Ik zit ook in mijn huisquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:39 schreef Duuc-nl het volgende:
Iemand heeft een bounty op zich maar zit in zijn huis
Moet dat kunnen? Is toch veel te makkelijk?
Neem die chrome velgen die zijn zo nicequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:45 schreef Snoepje5 het volgende:
Waarom zijn al die velgen zo lelijk geel??
Of kun je die kleur nog veranderen?
Da's fucking irritant. Je kan ook niet gewapend buiten wachten, deed ik net en opeens had ik politie achter me aanquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:39 schreef Duuc-nl het volgende:
Moet dat kunnen? Is toch veel te makkelijk?
suck it.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:39 schreef Duuc-nl het volgende:
Laat je gewoon dood maken door een iemand van fokquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:07 schreef Duuc-nl het volgende:
Nu heb ik bounty van 9000
Hoelang moet je t uithouden voordat je t krijgt? Vlieg nu rondjes in een heli
48 minuten.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:07 schreef Duuc-nl het volgende:
Ja.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:09 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Echte minuten?
Zit nu trouwens opeens in mijn eentje in de server
48 minuten. Je moet ergens hoog boven de stad gaan vliegen en je map in de gaten houden. Zie je opeens allemaal stipjes op de grond zoekenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:07 schreef Duuc-nl het volgende:
Kom danquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:07 schreef kensei het volgende:
[..]
Laat je gewoon dood maken door een iemand van fok
Ik had er net één van $5000. Ben in mijn huis gaan zitten en mensen gingen aanbellenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:09 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Echte minuten?
Zit nu trouwens opeens in mijn eentje in de server
heb je nog wel je chrome bakkie?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:24 schreef kensei het volgende:
Godver mijn character is gefuseerd met een oude die ik gemaakt had geloof ik
Denk het wel had ook mn huis nog, ben nu het spel maar even opnieuw aan het opstarten misschien helpt datquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:28 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
heb je nog wel je chrome bakkie?
Het is ook leuk wanneer je probeert op de zwarte lijnen te blijven (op de radar de hoofdwegen) terwijl je met een parachute van boven komt. Voor 's nachts leuk. Heerlijke misleiding.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:13 schreef jna het volgende:
[..]
48 minuten. Je moet ergens hoog boven de stad gaan vliegen en je map in de gaten houden. Zie je opeens allemaal stipjes op de grond zoeken
Maar je velgen kan je geen andere kleur geven?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:56 schreef kensei het volgende:
[..]
Neem die chrome velgen die zijn zo nice
Ben aan het racenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:46 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Sorry was eten, ik join je nu wel kan je mij DOOD MAKEN
Ja die dingen zijn best lastig. Laatst met 1 gast om een auto lopen vechten. Hele tijd elkaar killen en dan verder proberen te rijden met dat kreng met 3 lekke banden. Op een gegeven moment gebruikte ik de auto als bait en killde ik m steeds als ie in de buurt kwam.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:55 schreef verdacht.individu het volgende:
jezus had ik een high priority auto. Dus ik laat hem overspuiten om af te droppen. En ik rijd los santos customs uit. Word ik neergeschoten en auto gestolen
Daarom alleen LSC binnengaan als er geen witte stipjes in de buurt zijn en dan snel binnen 10 seconden een goedkope classic lak eroverheen gooien en weer weg racen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:55 schreef verdacht.individu het volgende:
jezus had ik een high priority auto. Dus ik laat hem overspuiten om af te droppen. En ik rijd los santos customs uit. Word ik neergeschoten en auto gestolen
Ja, zoals je eigen vehicle maar dan groenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:01 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Worden die high priority vehicles nog aangeduid op de kaart of is het echt zoeken ernaar?
Thanks. Later vanavond eens naar kijken.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:02 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Ja, zoals je eigen vehicle maar dan groen
Soms komt er een groen icoontje op de kaart in de vorm van een auto. Daar kan je veel geld mee verdienen. Maar meestal vraagt Simeon om verschillende auto's via een sms'je. Dan is het wel handig als je de namen van de auto's kent.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:01 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Worden die high priority vehicles nog aangeduid op de kaart of is het echt zoeken ernaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |