal ik mijn vriend eerst even bellen om het duidelijk te maken, dan gaat het ook eerlijk. [ afbeelding ]
Smaak verandert natuurlijk. Maar een getint huidje, iets als Zuid-Amerika bijvoorbeeld, vind ik helemaal niks. Met uitzondering van Shakiraquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik had eerst nooit iets met buitenlandse dames (niet racistisch bedoelt). Lately vind ik dames met een getint huidje (geen zonnebankhuid) steeds mooier
Ik beweer ook nergens dat dat moet. Blijkbaar hebben jullie wel een soort van afspraak dat dat kan. Dat vind ik juist prima. Iets doen waarvan je weet dat je je partner ermee kwetst en dat verzwijgen, dat is waar ik een probleem van maak.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:10 schreef Dven het volgende:
Neen, verschil van perceptie waarbij de meerderheid schijnbaar wil bepalen waar een minderheid fout zit. Ik heb een heel gelukkige relatie met mijn vriendin, beide gaan we daarbuiten ook onze eigen gang maar dat wil niet zeggen dat we ook al die details maar met elkaar moeten delen. Ik hoef niet te weten wie zij wanneer doet en andersom geldt dat idem.
Ja, daar ben ik ook niet van.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Smaak verandert natuurlijk. Maar een getint huidje, iets als Zuid-Amerika bijvoorbeeld, vind ik helemaal niks. Met uitzondering van Shakira
Neen idd.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat het in principe geen vreemdgang meer maakt
ja het is natuurlijk wel iets wat je ruim voor die tijd moet bespreken, maar goedquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:12 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Wacht, wat? Hebben we toch iets overeenkomstig?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik ook niet van.
Als je de behoefte hebt om met een ander te neuken als je een relatie hebt, kun je het daar toch gewoon over hebben? Zo onnatuurlijk is die behoefte namelijk niet.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:12 schreef Dven het volgende:
Wat het in principe geen vreemdgang meer maakt
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik beweer ook nergens dat dat moet. Blijkbaar hebben jullie wel een soort van afspraak dat dat kan. Dat vind ik juist prima. Iets doen waarvan je weet dat je je partner ermee kwetst en dat verzwijgen, dat is waar ik een probleem van maak.
Hedonisme is een prachtig ietsquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:14 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Neen idd.
Maar het gaat toch nergens over om te zeggen dat ze het gaat accepteren als haar vriend ooit vreemdgaat. Nog rooskleuriger om te denken dat hij niet bij haar weggaat omdat ze samen van alles hebben opgebouwd. Hoeveel mensen verlaten alsnog hele gezinnen voor een andere liefde.
Een zoen of een sekspartij plan je meestal niet, tenzij je zo'n parenclub of een prostituee opzoekt misschien.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja het is natuurlijk wel iets wat je ruim voor die tijd moet bespreken, maar goed
Ik snap deze reply op mijn opmerking niet echtquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je de behoefte hebt om met een ander te neuken als je een relatie hebt, kun je het daar toch gewoon over hebben? Zo onnatuurlijk is die behoefte namelijk niet.
Dan is het geen vreemgaan meer. Maar dan is de relatie waarschijnlijk ook niet meerquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:12 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan is het geen vreemgaan meer. Maar dan is de relatie waarschijnlijk ook niet meer![]()
Ach beter toch, kan je lekker je gang gaan
het is dan geen vreemd gaan, het past binnen de relatievorm die wij hebben gekozenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:14 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Neen idd.
Maar het gaat toch nergens over om te zeggen dat ze het gaat accepteren als haar vriend ooit vreemdgaat. Nog rooskleuriger om te denken dat hij niet bij haar weggaat omdat ze samen van alles hebben opgebouwd. Hoeveel mensen verlaten alsnog hele gezinnen voor een andere liefde.
Dat overkomt jequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:15 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Een zoen of een sekspartij plan je meestal niet, tenzij je zo'n parenclub of een prostituee opzoekt misschien.
Doe 'm de groetjesquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar goed, ik moet nu gaan, anders mis ik mijn trein.
Veel plezier allemaal vanavond.
Gister nog met de dansleraresquote:
nee kloptquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:15 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Een zoen of een sekspartij plan je meestal niet, tenzij je zo'n parenclub of een prostituee opzoekt misschien.
Inb4 Bulgarije.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij neukt wel wat af volgens mij, als ik je posts zo eens lees...
Valt wel mee volgens mijquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij neukt wel wat af volgens mij, als ik je posts zo eens lees...
Jij zegt dat het geen vreemdgaan is als je het van tevoren meldt. Het punt dat ik wil maken is waarom je zou kiezen voor het bewust bedriegen van je partner, terwijl je ook kan bespreken dat je wil neuken met een ander, terwijl je nog steeds hartstikke verliefd bent enzo.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:16 schreef Dven het volgende:
Ik snap deze reply op mijn opmerking niet echt
quote:
Wanneer gaan wij es 'vriendschappelijk' afspreken? In een hotel ofzo?quote:
Alleen als ik het een date mag noemen zodat jij het gevoel hebt dat er van alles mogelijk is terwijl ik er niets van meenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij es 'vriendschappelijk' afspreken? In een hotel ofzo?
Neh, laat dan maar. Ik wil dan minimaal de gelegenheid hebben om uitgebreid naar je borsten te staren en er mee te spelen, al dan niet met verschillende lichaamsdelen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:23 schreef rhubarbje het volgende:
Alleen als ik het een date mag noemen zodat jij het gevoel hebt dat er van alles mogelijk is terwijl ik er niets van meen
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Alleen als ik het een date mag noemen zodat jij het gevoel hebt dat er van alles mogelijk is terwijl ik er niets van meen
meet in the middel?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neh, laat dan maar. Ik wil dan minimaal de gelegenheid hebben om uitgebreid naar je borsten te staren en er mee te spelen, al dan niet met verschillende lichaamsdelen.
Nee, niet 'per ongeluk expres'. Ik zou niet weten hoe ik dat kan verklaren als het inclusief uitdoen van je kleding, Russisch neuken, likken en over je borsten klaarkomen is.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:25 schreef rhubarbje het volgende:
meet in the middel?
staren en een 'per ongeluk expres' aanraakmomentje met plausible deniability?
nee daar is ook geen plausible deniability meer mogelijkquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, niet 'per ongeluk expres'. Ik zou niet weten hoe ik dat kan verklaren als het inclusief uitdoen van je kleding, Russisch neuken, likken en over je borsten klaarkomen is.
We hebben er afspraken over met onze partners, dus het is geen vreemdgaan.quote:
Zonder het klaarkomen dan?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:28 schreef rhubarbje het volgende:
nee daar is ook geen plausible deniability meer mogelijk
sorry Air
Maakt het niet minder 'quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We hebben er afspraken over met onze partners, dus het is geen vreemdgaan.
Echt zoals negers vind ik niet mooi, maar een Indiaas ofzo welquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Smaak verandert natuurlijk. Maar een getint huidje, iets als Zuid-Amerika bijvoorbeeld, vind ik helemaal niks. Met uitzondering van Shakira
Hey lolaquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi![]()
Op weg naar huis. Was me een dagje wel weer
Jaquote:
Dat zal best jaquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jahet was druk
Had liever vorige week alles in 1 x gehaald maar ja het liep natuurlijk niet volgens plan.... zoals gewoonlijk![]()
I died a little insidequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:47 schreef LovelyLady het volgende:
De Kerstafdeling nog wel gezien, die was er vorige week nog niet.
Ik word zo blij van kerst
Ik heb niemand van fok gezien.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:47 schreef Fascination het volgende:
Ahh, naar de ikea geweest, dan was er vast een fokmeet.
Belgenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:49 schreef Faxie het volgende:
Hm wellicht naar Antwerpen voor een soort van festival..
Alleen die Belgen zijn altijd zo lekker duidelijk met hun aankondigingen![]()
Niks geen timetable, geen toegangsprijs, geen links naar de artiesten...slechts een poster en 'komt allen'... amateuristisch zooitje
Ja, zo gaat dat over een jaar bij jou ook.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:49 schreef rhubarbje het volgende:
oow god
Young and Married: Ja we zijn nu verloofd dus moet je voortaan om 10 uur thuis zijn
wtf
Dit past wel goed bij hoeheetdatmensookalweer.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:49 schreef rhubarbje het volgende:
oow god
Young and Married: Ja we zijn nu verloofd dus moet je voortaan om 10 uur thuis zijn
wtf
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, zo gaat dat over een jaar bij jou ook.
Ik ookquote:
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook
En dan heb ik het niet over verplichtingen. Want daar doe ik niet aan. Maar het sfeertje
Ik ben al ruim een half jaar verloofd dus ben ik dan niet al te laat?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, zo gaat dat over een jaar bij jou ook.
echt hequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit past wel goed bij hoeheetdatmensookalweer.
Grappig dit, ze heet 'Letsstaytogether'quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ben al ruim een half jaar verloofd dus ben ik dan niet al te laat?
[..]
echt he
als je wil dat je relatie gegarandeerd faalt
de kerstsfeer is briljant jaquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook
En dan heb ik het niet over verplichtingen. Want daar doe ik niet aan. Maar het sfeertje
Sinterklaasquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:52 schreef S95Sedan het volgende:
Sinterklaas met z'n witte pieten is nog niet eens geweest
Tja....quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Grappig dit, ze heet 'Letsstaytogether'
Laterquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:53 schreef Faxie het volgende:
Even naar m'n ouwelui die net terug zijn van vakantie.
Sinterklaasquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:52 schreef S95Sedan het volgende:
Laterquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:53 schreef Faxie het volgende:
Even naar m'n ouwelui die net terug zijn van vakantie.
Ik heb echt een schijt hekel aan Sinterklaasquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:52 schreef S95Sedan het volgende:
Dat heb ik dan weer met kerst, beetje een gemaakt feest.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb echt een schijt hekel aan Sinterklaas
Het is maar net wat je er zelf van maaktquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer met kerst, beetje een gemaakt feest.
inderdaadquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is maar net wat je er zelf van maakt
Elk jaar wat anders. Het kan alle kanten opquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
inderdaad
maak je eigen kersttradities
Dat snap ik maar het is wel iets wat dan weer vanuit de US over is komen waaien. Sinterklaas is iets typisch Nederlands, kerst duwt dat een beetje weg.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is maar net wat je er zelf van maakt
Was met haar?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
http://forums.thefashionspot.com/f52/tao-okamoto-100535-52.html
Post 779.
Daar heb ik nog nooit iets van gemerkt.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat snap ik maar het is wel iets wat dan weer vanuit de US over is komen waaien. Sinterklaas is iets typisch Nederlands, kerst duwt dat een beetje weg.
nee hoor, kerst is een oer christelijk feest en nederland kent een christelijke traditiequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat snap ik maar het is wel iets wat dan weer vanuit de US over is komen waaien. Sinterklaas is iets typisch Nederlands, kerst duwt dat een beetje weg.
Dat mag je vindenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik vind die OP babe niet echt een babe..
Tis dat ik kinderen heb.....quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wij hebben sowieso vroeger kerst ook nooit echt gevierd. Wel een boom enzo maar verder niks.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:06 schreef rhubarbje het volgende:
Sinterklaas is trouwens volgens mij juist een invented tradition
invented tradition zijn dan juist wel typisch nederlandsmaar goed
Sint Nikolaas heeft wel degelijk echt bestaan en hij gaf cadeaus aan (wees) kinderen op zijn verjaardag. In de loop der eeuwen is dat verbasterd naar wat we nu kennen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:06 schreef rhubarbje het volgende:
Sinterklaas is trouwens volgens mij juist een invented tradition
invented tradition zijn dan juist wel typisch nederlandsmaar goed
Klopt en hij komt ook niet uit Spanje maar uit Turkijequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sint Nikolaas heeft wel degelijk echt bestaan en hij gaf cadeaus aan (wees) kinderen op zijn verjaardag. In de loop der eeuwen is dat verbasterd naar wat we nu kennen.
Dat is juist wat er gebeurd bij een invented tradition....quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sint Nikolaas heeft wel degelijk echt bestaan en hij gaf cadeaus aan (wees) kinderen op zijn verjaardag. In de loop der eeuwen is dat verbasterd naar wat we nu kennen.
Ik heb me ooit eens helemaal ingelezen in Nederlandse tradities (volgde een minor cultuur).quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat is juist wat er gebeurd bij een invented tradition....
Lees je maar even in
Het is van Hobsbawm
dan weet je toch hoe een invented tradition werkt neem ik aan?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:33 schreef PeuRac het volgende:
Hmm, wat zal ik eens gaan eten vanavond? Moet sowieso naar de supermarkt.
[..]
Ik heb me ooit eens helemaal ingelezen in Nederlandse tradities (volgde een minor cultuur).
Zo diep gingen wij niet, het ging meer om cultuurverschillen tussen verschillende landen op het gebied van marketing.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan weet je toch hoe een invented tradition werkt neem ik aan?
Ik heb er nog een liggen, maar die krijg je nietquote:
Zou kunnen, heb meer zin in iets roerbakken.quote:
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb er nog een liggen, maar die krijg je niet
[..]
Zou kunnen, heb meer zin in iets roerbakken.
Volgens de definitie is Sinterklaas geen invented tradition, maar valt het eerder onder de aangepaste tradities, welke in de loop der tijd geevolueerd is in wat we nu hebben.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan weet je toch hoe een invented tradition werkt neem ik aan?
Ik gebruik Fender snaren (op mijn Gibsonquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Weer een nieuw setje Ernie Balls dan maar i guess. Sowieso waarom ze die dingen niet los verkopen ...
Ik krijg zo meteen een kapsalon. Die kun je ook roerbakken!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb er nog een liggen, maar die krijg je niet
[..]
Zou kunnen, heb meer zin in iets roerbakken.
lurksterquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:41 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik krijg zo meteen een kapsalon. Die kun je ook roerbakken!
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik gebruik Fender snaren (op mijn Gibson)
Ranzigquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:41 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik krijg zo meteen een kapsalon. Die kun je ook roerbakken!
Daar hoef je een kapsalon niet voor te roerbakken. Die is sowieso wel ranzig.quote:
Ha. Heb ik je indirect toch op een idee gebrachtquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
lurkster
kapsalons eet ik echt zelden en dan meestal als ik te lam ben om te zeggen dat ik ze liever niet heb. Maar kan wel een doner kebab scoren
Lekker ranzig ja.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar hoef je een kapsalon niet voor te roerbakken. Die is sowieso wel ranzig.
Dat ook, een keer gehaald. Meteen de laatste keer.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar hoef je een kapsalon niet voor te roerbakken. Die is sowieso wel ranzig.
Nee hoorquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat ook, een keer gehaald. Meteen de laatste keer.
Of roerbakken moet iets magisch ermee doen wat ik niet verwacht
Het is een mooi voorbeeld hoe de Nederlandse traditie van het prakken van je eten ook op buitenlands eten kan worden toegepast.quote:
Ingevroren Gewoon versquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:50 schreef Anne het volgende:
[..]
Ligt hier ook nog in de koelkast!
Eigenlijk eet ik best wel ongezond..
Echt he.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ingevroren![]()
Overal is toch wel wat mis mee tegenwoordig, nadat ze weer een of ander onderzoek hebben gedaan
quote:
Je mag best trots zijn op jezelf hoorquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:29 schreef rhubarbje het volgende:
zo lekker gegeten en zo weinig calorieën
sorry ik ben trots op mezelf
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je mag best trots zijn op jezelf hoor
Een aap die geen bananen eet.quote:
ik moest opeens denken aan die film: men who stare at goatsquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De geit is gemolken, ik herhaal: de geit is gemolken
Wat bedoel je.quote:
Mja het was een gitaristengrapjequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De geit is gemolken, ik herhaal: de geit is gemolken
Verdommequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:32 schreef Raene het volgende:
[..]
Een aap die geen bananen eet.
De aap at sowieso al geen banaan.
Ik moet dan denken aan allo alloquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik moest opeens denken aan die film: men who stare at goats
Lolquote:
Ik wist niet dat je kwaad werdquote:
Ik ga even kokenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee praatjes vullen geen gaatjes maar lullen die vullen
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lol![]()
Mja het was eigenlijk een stom grapje want de aap at sowieso al geen bananenDaar had ik niet aan gedacht
Sinds de D snaar brakquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:35 schreef rhubarbje het volgende:
eten apen geen bananen? sinds wanneer?
Het is een ezelsbruggetje als je gitaar leert spelen,quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:35 schreef rhubarbje het volgende:
eten apen geen bananen? sinds wanneer?
Hij klopt niet want inmiddels mist er eentjequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:37 schreef Raene het volgende:
[..]
Het is een ezelsbruggetje voor de snaren op een gitaar.
Arm aapjequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hij klopt niet want inmiddels mist er eentje
Heb je geen reserve snaren in huis?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hij klopt niet want inmiddels mist er eentje
ohquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:37 schreef Raene het volgende:
[..]
Het is een ezelsbruggetje als je gitaar leert spelen,
E,A,D,G,B,E 6 snaren.
Nope, die niet. Breekt ook niet zo heel vaak. Meestal G/B/Equote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:39 schreef Raene het volgende:
[..]
Heb je geen reserve snaren in huis?
Sipheidquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nope, die niet. Breekt ook niet zo heel vaak. Meestal G/B/E
Maakt niet uit hoor, beide kanten beginnen met E tochquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh
vroeger kon ik wel gitaar spelen
maar op gehoor en blijkbaar hou ik hem ook verkeerd om
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor, beide kanten beginnen met E toch
Jij deed Een Buiten Gewone Dikke Anale Ervaring?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh
vroeger kon ik wel gitaar spelen
maar op gehoor en blijkbaar hou ik hem ook verkeerd om
Wat zeg je nou.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij deed Een Buiten Gewone Dikke Anale Ervaring?
quote:
Het probleem is dat ik blijkbaar links ben met gitaarspelenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Echt, is dat ding kapot, komen er nummers voorbij die je mee wil spelen.
Gewoon de dikste snaar naar je toe Rhu.
Zijn er ook gewoon, linkshandige gitaren. Volgens mij kan je de snaren ook gewoon omdraaien.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik blijkbaar links ben met gitaarspelen
jaaahaaa dat snap ikquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zijn er ook gewoon, linkshandige gitaren. Volgens mij kan je de snaren ook gewoon omdraaien.
Gewoon de snaren loshalen dusquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jaaahaaa dat snap ik
maar de gitaar die wij in huis hadden was niet links
vandaar het probleem en het 'op zijn kop' houden
dat had degene van wie de gitaar was vast niet gewaardeerdquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:01 schreef S95Sedan het volgende:
Hou je toch niet voor mogelijk, 3300nummers random en 2 achter elkaar die relaxt zijn om mee te spelen...
Whyyyyy grr!
[..]
Gewoon de snaren loshalen dus
V-snaar is niet zo erg, want oude auto's en simpel te repareren, gewoon je vriendin d'r panty uit laten trekkenquote:
Was je te laat om nieuwe snaren te halen?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:01 schreef S95Sedan het volgende:
Hou je toch niet voor mogelijk, 3300nummers random en 2 achter elkaar die relaxt zijn om mee te spelen...
Whyyyyy grr!
[..]
Gewoon de snaren loshalen dus
Veel plezier!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:20 schreef Faxie het volgende:
Zo maar eens op goed geluk naar een stel optredens. Ben benieuwd.
Zal wel staan te kijken als die gaat spelenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat had degene van wie de gitaar was vast niet gewaardeerd
Si, sowieso geen gitaarwinkel hier in de stad.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Was je te laat om nieuwe snaren te halen?
Helemaal geen goede muziekzaak?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zal wel staan te kijken als die gaat spelen
[..]
Si, sowieso geen gitaarwinkel hier in de stad.
I know... vandaar dequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
V-snaar is niet zo erg, want oude auto's en simpel te repareren, gewoon je vriendin d'r panty uit laten trekken
Hoe moet ik weten dat jij verstand hebt van auto's?quote:
Nee niet echt, haarlem dan meteen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Helemaal geen goede muziekzaak?
Ik was vroeger verwend, in Doetinchem zit een van de grootste van Nederland.
Dat is toch niet zo ver?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee niet echt, haarlem dan meteen.
Goed punt, iets met koopzondag in de buurt morgen?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Valt mee ja, 15min ongeveer. Maar om half 6 zal toch alles dicht zijn
Ja dat wel maar ga dinsdag wel even, heb ik ook meteen de goede snaren gewoonquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goed punt, iets met koopzondag in de buurt morgen?
Verstand is een groot woord, maar ik weet wel iets meer dan de standaard dingetjes....quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe moet ik weten dat jij verstand hebt van auto's?![]()
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Verstand is een groot woord, maar ik weet wel iets meer dan de standaard dingetjes....
Denk ik
Ik heb nergens last van? Welke serie kijk je?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:58 schreef LovelyLady het volgende:
En netflix ligt er grotendeels uit
Nou kan ik niet verder kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:
Zeker weten, op die manier weet je wat je koopt, bij het kijken naar autos weet je waar je op moet letten, dus als de motor niet warm wordt na 15min, dat de thermostaat kappot is en de auto niet droog, de airco.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
ik smokkel, mijn papa was vroeger automonteur, en zelf het nodige ellende meegemaakt met auto's dan krijg je er zelf ook een beetje verstand van. Althans, normaliter zou het me geen flikker boeien maar sinds ik zelf mijn rijbewijs heb, wil ik weten hoe en wat...
Basis kennis ftw
en dat je dus moet afdingen omdat de distributieriem nog vervangen moest wordenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zeker weten, op die manier weet je wat je koopt, bij het kijken naar autos weet je waar je op moet letten, dus als de motor niet warm wordt na 15min, dat de thermostaat kappot is en de auto niet droog, de airco.
Of gewoon een complete grote beurt incl alle riemen, filters en waterpomp erbij onderhandelen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en dat je dus moet afdingen omdat de distributieriem nog vervangen moest worden
ik kan dat
Dat kon niet particulierquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Of gewoon een complete grote beurt incl alle riemen, filters en waterpomp erbij onderhandelen.ik kan dat.
Was niet eens voor mezelf![]()
Wat kon niet particulier? Dit was voor die vriendin gisterenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat kon niet particulier
But nice![]()
Netflix doet t weer
Ik kon gee grote beurt regelen vanwege particulier anders had ik uiteraard wat meer eruit gehaaldquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat kon niet particulier? Dit was voor die vriendin gisteren![]()
Jeej, Netflix
ooh zo, zij had wat in te ruilen, dus dat daarom gingen we naar een bedrijf toe.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kon gee grote beurt regelen vanwege particulier anders had ik uiteraard wat meer eruit gehaald
Maar netjes hoor. Ze was vast blij dat je mee was
was het kut?quote:
dat lijkt me echt zo vies hequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:26 schreef Myraela het volgende:
Hihihiihihihihih, ik heb kapsalon besteld. okok grgr
'lijkt me' maakt het niet echt een stellingquote:
Oneens met deze stelling.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
'lijkt me' maakt het niet echt een stelling
Wat een bagger was dat zegquote:
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat een bagger was dat zeg
Een of ander ongeorganiseerd zooitje van een of andere studentensoos volgens mij. Daar leek het wel erg op in ieder geval.
Kwart voor 10 nog geen enkel teken van een optreden, dus ik had het wel gezien.
waarom?quote:
Voor jou wil ik dat wel proberenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wil je een keer een kapsolon met mij eten?
terwijl ik nog wel zoiets lekkers postequote:
Daar hebben wij toch niks aanquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
terwijl ik nog wel zoiets lekkers poste
jawel je kunt het ook makenquote:
Ik zie anders geen tetten hoor.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
terwijl ik nog wel zoiets lekkers poste
oh het wacht wel tot morgen dat receptjequote:
Moordenaarquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:17 schreef rhubarbje het volgende:
waarom laten jullie mij steeds het topic killen?
Yes wai.quote:
Ja, dat gaat dus nooit lukken.quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vaker neuken, krijg je meer conditie.
Oh dat is wel erg ruk, zeker met dit weerquote:Op zondag 13 oktober 2013 01:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat gaat dus nooit lukken.
Nee, had de bus in Haarlem gemist, waardoor ik de juiste trein niet meer kon pakken.
Dus moest ik de trein naar centraal pakken en vanaf daar naar huis. Daar kon ik mijn bus niet vinden en ben ik gaan lopen naar de volgende halte (20 minuten wachten anders). Toen miste ik de bus op 30 seconden en heb ik naar huis gelopen door de regen. Als een pauper.
Wel een leuk meisje tegengekomen en iemand die loeihard op zijn plaat viel met de fiets.
Mjaquote:Op zondag 13 oktober 2013 01:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh dat is wel erg ruk, zeker met dit weer
Damn, bijna 2 uur in de regen gelopenquote:Op zondag 13 oktober 2013 01:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja
Ik ben om 5 over half 12 weggegaan bij WT thuis. En was om 1:20 thuis.
Een uur ongeveer.quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Damn, bijna 2 uur in de regen gelopen
Ja, ontzettend leuk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |