Die gast van lost and damned en nog wat anderen geloof ikquote:
Patrick McReary (Packie), was in de single player en kon je inzetten als Driver in Heists.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:51 schreef DannyEster het volgende:
Net belde Brucie mij op, vet grappig! Zijn er nog meer characters uit GTA IV dat iemand weet?
dude watquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:56 schreef Grielen het volgende:
Kutzooi ik heb mijn teen denk ik gebroken toen ik de lader van mn headset ging halen. Knalde tegen de hoek van de tafel
MentionedDCMJquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oja dat las ik inddwat was je ign ook alweer?
Jaa survival. Beter dan die motorracesquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:06 schreef kensei het volgende:
[..]
Start jij anders een survival dan?
Invite mij ook.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:06 schreef kensei het volgende:
[..]
Zit nu in 1, hierna wel!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:06 schreef kensei het volgende:
[..]
En mij dus.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:10 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
durex
kensei
miniruis
raze1991
Zo zit ik ookquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:09 schreef Snoepje5 het volgende:
Wat zal dat mooi spelen zijn en tegelijkertijd jullie hier in de gaten houden![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:03 schreef BaajGuardian het volgende:
Eindelijk eens een positieve ervaring godverdomme
die ene map met die huisje en die hangar dus he, hoor ik zon neger (ja was amerikaan en klinkte 100% als neger en hij zei ook this nigga this this nigga that enzo dus het was duidelijk een neger, klaar)
Ik was met mn handgun van gigantische afstand headshotjes aan het maken met manual aim btje..
opeens die neger over mij beginnen van 'this guy man, with the baller shorts nigga.."
iemand anders lvl30ish:
"you mean the guy with the gray hat?"
neger:
"no maaaayn shiiieet nigga this dude right here with the shorts nigga"
lvl30ish:
"yeah what about him"
neger: "he good nigga"
lvl30ish:
..
neger: "this guy is good mang, the guy with the baller shorts is good"
-
later nog groepje van 3 mantjes over ik gooi als een fucking cyborg een granaat met boog door raampje exact in de loods waar ze zitten terwijl mn team van huisje af springt om ze te flanken (finish last enemies off enzo moment) alle 3 dood.
neger: "maaayn did u invite dis cala guy"
lvl30ish: "what"
neger: "this cala guy do u know him"
lvl30sih: "no man dont know him"
neger: "he good maayn"
-
voel me weer eens geaprecieerd.
Volgens mij ergens rond de 17 - 20.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:19 schreef DannyEster het volgende:
Weet iemand trouwens op welk niveau je zo'n gang member geval kan starten, en hoe?
Ik zag het vanaf lvl 17. Krijg je een rood wazige cirkel op je map.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:19 schreef DannyEster het volgende:
Weet iemand trouwens op welk niveau je zo'n gang member geval kan starten, en hoe?
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:21 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Ik zag het vanaf lvl 17. Krijg je een rood wazige cirkel op je map.
Beide klopt, had het net toen ik klaar was met die survival op die boerderij achtig iets. Maar dan weet ik het.. moet er 5 gedaan hebben op 1 dag.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:19 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Volgens mij ergens rond de 17 - 20.
Automatisch als je in de buurt komt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |