Hoef je niet bang te zijn voor. Ik heb ook jarenlang niet gehuild tov bepaalde personen in mijn leven omdat ik dat domweg niet wou.quote:
Ja, behalve met m'n medicatie. Die zou iets van 2 weken geleden verlaagd worden, maar ze schreven m'n oude recept voorquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:20 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Alles goed koffie btw? Net nog een koffie naar binnengewerkt. Ranzig. Die smerige dingen van de aldi.
Excuus dat ik het vraag maar welk medicijn had je ook al weer?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, behalve met m'n medicatie. Die zou iets van 2 weken geleden verlaagd worden, maar ze schreven m'n oude recept voor
DUS ik die tabletjes in 3en breken, mocht dat niet van m'n hulpverlener
DUS nieuw recept en vandaag door dat kutweer naar de apotheek...krijg ik WEER het oude recept!![]()
Sukkels daar ook
MAAR afgezien daarvan gaat ie wel lekker hoor
Abilify en ik ben aan het verlagen (zit nu (WEERquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:45 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Excuus dat ik het vraag maar welk medicijn had je ook al weer?
Hoe gaat het met jou dan? KT? Biertje erbij, wat internetten? Nog succesvol aan het daten? Internet daten?quote:
Interessant middel, heb het ff doorgelezen. Geinig spul. Zelden zo veel bijwerkingen bij een product gelezenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Abilify en ik ben aan het verlagen (zit nu (WEER) op 7,5mg en wil naar 5mg gaan).
Dat is naar mijn idee de medicatie die mijn depressie heeft doen smelten als sneeuw voor de zon
Dus wel spannend, dat afbouwen
Ik date nooit. Niet meer gedaan sinds ik 17 ben geweest.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:15 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou dan? KT? Biertje erbij, wat internetten? Nog succesvol aan het daten? Internet daten?
Merk je nog enigszins progressie? Of is het nog steeds 'zo-zo' ?
Nooit? Maar waarom niet dan? Je wil toch een vriendinnetje?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik date nooit. Niet meer gedaan sinds ik 17 ben geweest.
Jahoor, maar ze komen niet uit de hemel vallenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:15 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Nooit? Maar waarom niet dan? Je wil toch een vriendinnetje?
Ja, verplicht 20x opdrukken nu. Totdat je een meisje gezoend heb iedere dag 20.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:16 schreef Miniem het volgende:
Ik heb nog nooit een date gehad. Nog nooit een vriendin, nog nooit gezoend. Erg he?
Maar dan moet je toch gaan daten (?) Toch?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jahoor, maar ze komen niet uit de hemel vallen
Onzin. Waarom zou dat erg moeten zijn?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:16 schreef Miniem het volgende:
Ik heb nog nooit een date gehad. Nog nooit een vriendin, nog nooit gezoend. Erg he?
Omdat ik fucking 22 benquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:17 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Onzin. Waarom zou dat erg moeten zijn?
En hoe zou comp_lex zich moeten voelen dan?quote:
Ook dates komen niet uit de lucht vallen, ik kom niet echt structureel met vrouwen in contact in sociale gelegenheden oid.. Wat er dan dus voor zorgt dat ik weinig vrouwen leer kennen wat ervoor zorgt dat ik weinig drang heb om een specifieke vrouw te daten, ook al wil ik best daten, ik kom niemand tegen die ik wil datenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:17 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Maar dan moet je toch gaan daten (?) Toch?
Maar dat gaat dus nog wel een keer gebeuren want ik neem aan dat je niet continu op dezelfde plek blijft zittenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ook dates komen niet uit de lucht vallen, ik kom niet echt structureel met vrouwen in contact in sociale gelegenheden oid.. Wat er dan dus voor zorgt dat ik weinig vrouwen leer kennen wat ervoor zorgt dat ik weinig drang heb om een specifieke vrouw te daten, ook al wil ik best daten, ik kom niemand tegen die ik wil daten
Wie?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:20 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
En hoe zou comp_lex zich moeten voelen dan?
Je bent 22? Dus moet je al een succesvol leven hebben gehad? Samenwonen, een relatie, etc? Ieder toch zijn eigen snelheid?
Comp_lexquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:24 schreef Miniem het volgende:
[..]
Wie?
Nee, maar iedereen heeft toch al wel eens gezoend op zon leeftijd. En meesten ook al wel een relatie.
Dat klopt wel, maar een aantal niet. Dat zijn de mensen die buiten de sociale boot zijn gevallen. Ik sta bijvoorbeeld buiten de samenleving.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:24 schreef Miniem het volgende:
[..]
Wie?
Nee, maar iedereen heeft toch al wel eens gezoend op zon leeftijd. En meesten ook al wel een relatie.
Niet meer leven in deze vertyfte samenlevingquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:25 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Comp_lex. En niet iedereen heeft al gezoend op die leeftijd. Op FOK! spookt het van de mensen die nog maagd zijn of nog nooit een relatie hebben gehad.
Wat wil je het liefst miniem? Allerliefst??
Op het moment werk ik en zie dan heeeel af en toe ergens een nieuw gezicht (en dan heb je 30% kans op vrouw en dan nog eens 10% kans dat ze tussen de 17-24 is oid) Duszz Neen dat schiet niet echt op.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:22 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Maar dat gaat dus nog wel een keer gebeuren want ik neem aan dat je niet continu op dezelfde plek blijft zitten
Emigrerennnquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:26 schreef Miniem het volgende:
[..]
Niet meer leven in deze vertyfte samenleving
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |