Bij mij waren jij en mini opeens weg :Squote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:20 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Wat leave je als ik win dan
[..]
jij
Sure..quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:21 schreef kensei het volgende:
[..]
Bij mij waren jij en mini opeens weg :S
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:28 schreef kamikazebanaan het volgende:
sorry kensei moest ff wat anders doen kan je mij de volgende ronde weer inviten
Kensei is nu ook weer wegquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:32 schreef kamikazebanaan het volgende:
race nog maar een paar keer zonder mij ik start opnieuw op
ik hoop echt dat mensen die dit doen een ban krijgen..quote:
je wilt gewoon laten zien hoe snel je bakkie al isquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:33 schreef kensei het volgende:
Kan iemand bevestigen of je acceleration op blijft lopen als dat balkje al vol is? Bij mijn Elegy staatie nu helemaal vol maar kan nog 2 motor upgrades doen
Als jullie nog iemand nodig zijn.... Seat_-ibizaquote:
Gelijk uitproberenquote:
Nee wil weten of ik geen 90k weggooiquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:33 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
je wilt gewoon laten zien hoe snel je bakkie al is
dat laatstequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:44 schreef Typisch het volgende:
moet je races perse met je eigen auto winnen om dingen vrij te spelen bij ls customs? Of mag het ook met een auto van het zelfde soort zijn?
Heb je maar even afgezet bij een nieuwe. Succes met je 9k Bountyquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:57 schreef Duuc-nl het volgende:
[ afbeelding ]
Wist helemaal niet dat deze uit gta4 in de game zaten
Ja thx! Vanaf welk lvl spawnen die dan?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:03 schreef Vexillum1988 het volgende:
[..]
Heb je maar even afgezet bij een nieuwe. Succes met je 9k Bounty
Geen idee. Zie ze al een poosje staan. 35 ofzo denk ikquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:04 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Ja thx! Vanaf welk lvl spawnen die dan?
Richten op auto's is wel onmogelijkquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:05 schreef Vexillum1988 het volgende:
[..]
Geen idee. Zie ze al een poosje staan. 35 ofzo denk ik
Loool sorry man, wou je een lift aan bieden om weg te komen van de politie, maar dat werkte niet helemaalquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:13 schreef SosuaCafe het volgende:
Werd net zo hard aangereden door een fokker op de renbaan dat mn game crashte![]()
hehe. Herkansing tzt. Wel kut dat mn auto in die eerste ring vast zatquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:15 schreef kensei het volgende:
[..]
Loool sorry man, wou je een lift aan bieden om weg te komen van de politie, maar dat werkte niet helemaal![]()
Alleen goedkopere auto's kun je mee de garage in. Duurdere moet je kopen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:30 schreef verdacht.individu het volgende:
hoeveel geld hebben jullie trouwens? en kan je iedere auto waar je zo een tracker in kan bouwen dus bezitten? Of moet je bijvoorbeeld een sportwagen kopen via website
Oorbellen en kettingen kan je ook kopen inderdaad. Ik weet niet of je die kan vinden in elke winkel, maar er staat een makkelijk te vinden vitrine in die dure winkel Poisonby's.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:30 schreef Snoepje5 het volgende:
Kun je ook oorbellen kopen enzo? niet dat ik dat wil, maar ik zag een wallpaper met iemand met oorbellen.. en had ze zelf nog niet in winkels zien liggen naast de horloge's en zonnebrillen.
ok nice ja ik heb pas 25k kan ik zeker nog geen garage mee kopen? En lees ik het nou goed volgende week 500k van Rockstarquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:32 schreef Snoepje5 het volgende:
Tracker kan overal in. Trackers zitten automatisch in auto's die je in je garage hebt staan.
Vanaf volgende week, na de 1.04 update ergens. 2x 250k. En voor 25k kun je een garage kopen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:36 schreef verdacht.individu het volgende:
[..]
ok nice ja ik heb pas 25k kan ik zeker nog geen garage mee kopen? En lees ik het nou goed volgende week 500k van Rockstar
Het laden duurt zooo langquote:
Iemand had het FOK! logo opnieuw gemaakt (of gekopieerd) maar dan nu met een transparante achtergrond. Ziet er beter uit in-game bij het logo op de auto, op een t-shirt en in het algemeen naast de statistieken van je personage.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:00 schreef Roemeen013 het volgende:
Ik ben terug van vakantie uit Barcelona. Is er nog iets wat er aangepast moet worden bij de crew op RSC?
Niet die, maar die andere die ene Lisker. heeft geplaatst. Die moet je hebben.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:00 schreef Roemeen013 het volgende:
Ik ben terug van vakantie uit Barcelona. Is er nog iets wat er aangepast moet worden bij de crew op RSC?
Ik ook...quote:
Iedereen ligt er uit denk ikquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:22 schreef kensei het volgende:
Speel deze maar zonder mij dan join ik de volgende wel, heb toch een hekel aan helicopters
Ik accepteerde je invite maar je was bezig met een job ofzo?quote:
Oke thanks. Iedere winkel heeft toch precies hetzelfde aanbod? Dus maakt niet uit naar welke winkel je gaat?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:35 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Oorbellen en kettingen kan je ook kopen inderdaad. Ik weet niet of je die kan vinden in elke winkel, maar er staat een makkelijk te vinden vitrine in die dure winkel Poisonby's.
Bij Binco's (of zoiets... misschien was het die Discount Store) moet je ergens tegen een toonbank gaan staan om die dingen te kopen.
Nee. Outlet store en binco hebben de goedkope rommel. Ga je naar ponsonbys bijvoorbeeld daar heb je de high-class shit.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:27 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Oke thanks. Iedere winkel heeft toch precies hetzelfde aanbod? Dus maakt niet uit naar welke winkel je gaat?
online zijn alle winkels hetzelfdequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:36 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Nee. Outlet store en binco hebben de goedkope rommel. Ga je naar ponsonbys bijvoorbeeld daar heb je de high-class shit.
alleen in story mode is er verschil toch?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:36 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Nee. Outlet store en binco hebben de goedkope rommel. Ga je naar ponsonbys bijvoorbeeld daar heb je de high-class shit.
Dacht ik ook ja.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:38 schreef kensei het volgende:
[..]
online zijn alle winkels hetzelfde
Ik heb in totaal $300,000 verzameld in mijn online carrierequote:
Geen lvl 50 zijnquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:12 schreef -Menn0- het volgende:
Wat krijg je weinig XP voor die missies... Ben pas level 17, schiet echt niet op dit...
Gaat ie dát zeggen.quote:
Hoe level je snel dan? Ben missies aan het doen maar gaat trager dan dikke stront door een trechter...quote:
Veel racen en survival doenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:20 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Hoe level je snel dan? Ben missies aan het doen maar gaat trager dan dikke stront door een trechter...
Dat is zo saai hequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:25 schreef Mani89 het volgende:
Gewoon 1vs1 om en om criminal records doen jonguh.
Wacht ff dan, ik start nu opquote:
Was nog best easy die twee trucks oppikken. Alleen jammer dat ik achter de truck langs liep en overreden werd door die andere pindaquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:25 schreef Mani89 het volgende:
Gewoon 1vs1 om en om criminal records doen jonguh.
We zitten nu in een race, volgende kan je meedoenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:30 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Wacht ff dan, ik start nu op
ok ik ben aanwezig, invite me maar als je klaar benquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:30 schreef kensei het volgende:
[..]
We zitten nu in een race, volgende kan je meedoen
suv race de map ove rgaat niet zo snelquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:33 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
ok ik ben aanwezig, invite me maar als je klaar ben
Hurry up hahaquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:37 schreef kensei het volgende:
[..]
suv race de map ove rgaat niet zo snel
Zoek je leuk een mede crew member op, knalt ie je neer. Komt vaker voor de verwachtquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:36 schreef Olep het volgende:
Lekker man, crewleden die elkaar steeds killen.
Dat heb ik dus ook steeds.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:38 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Zoek je leuk een mede crew member op, knalt ie je neer. Komt vaker voor de verwacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |