Gister nog met de dansleraresquote:
nee kloptquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:15 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Een zoen of een sekspartij plan je meestal niet, tenzij je zo'n parenclub of een prostituee opzoekt misschien.
Inb4 Bulgarije.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij neukt wel wat af volgens mij, als ik je posts zo eens lees...
Valt wel mee volgens mijquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij neukt wel wat af volgens mij, als ik je posts zo eens lees...
Jij zegt dat het geen vreemdgaan is als je het van tevoren meldt. Het punt dat ik wil maken is waarom je zou kiezen voor het bewust bedriegen van je partner, terwijl je ook kan bespreken dat je wil neuken met een ander, terwijl je nog steeds hartstikke verliefd bent enzo.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:16 schreef Dven het volgende:
Ik snap deze reply op mijn opmerking niet echt
quote:
Wanneer gaan wij es 'vriendschappelijk' afspreken? In een hotel ofzo?quote:
Alleen als ik het een date mag noemen zodat jij het gevoel hebt dat er van alles mogelijk is terwijl ik er niets van meenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij es 'vriendschappelijk' afspreken? In een hotel ofzo?
Neh, laat dan maar. Ik wil dan minimaal de gelegenheid hebben om uitgebreid naar je borsten te staren en er mee te spelen, al dan niet met verschillende lichaamsdelen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:23 schreef rhubarbje het volgende:
Alleen als ik het een date mag noemen zodat jij het gevoel hebt dat er van alles mogelijk is terwijl ik er niets van meen
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Alleen als ik het een date mag noemen zodat jij het gevoel hebt dat er van alles mogelijk is terwijl ik er niets van meen
meet in the middel?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neh, laat dan maar. Ik wil dan minimaal de gelegenheid hebben om uitgebreid naar je borsten te staren en er mee te spelen, al dan niet met verschillende lichaamsdelen.
Nee, niet 'per ongeluk expres'. Ik zou niet weten hoe ik dat kan verklaren als het inclusief uitdoen van je kleding, Russisch neuken, likken en over je borsten klaarkomen is.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:25 schreef rhubarbje het volgende:
meet in the middel?
staren en een 'per ongeluk expres' aanraakmomentje met plausible deniability?
nee daar is ook geen plausible deniability meer mogelijkquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, niet 'per ongeluk expres'. Ik zou niet weten hoe ik dat kan verklaren als het inclusief uitdoen van je kleding, Russisch neuken, likken en over je borsten klaarkomen is.
We hebben er afspraken over met onze partners, dus het is geen vreemdgaan.quote:
Zonder het klaarkomen dan?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:28 schreef rhubarbje het volgende:
nee daar is ook geen plausible deniability meer mogelijk
sorry Air
Maakt het niet minder 'quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We hebben er afspraken over met onze partners, dus het is geen vreemdgaan.
Echt zoals negers vind ik niet mooi, maar een Indiaas ofzo welquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Smaak verandert natuurlijk. Maar een getint huidje, iets als Zuid-Amerika bijvoorbeeld, vind ik helemaal niks. Met uitzondering van Shakira
Hey lolaquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi![]()
Op weg naar huis. Was me een dagje wel weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |