Dat zal best jaquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jahet was druk
Had liever vorige week alles in 1 x gehaald maar ja het liep natuurlijk niet volgens plan.... zoals gewoonlijk![]()
I died a little insidequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:47 schreef LovelyLady het volgende:
De Kerstafdeling nog wel gezien, die was er vorige week nog niet.
Ik word zo blij van kerst
Ik heb niemand van fok gezien.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:47 schreef Fascination het volgende:
Ahh, naar de ikea geweest, dan was er vast een fokmeet.
Belgenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:49 schreef Faxie het volgende:
Hm wellicht naar Antwerpen voor een soort van festival..
Alleen die Belgen zijn altijd zo lekker duidelijk met hun aankondigingen![]()
Niks geen timetable, geen toegangsprijs, geen links naar de artiesten...slechts een poster en 'komt allen'... amateuristisch zooitje
Ja, zo gaat dat over een jaar bij jou ook.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:49 schreef rhubarbje het volgende:
oow god
Young and Married: Ja we zijn nu verloofd dus moet je voortaan om 10 uur thuis zijn
wtf
Dit past wel goed bij hoeheetdatmensookalweer.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:49 schreef rhubarbje het volgende:
oow god
Young and Married: Ja we zijn nu verloofd dus moet je voortaan om 10 uur thuis zijn
wtf
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, zo gaat dat over een jaar bij jou ook.
Ik ookquote:
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook
En dan heb ik het niet over verplichtingen. Want daar doe ik niet aan. Maar het sfeertje
Ik ben al ruim een half jaar verloofd dus ben ik dan niet al te laat?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, zo gaat dat over een jaar bij jou ook.
echt hequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit past wel goed bij hoeheetdatmensookalweer.
Grappig dit, ze heet 'Letsstaytogether'quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ben al ruim een half jaar verloofd dus ben ik dan niet al te laat?
[..]
echt he
als je wil dat je relatie gegarandeerd faalt
de kerstsfeer is briljant jaquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook
En dan heb ik het niet over verplichtingen. Want daar doe ik niet aan. Maar het sfeertje
Sinterklaasquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:52 schreef S95Sedan het volgende:
Sinterklaas met z'n witte pieten is nog niet eens geweest
Tja....quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Grappig dit, ze heet 'Letsstaytogether'
Laterquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:53 schreef Faxie het volgende:
Even naar m'n ouwelui die net terug zijn van vakantie.
Sinterklaasquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:52 schreef S95Sedan het volgende:
Sinterklaas met z'n witte pieten is nog niet eens geweest
Laterquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:53 schreef Faxie het volgende:
Even naar m'n ouwelui die net terug zijn van vakantie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |