dat laatstequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:44 schreef Typisch het volgende:
moet je races perse met je eigen auto winnen om dingen vrij te spelen bij ls customs? Of mag het ook met een auto van het zelfde soort zijn?
Heb je maar even afgezet bij een nieuwe. Succes met je 9k Bountyquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:57 schreef Duuc-nl het volgende:
[ afbeelding ]
Wist helemaal niet dat deze uit gta4 in de game zaten
Ja thx! Vanaf welk lvl spawnen die dan?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:03 schreef Vexillum1988 het volgende:
[..]
Heb je maar even afgezet bij een nieuwe. Succes met je 9k Bounty
Geen idee. Zie ze al een poosje staan. 35 ofzo denk ikquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:04 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Ja thx! Vanaf welk lvl spawnen die dan?
Richten op auto's is wel onmogelijkquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:05 schreef Vexillum1988 het volgende:
[..]
Geen idee. Zie ze al een poosje staan. 35 ofzo denk ik
Loool sorry man, wou je een lift aan bieden om weg te komen van de politie, maar dat werkte niet helemaalquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:13 schreef SosuaCafe het volgende:
Werd net zo hard aangereden door een fokker op de renbaan dat mn game crashte![]()
hehe. Herkansing tzt. Wel kut dat mn auto in die eerste ring vast zatquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:15 schreef kensei het volgende:
[..]
Loool sorry man, wou je een lift aan bieden om weg te komen van de politie, maar dat werkte niet helemaal![]()
Alleen goedkopere auto's kun je mee de garage in. Duurdere moet je kopen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:30 schreef verdacht.individu het volgende:
hoeveel geld hebben jullie trouwens? en kan je iedere auto waar je zo een tracker in kan bouwen dus bezitten? Of moet je bijvoorbeeld een sportwagen kopen via website
Oorbellen en kettingen kan je ook kopen inderdaad. Ik weet niet of je die kan vinden in elke winkel, maar er staat een makkelijk te vinden vitrine in die dure winkel Poisonby's.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:30 schreef Snoepje5 het volgende:
Kun je ook oorbellen kopen enzo? niet dat ik dat wil, maar ik zag een wallpaper met iemand met oorbellen.. en had ze zelf nog niet in winkels zien liggen naast de horloge's en zonnebrillen.
ok nice ja ik heb pas 25k kan ik zeker nog geen garage mee kopen? En lees ik het nou goed volgende week 500k van Rockstarquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:32 schreef Snoepje5 het volgende:
Tracker kan overal in. Trackers zitten automatisch in auto's die je in je garage hebt staan.
Vanaf volgende week, na de 1.04 update ergens. 2x 250k. En voor 25k kun je een garage kopen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:36 schreef verdacht.individu het volgende:
[..]
ok nice ja ik heb pas 25k kan ik zeker nog geen garage mee kopen? En lees ik het nou goed volgende week 500k van Rockstar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |