quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:36 schreef AchJa het volgende:
Btw, ik krijg steeds meer een Rubje deja-vu bij het lezen van die posts van Duizend Bommen...
Nog ff en er staat weer "hullies"...
Jij nutteloosquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:36 schreef AchJa het volgende:
Btw, ik krijg steeds meer een Rubje deja-vu bij het lezen van die posts van Duizend Bommen...
Wat zijn vandaag de ingrediënten?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 08:06 schreef EllaN het volgende:
Goedemorgen dames. Iemand zin in een gezonde shake vol energie?
Hmm, ik sla deze even over.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 08:42 schreef EllaN het volgende:
[..]
Boerenkool, spinazie, appel, blauwe bessen, druiven.
Veel plezier.quote:
Ja hoor, doe je T6 aan en succesquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 09:07 schreef Tietmans het volgende:
Vraagje, kan ik nu in uniform gewoon over straat?
Kwil graag een kopje koffie drinken in uniform bij mijn beste maat.
Ja.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 09:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja hoor, doe je T6 aan en succes
Je bent toch beëdigd gisteren?
Die ligt op de kazerne, boord kan toch ook gewoon?quote:
Waarom zou je dat willen?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 09:07 schreef Tietmans het volgende:
4 granen energymix, volle Franse kwark, honing.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 08:42 schreef EllaN het volgende:
[..]
Boerenkool, spinazie, appel, blauwe bessen, druiven.
Ik hou niet van yoghurt en kwarkquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:06 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
4 granen energymix, volle Franse kwark, honing.
Met andere woorden je hebt het gehaald dus? Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 09:07 schreef Tietmans het volgende:
Napoleonquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:08 schreef Schild het volgende:
http://military.discovery.com/what-commander-are-you-quiz.htm
Volgens mij hangt ie tegenwoordig in nws rond, zij het met een kloon of 31.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:36 schreef AchJa het volgende:
Ben ik te laat?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 08:06 schreef EllaN het volgende:
Goedemorgen dames. Iemand zin in een gezonde shake vol energie?
Das gewoon nie waarquote:
Dat meen je niet?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:06 schreef BredeBroeder het volgende:
PostNL levert niet meer op maandagochtend![]()
Ze hebben een ander potje gevonden, fonds voor de regionale werkgelegenheid à 50 miljoen p/j.quote:
Congrats, heb je de vreugde gevoeld die ik toen voelde!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:48 schreef hoogvlieger het volgende:
Zeaux, dat was weer leuk op t ISK. Eindelijk module springen voor/achterwaards met buddy gedaan.
Nopequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:05 schreef EllaN het volgende:
En, wordt er vanavond nog bier gedronken?
Tuurlijk! Uw plannen vanavond?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:05 schreef EllaN het volgende:
Wat? Wat is dat?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hij woont een gat, ze hebben er onlangs pas internet gekregen
Ik zou toch een geschiedenisboek willen adviserenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:28 schreef Pumatje het volgende:
Die Vladimir Zjirinovski moet trouwens nog eens een keer een aarderijkskundeboek openslaan. Die vent beweert dat de Russen Nederland hebben bevrijd.
zo'n combinatie boek, met van die plastic vellen enzo.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik zou toch een geschiedenisboek willen adviseren
En anders heeft ie iets om het bijzettafeltje weer waterpas mee te makenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:45 schreef Pumatje het volgende:
[..]
zo'n combinatie boek, met van die plastic vellen enzo.
Als we allemaal een paar euro bij elkaar leggen en zo'n boek sturen. Zou dat niet leuk zijn?
Gelijk heeft ie... Nederland met zijn eeuwige wijzende moralistische vingertje krijgt nu het deksel op de neus.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:39 schreef Nibb-it het volgende:
Tja. De Russische Geert, denk ik dan maar.
Wel een kaartje dat ze het nog een keer gaan proberen.quote:
slechte films kijken en bier drinkuuuquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:05 schreef EllaN het volgende:
Morgen ophalen, hou je oortjes buiten bereikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |