Ik heb in totaal $300,000 verzameld in mijn online carrierequote:

Geen lvl 50 zijnquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:12 schreef -Menn0- het volgende:
Wat krijg je weinig XP voor die missies... Ben pas level 17, schiet echt niet op dit...

Gaat ie dát zeggen.quote:

Hoe level je snel dan? Ben missies aan het doen maar gaat trager dan dikke stront door een trechter...quote:

Veel racen en survival doenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:20 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Hoe level je snel dan? Ben missies aan het doen maar gaat trager dan dikke stront door een trechter...

Dat is zo saai hequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:25 schreef Mani89 het volgende:
Gewoon 1vs1 om en om criminal records doen jonguh.

Wacht ff dan, ik start nu opquote:

Was nog best easy die twee trucks oppikken. Alleen jammer dat ik achter de truck langs liep en overreden werd door die andere pindaquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:25 schreef Mani89 het volgende:
Gewoon 1vs1 om en om criminal records doen jonguh.

We zitten nu in een race, volgende kan je meedoenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:30 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Wacht ff dan, ik start nu op

ok ik ben aanwezig, invite me maar als je klaar benquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:30 schreef kensei het volgende:
[..]
We zitten nu in een race, volgende kan je meedoen

suv race de map ove rgaat niet zo snelquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:33 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
ok ik ben aanwezig, invite me maar als je klaar ben

Hurry up hahaquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:37 schreef kensei het volgende:
[..]
suv race de map ove rgaat niet zo snel

Zoek je leuk een mede crew member op, knalt ie je neer. Komt vaker voor de verwachtquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:36 schreef Olep het volgende:
Lekker man, crewleden die elkaar steeds killen.

Dat heb ik dus ook steeds.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:38 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Zoek je leuk een mede crew member op, knalt ie je neer. Komt vaker voor de verwacht

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |