Dat zal best jaquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jahet was druk
Had liever vorige week alles in 1 x gehaald maar ja het liep natuurlijk niet volgens plan.... zoals gewoonlijk![]()
I died a little insidequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:47 schreef LovelyLady het volgende:
De Kerstafdeling nog wel gezien, die was er vorige week nog niet.
Ik word zo blij van kerst
Ik heb niemand van fok gezien.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:47 schreef Fascination het volgende:
Ahh, naar de ikea geweest, dan was er vast een fokmeet.
Belgenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:49 schreef Faxie het volgende:
Hm wellicht naar Antwerpen voor een soort van festival..
Alleen die Belgen zijn altijd zo lekker duidelijk met hun aankondigingen![]()
Niks geen timetable, geen toegangsprijs, geen links naar de artiesten...slechts een poster en 'komt allen'... amateuristisch zooitje
Ja, zo gaat dat over een jaar bij jou ook.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:49 schreef rhubarbje het volgende:
oow god
Young and Married: Ja we zijn nu verloofd dus moet je voortaan om 10 uur thuis zijn
wtf
Dit past wel goed bij hoeheetdatmensookalweer.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:49 schreef rhubarbje het volgende:
oow god
Young and Married: Ja we zijn nu verloofd dus moet je voortaan om 10 uur thuis zijn
wtf
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, zo gaat dat over een jaar bij jou ook.
Ik ookquote:
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook
En dan heb ik het niet over verplichtingen. Want daar doe ik niet aan. Maar het sfeertje
Ik ben al ruim een half jaar verloofd dus ben ik dan niet al te laat?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, zo gaat dat over een jaar bij jou ook.
echt hequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit past wel goed bij hoeheetdatmensookalweer.
Grappig dit, ze heet 'Letsstaytogether'quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ben al ruim een half jaar verloofd dus ben ik dan niet al te laat?
[..]
echt he
als je wil dat je relatie gegarandeerd faalt
de kerstsfeer is briljant jaquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook
En dan heb ik het niet over verplichtingen. Want daar doe ik niet aan. Maar het sfeertje
Sinterklaasquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:52 schreef S95Sedan het volgende:
Sinterklaas met z'n witte pieten is nog niet eens geweest
Tja....quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Grappig dit, ze heet 'Letsstaytogether'
Laterquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:53 schreef Faxie het volgende:
Even naar m'n ouwelui die net terug zijn van vakantie.
Sinterklaasquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:52 schreef S95Sedan het volgende:
Laterquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:53 schreef Faxie het volgende:
Even naar m'n ouwelui die net terug zijn van vakantie.
Ik heb echt een schijt hekel aan Sinterklaasquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:52 schreef S95Sedan het volgende:
Dat heb ik dan weer met kerst, beetje een gemaakt feest.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb echt een schijt hekel aan Sinterklaas
Het is maar net wat je er zelf van maaktquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer met kerst, beetje een gemaakt feest.
inderdaadquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is maar net wat je er zelf van maakt
Elk jaar wat anders. Het kan alle kanten opquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
inderdaad
maak je eigen kersttradities
Dat snap ik maar het is wel iets wat dan weer vanuit de US over is komen waaien. Sinterklaas is iets typisch Nederlands, kerst duwt dat een beetje weg.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is maar net wat je er zelf van maakt
Was met haar?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
http://forums.thefashionspot.com/f52/tao-okamoto-100535-52.html
Post 779.
Daar heb ik nog nooit iets van gemerkt.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat snap ik maar het is wel iets wat dan weer vanuit de US over is komen waaien. Sinterklaas is iets typisch Nederlands, kerst duwt dat een beetje weg.
nee hoor, kerst is een oer christelijk feest en nederland kent een christelijke traditiequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat snap ik maar het is wel iets wat dan weer vanuit de US over is komen waaien. Sinterklaas is iets typisch Nederlands, kerst duwt dat een beetje weg.
Dat mag je vindenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik vind die OP babe niet echt een babe..
Tis dat ik kinderen heb.....quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wij hebben sowieso vroeger kerst ook nooit echt gevierd. Wel een boom enzo maar verder niks.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:06 schreef rhubarbje het volgende:
Sinterklaas is trouwens volgens mij juist een invented tradition
invented tradition zijn dan juist wel typisch nederlandsmaar goed
Sint Nikolaas heeft wel degelijk echt bestaan en hij gaf cadeaus aan (wees) kinderen op zijn verjaardag. In de loop der eeuwen is dat verbasterd naar wat we nu kennen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:06 schreef rhubarbje het volgende:
Sinterklaas is trouwens volgens mij juist een invented tradition
invented tradition zijn dan juist wel typisch nederlandsmaar goed
Klopt en hij komt ook niet uit Spanje maar uit Turkijequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sint Nikolaas heeft wel degelijk echt bestaan en hij gaf cadeaus aan (wees) kinderen op zijn verjaardag. In de loop der eeuwen is dat verbasterd naar wat we nu kennen.
Dat is juist wat er gebeurd bij een invented tradition....quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sint Nikolaas heeft wel degelijk echt bestaan en hij gaf cadeaus aan (wees) kinderen op zijn verjaardag. In de loop der eeuwen is dat verbasterd naar wat we nu kennen.
Ik heb me ooit eens helemaal ingelezen in Nederlandse tradities (volgde een minor cultuur).quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat is juist wat er gebeurd bij een invented tradition....
Lees je maar even in
Het is van Hobsbawm
dan weet je toch hoe een invented tradition werkt neem ik aan?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:33 schreef PeuRac het volgende:
Hmm, wat zal ik eens gaan eten vanavond? Moet sowieso naar de supermarkt.
[..]
Ik heb me ooit eens helemaal ingelezen in Nederlandse tradities (volgde een minor cultuur).
Zo diep gingen wij niet, het ging meer om cultuurverschillen tussen verschillende landen op het gebied van marketing.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan weet je toch hoe een invented tradition werkt neem ik aan?
Ik heb er nog een liggen, maar die krijg je nietquote:
Zou kunnen, heb meer zin in iets roerbakken.quote:
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb er nog een liggen, maar die krijg je niet
[..]
Zou kunnen, heb meer zin in iets roerbakken.
Volgens de definitie is Sinterklaas geen invented tradition, maar valt het eerder onder de aangepaste tradities, welke in de loop der tijd geevolueerd is in wat we nu hebben.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan weet je toch hoe een invented tradition werkt neem ik aan?
Ik gebruik Fender snaren (op mijn Gibsonquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Weer een nieuw setje Ernie Balls dan maar i guess. Sowieso waarom ze die dingen niet los verkopen ...
Ik krijg zo meteen een kapsalon. Die kun je ook roerbakken!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb er nog een liggen, maar die krijg je niet
[..]
Zou kunnen, heb meer zin in iets roerbakken.
lurksterquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:41 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik krijg zo meteen een kapsalon. Die kun je ook roerbakken!
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik gebruik Fender snaren (op mijn Gibson)
Ranzigquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:41 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik krijg zo meteen een kapsalon. Die kun je ook roerbakken!
Daar hoef je een kapsalon niet voor te roerbakken. Die is sowieso wel ranzig.quote:
Ha. Heb ik je indirect toch op een idee gebrachtquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
lurkster
kapsalons eet ik echt zelden en dan meestal als ik te lam ben om te zeggen dat ik ze liever niet heb. Maar kan wel een doner kebab scoren
Lekker ranzig ja.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar hoef je een kapsalon niet voor te roerbakken. Die is sowieso wel ranzig.
Dat ook, een keer gehaald. Meteen de laatste keer.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar hoef je een kapsalon niet voor te roerbakken. Die is sowieso wel ranzig.
Nee hoorquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat ook, een keer gehaald. Meteen de laatste keer.
Of roerbakken moet iets magisch ermee doen wat ik niet verwacht
Het is een mooi voorbeeld hoe de Nederlandse traditie van het prakken van je eten ook op buitenlands eten kan worden toegepast.quote:
Ingevroren Gewoon versquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:50 schreef Anne het volgende:
[..]
Ligt hier ook nog in de koelkast!
Eigenlijk eet ik best wel ongezond..
Echt he.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ingevroren![]()
Overal is toch wel wat mis mee tegenwoordig, nadat ze weer een of ander onderzoek hebben gedaan
quote:
Je mag best trots zijn op jezelf hoorquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:29 schreef rhubarbje het volgende:
zo lekker gegeten en zo weinig calorieën
sorry ik ben trots op mezelf
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je mag best trots zijn op jezelf hoor
Een aap die geen bananen eet.quote:
ik moest opeens denken aan die film: men who stare at goatsquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De geit is gemolken, ik herhaal: de geit is gemolken
Wat bedoel je.quote:
Mja het was een gitaristengrapjequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De geit is gemolken, ik herhaal: de geit is gemolken
Verdommequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:32 schreef Raene het volgende:
[..]
Een aap die geen bananen eet.
De aap at sowieso al geen banaan.
Ik moet dan denken aan allo alloquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik moest opeens denken aan die film: men who stare at goats
Lolquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |