Ik ga even kokenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee praatjes vullen geen gaatjes maar lullen die vullen
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lol![]()
Mja het was eigenlijk een stom grapje want de aap at sowieso al geen bananenDaar had ik niet aan gedacht
Sinds de D snaar brakquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:35 schreef rhubarbje het volgende:
eten apen geen bananen? sinds wanneer?
Het is een ezelsbruggetje als je gitaar leert spelen,quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:35 schreef rhubarbje het volgende:
eten apen geen bananen? sinds wanneer?
Hij klopt niet want inmiddels mist er eentjequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:37 schreef Raene het volgende:
[..]
Het is een ezelsbruggetje voor de snaren op een gitaar.
Arm aapjequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hij klopt niet want inmiddels mist er eentje
Heb je geen reserve snaren in huis?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hij klopt niet want inmiddels mist er eentje
ohquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:37 schreef Raene het volgende:
[..]
Het is een ezelsbruggetje als je gitaar leert spelen,
E,A,D,G,B,E 6 snaren.
Nope, die niet. Breekt ook niet zo heel vaak. Meestal G/B/Equote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:39 schreef Raene het volgende:
[..]
Heb je geen reserve snaren in huis?
Sipheidquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nope, die niet. Breekt ook niet zo heel vaak. Meestal G/B/E
Maakt niet uit hoor, beide kanten beginnen met E tochquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh
vroeger kon ik wel gitaar spelen
maar op gehoor en blijkbaar hou ik hem ook verkeerd om
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor, beide kanten beginnen met E toch
Jij deed Een Buiten Gewone Dikke Anale Ervaring?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh
vroeger kon ik wel gitaar spelen
maar op gehoor en blijkbaar hou ik hem ook verkeerd om
Wat zeg je nou.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij deed Een Buiten Gewone Dikke Anale Ervaring?
quote:
Het probleem is dat ik blijkbaar links ben met gitaarspelenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Echt, is dat ding kapot, komen er nummers voorbij die je mee wil spelen.
Gewoon de dikste snaar naar je toe Rhu.
Zijn er ook gewoon, linkshandige gitaren. Volgens mij kan je de snaren ook gewoon omdraaien.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik blijkbaar links ben met gitaarspelen
jaaahaaa dat snap ikquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zijn er ook gewoon, linkshandige gitaren. Volgens mij kan je de snaren ook gewoon omdraaien.
Gewoon de snaren loshalen dusquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jaaahaaa dat snap ik
maar de gitaar die wij in huis hadden was niet links
vandaar het probleem en het 'op zijn kop' houden
dat had degene van wie de gitaar was vast niet gewaardeerdquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:01 schreef S95Sedan het volgende:
Hou je toch niet voor mogelijk, 3300nummers random en 2 achter elkaar die relaxt zijn om mee te spelen...
Whyyyyy grr!
[..]
Gewoon de snaren loshalen dus
V-snaar is niet zo erg, want oude auto's en simpel te repareren, gewoon je vriendin d'r panty uit laten trekkenquote:
Was je te laat om nieuwe snaren te halen?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:01 schreef S95Sedan het volgende:
Hou je toch niet voor mogelijk, 3300nummers random en 2 achter elkaar die relaxt zijn om mee te spelen...
Whyyyyy grr!
[..]
Gewoon de snaren loshalen dus
Veel plezier!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:20 schreef Faxie het volgende:
Zo maar eens op goed geluk naar een stel optredens. Ben benieuwd.
Zal wel staan te kijken als die gaat spelenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat had degene van wie de gitaar was vast niet gewaardeerd
Si, sowieso geen gitaarwinkel hier in de stad.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Was je te laat om nieuwe snaren te halen?
Helemaal geen goede muziekzaak?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zal wel staan te kijken als die gaat spelen
[..]
Si, sowieso geen gitaarwinkel hier in de stad.
I know... vandaar dequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
V-snaar is niet zo erg, want oude auto's en simpel te repareren, gewoon je vriendin d'r panty uit laten trekken
Hoe moet ik weten dat jij verstand hebt van auto's?quote:
Nee niet echt, haarlem dan meteen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Helemaal geen goede muziekzaak?
Ik was vroeger verwend, in Doetinchem zit een van de grootste van Nederland.
Dat is toch niet zo ver?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee niet echt, haarlem dan meteen.
Goed punt, iets met koopzondag in de buurt morgen?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Valt mee ja, 15min ongeveer. Maar om half 6 zal toch alles dicht zijn
Ja dat wel maar ga dinsdag wel even, heb ik ook meteen de goede snaren gewoonquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goed punt, iets met koopzondag in de buurt morgen?
Verstand is een groot woord, maar ik weet wel iets meer dan de standaard dingetjes....quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe moet ik weten dat jij verstand hebt van auto's?![]()
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Verstand is een groot woord, maar ik weet wel iets meer dan de standaard dingetjes....
Denk ik
Ik heb nergens last van? Welke serie kijk je?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:58 schreef LovelyLady het volgende:
En netflix ligt er grotendeels uit
Nou kan ik niet verder kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:
Zeker weten, op die manier weet je wat je koopt, bij het kijken naar autos weet je waar je op moet letten, dus als de motor niet warm wordt na 15min, dat de thermostaat kappot is en de auto niet droog, de airco.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
ik smokkel, mijn papa was vroeger automonteur, en zelf het nodige ellende meegemaakt met auto's dan krijg je er zelf ook een beetje verstand van. Althans, normaliter zou het me geen flikker boeien maar sinds ik zelf mijn rijbewijs heb, wil ik weten hoe en wat...
Basis kennis ftw
en dat je dus moet afdingen omdat de distributieriem nog vervangen moest wordenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zeker weten, op die manier weet je wat je koopt, bij het kijken naar autos weet je waar je op moet letten, dus als de motor niet warm wordt na 15min, dat de thermostaat kappot is en de auto niet droog, de airco.
Of gewoon een complete grote beurt incl alle riemen, filters en waterpomp erbij onderhandelen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en dat je dus moet afdingen omdat de distributieriem nog vervangen moest worden
ik kan dat
Dat kon niet particulierquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Of gewoon een complete grote beurt incl alle riemen, filters en waterpomp erbij onderhandelen.ik kan dat.
Was niet eens voor mezelf![]()
Wat kon niet particulier? Dit was voor die vriendin gisterenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat kon niet particulier
But nice![]()
Netflix doet t weer
Ik kon gee grote beurt regelen vanwege particulier anders had ik uiteraard wat meer eruit gehaaldquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat kon niet particulier? Dit was voor die vriendin gisteren![]()
Jeej, Netflix
ooh zo, zij had wat in te ruilen, dus dat daarom gingen we naar een bedrijf toe.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kon gee grote beurt regelen vanwege particulier anders had ik uiteraard wat meer eruit gehaald
Maar netjes hoor. Ze was vast blij dat je mee was
was het kut?quote:
dat lijkt me echt zo vies hequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:26 schreef Myraela het volgende:
Hihihiihihihihih, ik heb kapsalon besteld. okok grgr
'lijkt me' maakt het niet echt een stellingquote:
Oneens met deze stelling.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
'lijkt me' maakt het niet echt een stelling
Wat een bagger was dat zegquote:
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat een bagger was dat zeg
Een of ander ongeorganiseerd zooitje van een of andere studentensoos volgens mij. Daar leek het wel erg op in ieder geval.
Kwart voor 10 nog geen enkel teken van een optreden, dus ik had het wel gezien.
waarom?quote:
Voor jou wil ik dat wel proberenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wil je een keer een kapsolon met mij eten?
terwijl ik nog wel zoiets lekkers postequote:
Daar hebben wij toch niks aanquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
terwijl ik nog wel zoiets lekkers poste
jawel je kunt het ook makenquote:
Ik zie anders geen tetten hoor.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
terwijl ik nog wel zoiets lekkers poste
oh het wacht wel tot morgen dat receptjequote:
Moordenaarquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:17 schreef rhubarbje het volgende:
waarom laten jullie mij steeds het topic killen?
Yes wai.quote:
Ja, dat gaat dus nooit lukken.quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vaker neuken, krijg je meer conditie.
Oh dat is wel erg ruk, zeker met dit weerquote:Op zondag 13 oktober 2013 01:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat gaat dus nooit lukken.
Nee, had de bus in Haarlem gemist, waardoor ik de juiste trein niet meer kon pakken.
Dus moest ik de trein naar centraal pakken en vanaf daar naar huis. Daar kon ik mijn bus niet vinden en ben ik gaan lopen naar de volgende halte (20 minuten wachten anders). Toen miste ik de bus op 30 seconden en heb ik naar huis gelopen door de regen. Als een pauper.
Wel een leuk meisje tegengekomen en iemand die loeihard op zijn plaat viel met de fiets.
Mjaquote:Op zondag 13 oktober 2013 01:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh dat is wel erg ruk, zeker met dit weer
Damn, bijna 2 uur in de regen gelopenquote:Op zondag 13 oktober 2013 01:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja
Ik ben om 5 over half 12 weggegaan bij WT thuis. En was om 1:20 thuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |