Hoef je niet bang te zijn voor. Ik heb ook jarenlang niet gehuild tov bepaalde personen in mijn leven omdat ik dat domweg niet wou.quote:
Ja, behalve met m'n medicatie. Die zou iets van 2 weken geleden verlaagd worden, maar ze schreven m'n oude recept voorquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:20 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Alles goed koffie btw? Net nog een koffie naar binnengewerkt. Ranzig. Die smerige dingen van de aldi.
Excuus dat ik het vraag maar welk medicijn had je ook al weer?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, behalve met m'n medicatie. Die zou iets van 2 weken geleden verlaagd worden, maar ze schreven m'n oude recept voor
DUS ik die tabletjes in 3en breken, mocht dat niet van m'n hulpverlener
DUS nieuw recept en vandaag door dat kutweer naar de apotheek...krijg ik WEER het oude recept!![]()
Sukkels daar ook
MAAR afgezien daarvan gaat ie wel lekker hoor
Abilify en ik ben aan het verlagen (zit nu (WEERquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:45 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Excuus dat ik het vraag maar welk medicijn had je ook al weer?
Hoe gaat het met jou dan? KT? Biertje erbij, wat internetten? Nog succesvol aan het daten? Internet daten?quote:
Interessant middel, heb het ff doorgelezen. Geinig spul. Zelden zo veel bijwerkingen bij een product gelezenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Abilify en ik ben aan het verlagen (zit nu (WEER) op 7,5mg en wil naar 5mg gaan).
Dat is naar mijn idee de medicatie die mijn depressie heeft doen smelten als sneeuw voor de zon
Dus wel spannend, dat afbouwen
Ik date nooit. Niet meer gedaan sinds ik 17 ben geweest.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:15 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou dan? KT? Biertje erbij, wat internetten? Nog succesvol aan het daten? Internet daten?
Merk je nog enigszins progressie? Of is het nog steeds 'zo-zo' ?
Nooit? Maar waarom niet dan? Je wil toch een vriendinnetje?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik date nooit. Niet meer gedaan sinds ik 17 ben geweest.
Jahoor, maar ze komen niet uit de hemel vallenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:15 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Nooit? Maar waarom niet dan? Je wil toch een vriendinnetje?
Ja, verplicht 20x opdrukken nu. Totdat je een meisje gezoend heb iedere dag 20.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:16 schreef Miniem het volgende:
Ik heb nog nooit een date gehad. Nog nooit een vriendin, nog nooit gezoend. Erg he?
Maar dan moet je toch gaan daten (?) Toch?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jahoor, maar ze komen niet uit de hemel vallen
Onzin. Waarom zou dat erg moeten zijn?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:16 schreef Miniem het volgende:
Ik heb nog nooit een date gehad. Nog nooit een vriendin, nog nooit gezoend. Erg he?
Omdat ik fucking 22 benquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:17 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Onzin. Waarom zou dat erg moeten zijn?
En hoe zou comp_lex zich moeten voelen dan?quote:
Ook dates komen niet uit de lucht vallen, ik kom niet echt structureel met vrouwen in contact in sociale gelegenheden oid.. Wat er dan dus voor zorgt dat ik weinig vrouwen leer kennen wat ervoor zorgt dat ik weinig drang heb om een specifieke vrouw te daten, ook al wil ik best daten, ik kom niemand tegen die ik wil datenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:17 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Maar dan moet je toch gaan daten (?) Toch?
Maar dat gaat dus nog wel een keer gebeuren want ik neem aan dat je niet continu op dezelfde plek blijft zittenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ook dates komen niet uit de lucht vallen, ik kom niet echt structureel met vrouwen in contact in sociale gelegenheden oid.. Wat er dan dus voor zorgt dat ik weinig vrouwen leer kennen wat ervoor zorgt dat ik weinig drang heb om een specifieke vrouw te daten, ook al wil ik best daten, ik kom niemand tegen die ik wil daten
Wie?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:20 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
En hoe zou comp_lex zich moeten voelen dan?
Je bent 22? Dus moet je al een succesvol leven hebben gehad? Samenwonen, een relatie, etc? Ieder toch zijn eigen snelheid?
Comp_lexquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:24 schreef Miniem het volgende:
[..]
Wie?
Nee, maar iedereen heeft toch al wel eens gezoend op zon leeftijd. En meesten ook al wel een relatie.
Dat klopt wel, maar een aantal niet. Dat zijn de mensen die buiten de sociale boot zijn gevallen. Ik sta bijvoorbeeld buiten de samenleving.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:24 schreef Miniem het volgende:
[..]
Wie?
Nee, maar iedereen heeft toch al wel eens gezoend op zon leeftijd. En meesten ook al wel een relatie.
Niet meer leven in deze vertyfte samenlevingquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:25 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Comp_lex. En niet iedereen heeft al gezoend op die leeftijd. Op FOK! spookt het van de mensen die nog maagd zijn of nog nooit een relatie hebben gehad.
Wat wil je het liefst miniem? Allerliefst??
Op het moment werk ik en zie dan heeeel af en toe ergens een nieuw gezicht (en dan heb je 30% kans op vrouw en dan nog eens 10% kans dat ze tussen de 17-24 is oid) Duszz Neen dat schiet niet echt op.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:22 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Maar dat gaat dus nog wel een keer gebeuren want ik neem aan dat je niet continu op dezelfde plek blijft zitten
Emigrerennnquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:26 schreef Miniem het volgende:
[..]
Niet meer leven in deze vertyfte samenleving
Pff zeg hey.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:28 schreef Miniem het volgende:
[..]
Daar denk ik ook serieus over na. Maar uiteindelijk is toch weglopen.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:29 schreef Elvi het volgende:
We hebben een depressie-meet nodigElkaar helpen aan een date (terugkerend thema merk ik) en gezellig met zn allen neerslachtig in een cafe zitten
Ik ben daar veel te happy voor johquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:29 schreef Elvi het volgende:
We hebben een depressie-meet nodigElkaar helpen aan een date (terugkerend thema merk ik) en gezellig met zn allen neerslachtig in een cafe zitten
?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Pff zeg hey.
Ga jij even in een bak met spijkers liggen.
Waarom echt? Waarom is een vertiefde omgeving jouw probleem?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:30 schreef Miniem het volgende:
[..]
?
Ik zeg dat het uiteindelijk weglopen is voor je problemen.
Dat klopt idd.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:25 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Comp_lex. En niet iedereen heeft al gezoend op die leeftijd. Op FOK! spookt het van de mensen die nog maagd zijn of nog nooit een relatie hebben gehad.
Ik kom hier morgen ff op terug.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom echt? Waarom is een vertiefde omgeving jouw probleem?
Waarom voel jij je verantwoordelijk voor de rotzooi der anderen?
Er is niks gezelligs aan neerslachtig zijn, dus ik ga zeker niet neerslachtig zijn als ik met jullie in een café zou zittenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:29 schreef Elvi het volgende:
Dat gaat niet werken, al zijn er genoeg mensen die kleine mini D&A meets hebben gehad en ik denk dat dat elkaar allemaal wel geholpen heeft. Ik heb oa. paar keer gemeet met Gray, opperbeste vent!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:29 schreef Elvi het volgende:
So fucking what? Ik ben na mijn VWO ook naar Londen verhuist. Dat was ook weglopen. Het was de beste beslissing in mijn leven.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:28 schreef Miniem het volgende:
[..]
Daar denk ik ook serieus over na. Maar uiteindelijk is toch weglopen.
Je bent echt geweldigquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:35 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dat gaat niet werken, al zijn er genoeg mensen die kleine mini D&A meets hebben gehad en ik denk dat dat elkaar allemaal wel geholpen heeft. Ik heb oa. paar keer gemeet met Gray, opperbeste vent!
[..]
So fucking what? Ik ben na mijn VWO ook naar Londen verhuist. Dat was ook weglopen. Het was de beste beslissing in mijn leven.
Vind je het raar als ik zeg dat ik geen goed contact kan maken met mensen? Volgens mij hoor ik niet in de westerse wereld thuis. Ik denk dat een amish dorp beter bij mij zou horen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:38 schreef kingtoppie het volgende:
Hmm
Ik heb wel het gevoel trouwens dat op straat mensen echt onnatuurlijk veel met zichzelf bezig zijn.
Voor mijn gevoel klopt het gewoon niet.
Misschien dan juist doen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:39 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Je bent echt geweldig
Ik durf niet eens vanuit mijn dorp naar de lokale grote stad te verhuizen.
Zoekt men meer contact met elkaar bedoel je?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:40 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Vind je het raar als ik zeg dat ik geen goed contact kan maken met mensen? Volgens mij hoor ik niet in de westerse wereld thuis. Ik denk dat een amish dorp beter bij mij zou horen.
En dan eenzaam, verloren en verlaten in een stad zitten? Ik weet niet of het daar beter van wordtquote:
Ga een week in een klooster zitten. Kan je het uitproberenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:40 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Vind je het raar als ik zeg dat ik geen goed contact kan maken met mensen? Volgens mij hoor ik niet in de westerse wereld thuis. Ik denk dat een amish dorp beter bij mij zou horen.
Bierbrouwen in westvleterenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:42 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ga een week in een klooster zitten. Kan je het uitproberen
The situation is definitely changed if you stepped over some sort of imaginary brick wall.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:41 schreef Elvi het volgende:
Ik denk niet dat het in alle gevallen werkt: emigreren of verhuizen. Om maar even een film-quote erin te gooien: " You changed the scenery, but not the fuckin' situation".
Ja, dat werd het wel. Want verhuizen naar Londen betekende voor mij pompen of verzuipen. Ik moest toen wel. Dat is net zoiets als in het midden van de oceaan worden gedumpt. Dan moet je wel zwemmen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:42 schreef minthy het volgende:
[..]
En dan eenzaam, verloren en verlaten in een stad zitten? Ik weet niet of het daar beter van wordt
Nee, dan verandert mijn situatie niet. Ik veroorzaak mijn eigen situatie.quote:
Ik kan je vertellen dat dat best wel tegenvalt.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zoekt men meer contact met elkaar bedoel je?
Tjah dat is altijd wel in gesloten ''inrichtingen''
Op een universiteit zal er ook meer gepraat worden.
Sorry, daar heb ik geen tijd voor.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:42 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ga een week in een klooster zitten. Kan je het uitproberen
Inschrijven voor universiteit in Londen, ik wist wat voor cijfers ik moest halen. Die heb ik gehaald en ben toen weggegaan en de "spreekwoordelijke' middelvinger opgestoken naar iedereen die dacht dat ik huilend terug zou komen naar Groningen (waar ik destijds zat).quote:
Ik herinner mij dat er zelfs een meisje naast mij ging zitten zo uit het niets.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:45 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Nee, dan verandert mijn situatie niet. Ik veroorzaak mijn eigen situatie.
[..]
Ik kan je vertellen dat dat best wel tegenvalt.
[..]
Sorry, daar heb ik geen tijd voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |