De gemiddelde leeftijd van de fok crew is 13? Trouwens ook nog fokkers op de xbox? Ik zit niet bij de crew maar ben wel altijd in voor een potje. Gamertag: Ahovdraquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:53 schreef Mr_Brownz het volgende:
Kan iemand Jankykiller-28/Assasinscreedz3 kicken uit de FOK! crew of iets ?
ik kreeg een bounty op mijn hoofd omdat ik een auto stal van een NPC voor los santos.
dus hij komt naar me toe toeteren(instappen lukte niet) probeert hij me dood te rijden voor het geld.
Schiet ik hem dood, stuurt hij me: '' KK skkl'
Ik heb het al eens bij wave 2 gehad, maar wat je zegt is zo.quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:09 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
lukt goed met een goed team.
Ben ook weleens bij wave 4 al dood gegaan
ik ook, toevallig ook de 2e keer . Nu weer bij wave 10quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:11 schreef DannyEster het volgende:
[..]
Ik heb het al eens bij wave 2 gehad, maar wat je zegt is zo.
Heb nu een goed team, gelukkig nog een keer.
Lekker lekker, wij al bij wave 5quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:13 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
ik ook, toevallig ook de 2e keer . Nu weer bij wave 10
Toevallig Aap en gingerkiller?quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:25 schreef leeell het volgende:
net LTS gedaan bij het movie theater met 2 FOK!kers, 2 tegen 1 , soort kat en muis. Draaien ze het hoekje om, knal ik ze neer, die gesprekken die ze daarover hadden op de headset![]()
, wie waren jullie
jaquote:
ja hilarischquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:30 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Heerlijk om te luisteren wat ze zeggen, terwijl je geen headset hebt.
Ik kreeg zojuist een invite, maar die lukte niet omdat de crew schijnbaar vol isquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:55 schreef ManageTheAnger het volgende:
Invites verstuurd!
Tip: Je kan naar de winkel gaan, en dan kan je in je inventory food opslaan, zodat je tijdens survival uit je inventory health kan halen!
Headset is leeg, dus je hoort mij niet meer.
Ja hequote:Op zondag 13 oktober 2013 00:48 schreef sjonnie1990 het volgende:
Mandano en Yepss, heerlijke survival
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |