Wat het in principe geen vreemdgang meer maaktquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:12 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Nou, als ik ooit vreemd wil gaan zal ik mijn vriend eerst even bellen om het duidelijk te maken, dan gaat het ook eerlijk. [ afbeelding ]
Dan ligt het er nog steeds aan of hij genoeg van je houdt. Ik zou zeggen: probeer het uitquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:12 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Nou, als ik ooit vreemd wil gaan zal ik mijn vriend eerst even bellen om het duidelijk te maken, dan gaat het ook eerlijk. [ afbeelding ]
Smaak verandert natuurlijk. Maar een getint huidje, iets als Zuid-Amerika bijvoorbeeld, vind ik helemaal niks. Met uitzondering van Shakiraquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik had eerst nooit iets met buitenlandse dames (niet racistisch bedoelt). Lately vind ik dames met een getint huidje (geen zonnebankhuid) steeds mooier
Ik beweer ook nergens dat dat moet. Blijkbaar hebben jullie wel een soort van afspraak dat dat kan. Dat vind ik juist prima. Iets doen waarvan je weet dat je je partner ermee kwetst en dat verzwijgen, dat is waar ik een probleem van maak.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:10 schreef Dven het volgende:
Neen, verschil van perceptie waarbij de meerderheid schijnbaar wil bepalen waar een minderheid fout zit. Ik heb een heel gelukkige relatie met mijn vriendin, beide gaan we daarbuiten ook onze eigen gang maar dat wil niet zeggen dat we ook al die details maar met elkaar moeten delen. Ik hoef niet te weten wie zij wanneer doet en andersom geldt dat idem.
Ja, daar ben ik ook niet van.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Smaak verandert natuurlijk. Maar een getint huidje, iets als Zuid-Amerika bijvoorbeeld, vind ik helemaal niks. Met uitzondering van Shakira
Neen idd.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat het in principe geen vreemdgang meer maakt
ja het is natuurlijk wel iets wat je ruim voor die tijd moet bespreken, maar goedquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:12 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Wacht, wat? Hebben we toch iets overeenkomstig?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik ook niet van.
Als je de behoefte hebt om met een ander te neuken als je een relatie hebt, kun je het daar toch gewoon over hebben? Zo onnatuurlijk is die behoefte namelijk niet.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:12 schreef Dven het volgende:
Wat het in principe geen vreemdgang meer maakt
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik beweer ook nergens dat dat moet. Blijkbaar hebben jullie wel een soort van afspraak dat dat kan. Dat vind ik juist prima. Iets doen waarvan je weet dat je je partner ermee kwetst en dat verzwijgen, dat is waar ik een probleem van maak.
Hedonisme is een prachtig ietsquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:14 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Neen idd.
Maar het gaat toch nergens over om te zeggen dat ze het gaat accepteren als haar vriend ooit vreemdgaat. Nog rooskleuriger om te denken dat hij niet bij haar weggaat omdat ze samen van alles hebben opgebouwd. Hoeveel mensen verlaten alsnog hele gezinnen voor een andere liefde.
Een zoen of een sekspartij plan je meestal niet, tenzij je zo'n parenclub of een prostituee opzoekt misschien.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja het is natuurlijk wel iets wat je ruim voor die tijd moet bespreken, maar goed
Ik snap deze reply op mijn opmerking niet echtquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je de behoefte hebt om met een ander te neuken als je een relatie hebt, kun je het daar toch gewoon over hebben? Zo onnatuurlijk is die behoefte namelijk niet.
Dan is het geen vreemgaan meer. Maar dan is de relatie waarschijnlijk ook niet meerquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:12 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan is het geen vreemgaan meer. Maar dan is de relatie waarschijnlijk ook niet meer![]()
Ach beter toch, kan je lekker je gang gaan
het is dan geen vreemd gaan, het past binnen de relatievorm die wij hebben gekozenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:14 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Neen idd.
Maar het gaat toch nergens over om te zeggen dat ze het gaat accepteren als haar vriend ooit vreemdgaat. Nog rooskleuriger om te denken dat hij niet bij haar weggaat omdat ze samen van alles hebben opgebouwd. Hoeveel mensen verlaten alsnog hele gezinnen voor een andere liefde.
Dat overkomt jequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:15 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Een zoen of een sekspartij plan je meestal niet, tenzij je zo'n parenclub of een prostituee opzoekt misschien.
Doe 'm de groetjesquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar goed, ik moet nu gaan, anders mis ik mijn trein.
Veel plezier allemaal vanavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |