Het laden duurt zooo langquote:
Iemand had het FOK! logo opnieuw gemaakt (of gekopieerd) maar dan nu met een transparante achtergrond. Ziet er beter uit in-game bij het logo op de auto, op een t-shirt en in het algemeen naast de statistieken van je personage.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:00 schreef Roemeen013 het volgende:
Ik ben terug van vakantie uit Barcelona. Is er nog iets wat er aangepast moet worden bij de crew op RSC?
Niet die, maar die andere die ene Lisker. heeft geplaatst. Die moet je hebben.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:00 schreef Roemeen013 het volgende:
Ik ben terug van vakantie uit Barcelona. Is er nog iets wat er aangepast moet worden bij de crew op RSC?
Ik ook...quote:
Iedereen ligt er uit denk ikquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:22 schreef kensei het volgende:
Speel deze maar zonder mij dan join ik de volgende wel, heb toch een hekel aan helicopters
Ik accepteerde je invite maar je was bezig met een job ofzo?quote:
Oke thanks. Iedere winkel heeft toch precies hetzelfde aanbod? Dus maakt niet uit naar welke winkel je gaat?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:35 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Oorbellen en kettingen kan je ook kopen inderdaad. Ik weet niet of je die kan vinden in elke winkel, maar er staat een makkelijk te vinden vitrine in die dure winkel Poisonby's.
Bij Binco's (of zoiets... misschien was het die Discount Store) moet je ergens tegen een toonbank gaan staan om die dingen te kopen.
Nee. Outlet store en binco hebben de goedkope rommel. Ga je naar ponsonbys bijvoorbeeld daar heb je de high-class shit.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:27 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Oke thanks. Iedere winkel heeft toch precies hetzelfde aanbod? Dus maakt niet uit naar welke winkel je gaat?
online zijn alle winkels hetzelfdequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:36 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Nee. Outlet store en binco hebben de goedkope rommel. Ga je naar ponsonbys bijvoorbeeld daar heb je de high-class shit.
alleen in story mode is er verschil toch?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:36 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Nee. Outlet store en binco hebben de goedkope rommel. Ga je naar ponsonbys bijvoorbeeld daar heb je de high-class shit.
Dacht ik ook ja.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:38 schreef kensei het volgende:
[..]
online zijn alle winkels hetzelfde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |