Het laden duurt zooo langquote:
Iemand had het FOK! logo opnieuw gemaakt (of gekopieerd) maar dan nu met een transparante achtergrond. Ziet er beter uit in-game bij het logo op de auto, op een t-shirt en in het algemeen naast de statistieken van je personage.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:00 schreef Roemeen013 het volgende:
Ik ben terug van vakantie uit Barcelona. Is er nog iets wat er aangepast moet worden bij de crew op RSC?
Niet die, maar die andere die ene Lisker. heeft geplaatst. Die moet je hebben.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:00 schreef Roemeen013 het volgende:
Ik ben terug van vakantie uit Barcelona. Is er nog iets wat er aangepast moet worden bij de crew op RSC?
Ik ook...quote:
Iedereen ligt er uit denk ikquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:22 schreef kensei het volgende:
Speel deze maar zonder mij dan join ik de volgende wel, heb toch een hekel aan helicopters
Ik accepteerde je invite maar je was bezig met een job ofzo?quote:
Oke thanks. Iedere winkel heeft toch precies hetzelfde aanbod? Dus maakt niet uit naar welke winkel je gaat?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:35 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Oorbellen en kettingen kan je ook kopen inderdaad. Ik weet niet of je die kan vinden in elke winkel, maar er staat een makkelijk te vinden vitrine in die dure winkel Poisonby's.
Bij Binco's (of zoiets... misschien was het die Discount Store) moet je ergens tegen een toonbank gaan staan om die dingen te kopen.
Nee. Outlet store en binco hebben de goedkope rommel. Ga je naar ponsonbys bijvoorbeeld daar heb je de high-class shit.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:27 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Oke thanks. Iedere winkel heeft toch precies hetzelfde aanbod? Dus maakt niet uit naar welke winkel je gaat?
online zijn alle winkels hetzelfdequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:36 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Nee. Outlet store en binco hebben de goedkope rommel. Ga je naar ponsonbys bijvoorbeeld daar heb je de high-class shit.
alleen in story mode is er verschil toch?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:36 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Nee. Outlet store en binco hebben de goedkope rommel. Ga je naar ponsonbys bijvoorbeeld daar heb je de high-class shit.
Dacht ik ook ja.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:38 schreef kensei het volgende:
[..]
online zijn alle winkels hetzelfde
Ik heb in totaal $300,000 verzameld in mijn online carrierequote:
Geen lvl 50 zijnquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:12 schreef -Menn0- het volgende:
Wat krijg je weinig XP voor die missies... Ben pas level 17, schiet echt niet op dit...
Gaat ie dát zeggen.quote:
Hoe level je snel dan? Ben missies aan het doen maar gaat trager dan dikke stront door een trechter...quote:
Veel racen en survival doenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:20 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Hoe level je snel dan? Ben missies aan het doen maar gaat trager dan dikke stront door een trechter...
Dat is zo saai hequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:25 schreef Mani89 het volgende:
Gewoon 1vs1 om en om criminal records doen jonguh.
Wacht ff dan, ik start nu opquote:
Was nog best easy die twee trucks oppikken. Alleen jammer dat ik achter de truck langs liep en overreden werd door die andere pindaquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:25 schreef Mani89 het volgende:
Gewoon 1vs1 om en om criminal records doen jonguh.
We zitten nu in een race, volgende kan je meedoenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:30 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Wacht ff dan, ik start nu op
ok ik ben aanwezig, invite me maar als je klaar benquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:30 schreef kensei het volgende:
[..]
We zitten nu in een race, volgende kan je meedoen
suv race de map ove rgaat niet zo snelquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:33 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
ok ik ben aanwezig, invite me maar als je klaar ben
Hurry up hahaquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:37 schreef kensei het volgende:
[..]
suv race de map ove rgaat niet zo snel
Zoek je leuk een mede crew member op, knalt ie je neer. Komt vaker voor de verwachtquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:36 schreef Olep het volgende:
Lekker man, crewleden die elkaar steeds killen.
Dat heb ik dus ook steeds.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:38 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Zoek je leuk een mede crew member op, knalt ie je neer. Komt vaker voor de verwacht
Waren volgens mij twee gasten die niet eens op het forum komen, dan snap ik het wel.quote:
Was het gingerkiller95?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:43 schreef Olep het volgende:
[..]
Waren volgens mij twee gasten die niet eens op het forum komen, dan snap ik het wel.
Oja dat las ik inddquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:30 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Was nog best easy die twee trucks oppikken. Alleen jammer dat ik achter de truck langs liep en overreden werd door die andere pinda
quote:
Mijn headset is nu aan het laden. Wat een mooi gekloot met die suv's daarnetquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:40 schreef kensei het volgende:
FOK! race nu iedereen even accepteren over 2 mins
Oh, nou ja, heb hem nog niet weer gezien dus het zal wel dan.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:45 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Is geen crewmember. Maar hij speelt wel samen met een crewmember.
Race van bijna 15 minutenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:45 schreef Grielen het volgende:
[..]
Mijn headset is nu aan het laden. Wat een mooi gekloot met die suv's daarnet
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:46 schreef ManageTheAnger het volgende:
Kom op man, waar blijft die invite
je hebt een invite accept danquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:46 schreef ManageTheAnger het volgende:
Kom op man, waar blijft die invite
Die gap schoot mij ook twee keer dood. Weg 2000 dollar.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:46 schreef Olep het volgende:
[..]
Oh, nou ja, heb hem nog niet weer gezien dus het zal wel dan.
iemand?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:10 schreef poker4lifee het volgende:
hoelang is dat bad sports? 2 dagen ingame tijd of echt 2 dagen?
mooi irritant, alleen omdat ik wat auto's vernield heb
Failed to joinquote:
Wat houdt dat in?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:46 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
iemand?volgens mij 2 hele dagen gewoon
Viezen spelertquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:46 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
iemand?volgens mij 2 hele dagen gewoon
jaquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:51 schreef DannyEster het volgende:
Net belde Brucie mij op, vet grappig! Zijn er nog meer characters uit GTA IV dat iemand weet?
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:56 schreef Grielen het volgende:
Kutzooi ik heb mijn teen denk ik gebroken toen ik de lader van mn headset ging halen. Knalde tegen de hoek van de tafel
Die gast van lost and damned en nog wat anderen geloof ikquote:
Patrick McReary (Packie), was in de single player en kon je inzetten als Driver in Heists.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:51 schreef DannyEster het volgende:
Net belde Brucie mij op, vet grappig! Zijn er nog meer characters uit GTA IV dat iemand weet?
dude watquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:56 schreef Grielen het volgende:
Kutzooi ik heb mijn teen denk ik gebroken toen ik de lader van mn headset ging halen. Knalde tegen de hoek van de tafel
MentionedDCMJquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oja dat las ik inddwat was je ign ook alweer?
Jaa survival. Beter dan die motorracesquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:06 schreef kensei het volgende:
[..]
Start jij anders een survival dan?
Invite mij ook.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:06 schreef kensei het volgende:
[..]
Zit nu in 1, hierna wel!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:06 schreef kensei het volgende:
[..]
En mij dus.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:10 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
durex
kensei
miniruis
raze1991
Zo zit ik ookquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:09 schreef Snoepje5 het volgende:
Wat zal dat mooi spelen zijn en tegelijkertijd jullie hier in de gaten houden![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:03 schreef BaajGuardian het volgende:
Eindelijk eens een positieve ervaring godverdomme
die ene map met die huisje en die hangar dus he, hoor ik zon neger (ja was amerikaan en klinkte 100% als neger en hij zei ook this nigga this this nigga that enzo dus het was duidelijk een neger, klaar)
Ik was met mn handgun van gigantische afstand headshotjes aan het maken met manual aim btje..
opeens die neger over mij beginnen van 'this guy man, with the baller shorts nigga.."
iemand anders lvl30ish:
"you mean the guy with the gray hat?"
neger:
"no maaaayn shiiieet nigga this dude right here with the shorts nigga"
lvl30ish:
"yeah what about him"
neger: "he good nigga"
lvl30ish:
..
neger: "this guy is good mang, the guy with the baller shorts is good"
-
later nog groepje van 3 mantjes over ik gooi als een fucking cyborg een granaat met boog door raampje exact in de loods waar ze zitten terwijl mn team van huisje af springt om ze te flanken (finish last enemies off enzo moment) alle 3 dood.
neger: "maaayn did u invite dis cala guy"
lvl30ish: "what"
neger: "this cala guy do u know him"
lvl30sih: "no man dont know him"
neger: "he good maayn"
-
voel me weer eens geaprecieerd.
Volgens mij ergens rond de 17 - 20.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:19 schreef DannyEster het volgende:
Weet iemand trouwens op welk niveau je zo'n gang member geval kan starten, en hoe?
Ik zag het vanaf lvl 17. Krijg je een rood wazige cirkel op je map.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:19 schreef DannyEster het volgende:
Weet iemand trouwens op welk niveau je zo'n gang member geval kan starten, en hoe?
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:21 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Ik zag het vanaf lvl 17. Krijg je een rood wazige cirkel op je map.
Beide klopt, had het net toen ik klaar was met die survival op die boerderij achtig iets. Maar dan weet ik het.. moet er 5 gedaan hebben op 1 dag.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:19 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Volgens mij ergens rond de 17 - 20.
Automatisch als je in de buurt komt?
Ging lekkerquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:24 schreef SosuaCafe het volgende:
Unnatural selection trophy. 10 waves...
zelden tot nooitquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:34 schreef Jimbo het volgende:
hoevaak lopen jullie nog tegen t probleem aan dat de cloud niet beschikbaar is
alleen de eerste 2 dagen last van gehad, al heel lang niet meerquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:34 schreef Jimbo het volgende:
hoevaak lopen jullie nog tegen t probleem aan dat de cloud niet beschikbaar is
duurt hier helaas nog wel ff omdat je lvl 70 ofzo moet zijnquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:31 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
nog 5 ton en je kan een tank kopen
dns geijzigd?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:39 schreef Jimbo het volgende:
ik kan echt zelden inloggenelke x die cloud weer
Ja net gedaan, kijken hoe dat werk, had alles al geforward ectquote:
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja net gedaan, kijken hoe dat werk, had alles al geforward ect
lijkt er stiekem op dat de dns helptt...
inv zou ik gelijj zeggen!quote:
Doe mij ook dan.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:55 schreef ManageTheAnger het volgende:
Invites verstuurd!
Tip: Je kan naar de winkel gaan, en dan kan je in je inventory food opslaan, zodat je tijdens survival uit je inventory health kan halen!
Headset is leeg, dus je hoort mij niet meer.
De gemiddelde leeftijd van de fok crew is 13? Trouwens ook nog fokkers op de xbox? Ik zit niet bij de crew maar ben wel altijd in voor een potje. Gamertag: Ahovdraquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:53 schreef Mr_Brownz het volgende:
Kan iemand Jankykiller-28/Assasinscreedz3 kicken uit de FOK! crew of iets ?
ik kreeg een bounty op mijn hoofd omdat ik een auto stal van een NPC voor los santos.
dus hij komt naar me toe toeteren(instappen lukte niet) probeert hij me dood te rijden voor het geld.
Schiet ik hem dood, stuurt hij me: '' KK skkl'
Ik heb het al eens bij wave 2 gehad, maar wat je zegt is zo.quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:09 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
lukt goed met een goed team.
Ben ook weleens bij wave 4 al dood gegaan
ik ook, toevallig ook de 2e keer . Nu weer bij wave 10quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:11 schreef DannyEster het volgende:
[..]
Ik heb het al eens bij wave 2 gehad, maar wat je zegt is zo.
Heb nu een goed team, gelukkig nog een keer.
Lekker lekker, wij al bij wave 5quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:13 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
ik ook, toevallig ook de 2e keer . Nu weer bij wave 10
Toevallig Aap en gingerkiller?quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:25 schreef leeell het volgende:
net LTS gedaan bij het movie theater met 2 FOK!kers, 2 tegen 1 , soort kat en muis. Draaien ze het hoekje om, knal ik ze neer, die gesprekken die ze daarover hadden op de headset![]()
, wie waren jullie
jaquote:
ja hilarischquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:30 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Heerlijk om te luisteren wat ze zeggen, terwijl je geen headset hebt.
Ik kreeg zojuist een invite, maar die lukte niet omdat de crew schijnbaar vol isquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:55 schreef ManageTheAnger het volgende:
Invites verstuurd!
Tip: Je kan naar de winkel gaan, en dan kan je in je inventory food opslaan, zodat je tijdens survival uit je inventory health kan halen!
Headset is leeg, dus je hoort mij niet meer.
Ja hequote:Op zondag 13 oktober 2013 00:48 schreef sjonnie1990 het volgende:
Mandano en Yepss, heerlijke survival
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |