quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:36 schreef AchJa het volgende:
Btw, ik krijg steeds meer een Rubje deja-vu bij het lezen van die posts van Duizend Bommen...
Nog ff en er staat weer "hullies"...
Jij nutteloosquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:36 schreef AchJa het volgende:
Btw, ik krijg steeds meer een Rubje deja-vu bij het lezen van die posts van Duizend Bommen...
Wat zijn vandaag de ingrediënten?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 08:06 schreef EllaN het volgende:
Goedemorgen dames. Iemand zin in een gezonde shake vol energie?
Hmm, ik sla deze even over.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 08:42 schreef EllaN het volgende:
[..]
Boerenkool, spinazie, appel, blauwe bessen, druiven.
Veel plezier.quote:
Ja hoor, doe je T6 aan en succesquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 09:07 schreef Tietmans het volgende:
Vraagje, kan ik nu in uniform gewoon over straat?
Kwil graag een kopje koffie drinken in uniform bij mijn beste maat.
Ja.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 09:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja hoor, doe je T6 aan en succes
Je bent toch beëdigd gisteren?
Die ligt op de kazerne, boord kan toch ook gewoon?quote:
Waarom zou je dat willen?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 09:07 schreef Tietmans het volgende:
4 granen energymix, volle Franse kwark, honing.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 08:42 schreef EllaN het volgende:
[..]
Boerenkool, spinazie, appel, blauwe bessen, druiven.
Ik hou niet van yoghurt en kwarkquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:06 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
4 granen energymix, volle Franse kwark, honing.
Met andere woorden je hebt het gehaald dus? Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 09:07 schreef Tietmans het volgende:
Napoleonquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:08 schreef Schild het volgende:
http://military.discovery.com/what-commander-are-you-quiz.htm
Volgens mij hangt ie tegenwoordig in nws rond, zij het met een kloon of 31.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:36 schreef AchJa het volgende:
Ben ik te laat?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 08:06 schreef EllaN het volgende:
Goedemorgen dames. Iemand zin in een gezonde shake vol energie?
Das gewoon nie waarquote:
Dat meen je niet?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:06 schreef BredeBroeder het volgende:
PostNL levert niet meer op maandagochtend![]()
Ze hebben een ander potje gevonden, fonds voor de regionale werkgelegenheid à 50 miljoen p/j.quote:
Congrats, heb je de vreugde gevoeld die ik toen voelde!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:48 schreef hoogvlieger het volgende:
Zeaux, dat was weer leuk op t ISK. Eindelijk module springen voor/achterwaards met buddy gedaan.
Nopequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:05 schreef EllaN het volgende:
En, wordt er vanavond nog bier gedronken?
Tuurlijk! Uw plannen vanavond?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:05 schreef EllaN het volgende:
Wat? Wat is dat?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hij woont een gat, ze hebben er onlangs pas internet gekregen
Ik zou toch een geschiedenisboek willen adviserenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:28 schreef Pumatje het volgende:
Die Vladimir Zjirinovski moet trouwens nog eens een keer een aarderijkskundeboek openslaan. Die vent beweert dat de Russen Nederland hebben bevrijd.
zo'n combinatie boek, met van die plastic vellen enzo.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik zou toch een geschiedenisboek willen adviseren
En anders heeft ie iets om het bijzettafeltje weer waterpas mee te makenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:45 schreef Pumatje het volgende:
[..]
zo'n combinatie boek, met van die plastic vellen enzo.
Als we allemaal een paar euro bij elkaar leggen en zo'n boek sturen. Zou dat niet leuk zijn?
Gelijk heeft ie... Nederland met zijn eeuwige wijzende moralistische vingertje krijgt nu het deksel op de neus.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:39 schreef Nibb-it het volgende:
Tja. De Russische Geert, denk ik dan maar.
Wel een kaartje dat ze het nog een keer gaan proberen.quote:
slechte films kijken en bier drinkuuuquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:05 schreef EllaN het volgende:
Morgen ophalen, hou je oortjes buiten bereikquote:
eeuh ja, maar ik zit niet te wachten op jouw smerige shake'squote:Op zondag 13 oktober 2013 08:53 schreef EllaN het volgende:
Jitze, ben je er al uit? Na mijn buikspierkwartiertje is het shake-tijd.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 08:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
eeuh ja, maar ik zit niet te wachten op jouw smerige shake's
Weer met spinazie zeker?quote:
Jij woont in Giethoorn?quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:31 schreef jitzzzze het volgende:
Ondertussen in de straat:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:59 schreef jitzzzze het volgende:
http://link.marktplaats.nl/727299506
Eindelijk eentje te koop, nu kan ik thuis ook brandoefeningen houden
Aan wat?quote:
Ik ben weer te laatquote:
Dit.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:17 schreef jitzzzze het volgende:
Dat maakt toch niet uit? Er blijft niks mis met dit weer.
Jij was het!quote:
Lekker bezig. Meen je het ook?quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:57 schreef Thaboel het volgende:
Dan ben je weer nuchter en heb je blijkbaar gister je ex de liefde verklaard
quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:57 schreef Thaboel het volgende:
Dan ben je weer nuchter en heb je blijkbaar gister je ex de liefde verklaard
Dat weet ik nietquote:
quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:01 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dat weet ik nietMis dr wel heel erg
/liefdagboek
http://www.nu.nl/lifestyl(...)espierd-t-shirt.htmlquote:Britten ontwerpen 'gespierd' T-shirt
Twee Britse mannen hebben een T-shirt ontworpen dat de drager direct een gespierd uiterlijk geeft. Het T-shirt bevat vulling op al de juiste plaatsen.
De 45-jarige Ash Bhunnoo, een bouwvakker uit Chatham, en zijn vriend, de 42-jarige accountant Ricky Robinson, ontwierpen een T-shirt met lange mouwen dat 'spieren' van een soort schuimrubber bevat.
Het T-shirt is gemaakt van een speciale, nauw aansluitende stof en geeft de drager een platte buik, een brede borst en schouders en stevige biceps. Het is verkrijgbaar in zwart en wit.
De beide mannen, enthousiaste amateurboxers, kwamen op het idee toen ze tal van mannen en jongens druk in de weer zagen in de sportschool, in de hoop een breder lichaam te krijgen.
Het T-shirt is te koop via een website en kost zo’n 35 euro. Er zijn er al duizend verkocht, vooral in het imagobewuste Californië. Volgens het duo is het T-shirt in feite een push-up beha voor mannen, zo meldt de Daily Mail.
Juist niet, dan is het surprise effect vele malen groterquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:24 schreef jitzzzze het volgende:
BB, dit is echt iets voor jouThank me later. Dan kan je in Rotterdam een beetje indruk maken met je kippenborstje
[..]
http://www.nu.nl/lifestyl(...)espierd-t-shirt.html
Nog dames weten te verkrijgen?quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:42 schreef 026Remco het volgende:
Gisteren echt een topavond gehad
Eerst met een aantal collega's naar de Fright Nights in Walibi geweest en daarna wezen stappen.
Al met al weer een zeer geslaagd weekend, helaas begint morgen de werkweek weer
Lijkt er soms wel op.quote:
Ik ben al een hele tijd niet blauw meer... vertel!quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:27 schreef Thaboel het volgende:
Yooo! Oh heeft Yvonne het nog niet verteld?
BNWquote:
TRU toch?quote:
Haha nee gelukkig geen mode.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:53 schreef Rave_NL het volgende:
Ik ben mod geworden.Hoezo? Je kan helemaal geen mod worden. Je hebt namelijk een leven...!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
Bron?quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:55 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hoezo? Je kan helemaal geen mod worden. Je hebt namelijk een leven...!
Je macho praatjesquote:
Weekje doorn?quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:29 schreef BredeBroeder het volgende:
Tot volgende week, als ik dan nog leefWelterusten
donder op!quote:
Zeluf, huiskamer mot dat je bentquote:
je hebt een wiiquote:
Aan het verbouwen op werk...quote:Op maandag 14 oktober 2013 07:54 schreef EllaN het volgende:
Wat staat de heren en dames van DEF deze week allemaal op de planning?
quote:
Buksen poetsen en studeren voor tentamens van volgende week.quote:Op maandag 14 oktober 2013 07:54 schreef EllaN het volgende:
Verslagen maken en presentaties voorbereiden voor Fysiologie van Micro-organismen en Biochemie II.quote:Op maandag 14 oktober 2013 07:54 schreef EllaN het volgende:
Nu bezig met Operationalisatie en onderzoeksontwerp voor vak Methoden van Onderzoekquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:01 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Verslagen maken en presentaties voorbereiden voor Fysiologie van Micro-organismen en Biochemie II.En kamers zoeken in Nijmegen.
Ghaah.. bohringquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:32 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Nu bezig met Operationalisatie en onderzoeksontwerp voor vak Methoden van Onderzoek
Ik zit ongeveer hetzelfde te doen voor mijn thesisquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:32 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Nu bezig met Operationalisatie en onderzoeksontwerp voor vak Methoden van Onderzoek
Master thesis?quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:34 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik zit ongeveer hetzelfde te doen voor mijn thesis![]()
.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:34 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik zit ongeveer hetzelfde te doen voor mijn thesis![]()
.
Nou inderdaad. De basis niet fixen, maar wel dit soort zgn. interessante zaken behandelenquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:22 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Maar wel janken over een evenwichtsbalkje..
Het was een vraag om hulp.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:22 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Maar wel janken over een evenwichtsbalkje..
Dit is de basisquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou inderdaad. De basis niet fixen, maar wel dit soort zgn. interessante zaken behandelen
Ik vind normaal over een evenwichtsbalkje lopen meer basis dan de onzin die je hierboven postte.quote:
Is goed, ik zal je naam op de lijst zetten van mensen die ze mogen laten afrotten als je een antibioticum, gemaakt op basis van die publicaties, nodig hebtquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik vind normaal over een evenwichtsbalkje lopen meer basis dan de onzin die je hierboven postte.
Prima joh, doe je dat toch lekkerquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:37 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Is goed, ik zal je naam op de lijst zetten van mensen die ze mogen laten afrotten als je een antibioticum, gemaakt op basis van die publicaties, nodig hebt
Je weet ook best dat ik je daar te aardig voor vindquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Prima joh, doe je dat toch lekker
De ruggengraat van een weekdierquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:40 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je weet ook best dat ik je daar te aardig voor vind
Handen op het horizontale deel zetten en dan met je voeten op het diagonaal afzetten?quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:05 schreef samthegreat5 het volgende:
Dus iemand nog tips voor dat diagonale gedeelte van de evenwichtsbalk opkomen?
Ja, heb ik ook geprobeerd inderdaad, maar ik gleed eraf omdat mijn zool vol met zand zat. Misschien moet ik het gewoon sneller proberen. Anyway: ik ga dit ding zaterdag niet mijn tijd laten verneuken op de hiba..quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:07 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Handen op het horizontale deel zetten en dan met je voeten op het diagonaal afzetten?
Is dat de verhoogde evenwichtsbalk of schuin/horizontaal?quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:31 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
HierEr is zeg maar plaats voor 1 voet:
[ afbeelding ]
Dat is de eerste stukje schuin en dan horizontaal inderdaad.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:21 schreef 026Remco het volgende:
[..]
Is dat de verhoogde evenwichtsbalk of schuin/horizontaal?
Voor beide geldt snelheid is evenwicht en dan heb je geen handen nodig, gewoon tegenop lopen
Ja met verschillende balken die over dwars liggen, of echt een dunne evenwichtsbalk?quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:21 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dat is de eerste stukje schuin en dan horizontaal inderdaad.
Nee, gewoon 1 dunne evenwichtsbalk. Er is in Schaarsbergen verderop ook nog een stelsel van zigzag evenwichtsbalken maar daar hoef je niet schuin op te lopen, die gaat wel prima.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:22 schreef 026Remco het volgende:
[..]
Ja met verschillende balken die over dwars liggen, of echt een dunne evenwichtsbalk?
Ja wat ik zeg, snelheid is evenwicht dus gewoon tegen het schuine gedeelte oprennen, handen zijn niet nodigquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:24 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee, gewoon 1 dunne evenwichtsbalk. Er is in Schaarsbergen verderop ook nog een stelsel van zigzag evenwichtsbalken maar daar hoef je niet schuin op te lopen, die gaat wel prima.
Ik ga het zaterdag doen. Fuck het. Ik wil een fatsoenlijke tijd halen en ik ga die balk het me niet laten ontnemenquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:25 schreef 026Remco het volgende:
[..]
Ja wat ik zeg, snelheid is evenwicht dus gewoon tegen het schuine gedeelte oprennen, handen zijn niet nodig
zoekt vast nijptang om sam's tanden uit de balk te trekkenquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:29 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik ga het zaterdag doen. Fuck het. Ik wil een fatsoenlijke tijd halen en ik ga die balk het me niet laten ontnemen.
Hoeft niet, ik heb een multitool aan m'n opsvest hangenquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
zoekt vast nijptang om sam's tanden uit de balk te trekken
Het zal eerder een vulcan geweest zijn denk ikquote:
Peppie hoorquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:36 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hoeft niet, ik heb een multitool aan m'n opsvest hangen
Nee.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:33 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Die reactie heb je gewoon standaard onder je ctrl+v of niet?
Nope, Crusader 3e lijns, 40KGquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:54 schreef m.k het volgende:
[..]
Het zal eerder een vulcan geweest zijn denk ik
Goodquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Net alsof ik er voordeel bij zou hebben om tegen jou te liegen
was het deze http://www.militaire-uitr(...)photos/screen/40.pngquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:38 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nope, Crusader 3e lijns, 40KG
bovenstequote:Op maandag 14 oktober 2013 19:40 schreef m.k het volgende:
[..]
was het deze http://www.militaire-uitr(...)photos/screen/40.png
of was het deze http://www.special-gear.com/images/Berghaus_vulcan.jpg
Ook een goede tip. Thanks. Woensdagavond is standaard sportavond bij ons voor 2e peloton (niet mijn pel.). 1 van de GPC's daar heeft echt een roemruchte reputatie: Een Sgt1 die aan de pantserreservist pilot heeft meegedaan. Echt een baasje, competent, fit, tactisch inzicht, en hij doet alles van vooraan, met wapen over de hiba enzo.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:15 schreef Schild het volgende:
@Sam, je kunt als je s'avonds op de kazerne bent ook keertje z'n sportspier voor tips vragen. Geven altijd handige tips om zo snel en veilig mogelijk de hindernissen te nemen... daarna avondje zelf oefenen en je bent al snel 1 minuut sneller.
Onbezoldigd neem ik aan?quote:Woensdagavond is standaard sportavond bij ons voor 2e peloton
Whahaaquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:21 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ook een goede tip. Thanks. Woensdagavond is standaard sportavond bij ons voor 2e peloton
Ep. 3 is goed en 4 wordt alleen maar beter. Het seizoen neemt eindelijk een goed gestalte aan!quote:
Ik wacht nog ff met Homeland tot de kerst. Eerst ff Boardwalk Empire, Strike Back en Penoza afmakenquote:
Ja bergjes verschilquote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:10 schreef MaryMouse het volgende:
OK, er wordt nog steeds gesport, gegamed en geleefd hier
*sop* *sop* *sop*quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:21 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ook een goede tip. Thanks. Woensdagavond is standaard sportavond bij ons voor 2e peloton (niet mijn pel.). 1 van de GPC's daar heeft echt een roemruchte reputatie: Een Sgt1 die aan de pantserreservist pilot heeft meegedaan. Echt een baasje, competent, fit, tactisch inzicht, en hij doet alles van vooraan, met wapen over de hiba enzo.
Die kruipt ook over die balk?quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:21 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ook een goede tip. Thanks. Woensdagavond is standaard sportavond bij ons voor 2e peloton (niet mijn pel.). 1 van de GPC's daar heeft echt een roemruchte reputatie: Een Sgt1 die aan de pantserreservist pilot heeft meegedaan. Echt een baasje, competent, fit, tactisch inzicht, en hij doet alles van vooraan, met wapen over de hiba enzo.
Die springt er gewoon overheen, volledig omgehangen en met mag+reserve loop en kistje munitiequote:
quote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:27 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Denk dat hij in apenhang onder die balk doorgaat.
Nee, hij gaat in cock-pushups over de balk heen als een soort van worm.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:07 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Die springt er gewoon overheen, volledig omgehangen en met mag+reserve loop en kistje munitie![]()
Nog iemand hier moeite met inloggen(of uberhaupt kunnen inloggen) en last van trage applicaties etc? Ligt niet aan IVENT dit keer
Feminisering van de samenleving he. Sportscholen cashen alleen nog maar op Zumba, zwangerschapsgymnastiek, Powerjoga en dat soort gay dingen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:13 schreef m.k het volgende:
Waarom zijn er alleen nog maar vrouwensport aangelegenheden in Nederland, nergens kan je meer een olympic bar optillen en op de grond laten donderen zonder dat je de tent uitgemieterd word
Graag maar niks in de buurtquote:
loopbandwatte?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:01 schreef 026Remco het volgende:
Pff vandaag voor t eerst meegedaan aan loopbaanlint, wat is het niveau van deze veva lui dramatisch slecht....
oke, maar vertelquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:02 schreef 026Remco het volgende:
[..]
Loopbaanlint, dat is voor veva om kennis te maken met de verschillende onderdelen van de KL
20minuten en dan kan de helft roken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:13 schreef 026Remco het volgende:
[..]
Hoeveel tijd heb jij nodig om met 60 man 2 boogtenten op te zetten?
Sinds wanneer zit er mannen bij V&V?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:13 schreef 026Remco het volgende:
[..]
Hoeveel tijd heb jij nodig om met 60 man 2 boogtenten op te zetten?
pax dan? Oh wacht dat mocht ook niet van jou.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:17 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Sinds wanneer zit er mannen bij V&V?
Echt waar? zolang?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:14 schreef Thaboel het volgende:
[..]
20minuten en dan kan de helft roken.
Grantedquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:17 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Sinds wanneer zit er mannen bij V&V?
Scholieren.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:18 schreef Thaboel het volgende:
[..]
pax dan? Oh wacht dat mocht ook niet van jou.
Nee dit is op Stroe, dus je kunt rustig naar je werk morgen, ik zit er de rest van de week nog mee opgescheeptquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:44 schreef AchJa het volgende:
Ik hoor het alweer, blij dat ik vandaag nog verlof had..![]()
Ze komen normaliter ook bij ons langs.
Ik zie een bay vol met bierflesjesquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:44 schreef Pumatje het volgende:
Russen[ [url==602,800]http://img352.imageshack.us/img352/4190/tu288ppsh4101aa0.jpg]afbeelding[/url] ]
Omdat imageshack. En ik snap dat het geen bierflesjes zijnquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:45 schreef Pumatje het volgende:
Geen idee waarom ik de plaatjes niet kan direct linken. Maar dat zijn geen bierflesjes. Dat zijn honderden pappasha's naast elkaar
Gewoon tellen...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:45 schreef Pumatje het volgende:
Geen idee waarom ik de plaatjes niet kan direct linken. Maar dat zijn geen bierflesjes. Dat zijn 88 pappasha's naast elkaar
Nasty.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:57 schreef Pumatje het volgende:
uiteraard..
over de Duitschers scheren..en papapapapappap
Boog? Boog? Ik heb helemaal geen boog gezienquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:57 schreef Pumatje het volgende:
ajajajajjj http://i184.photobucket.com/albums/x101/soberbyker/bowgrrlsm.jpg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |