quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ouders betalen ervoor en ik zag ook ouders hen afzetten. Zal wel 'leuk' zijn allemaal. Ik ben misschien ouderwets maar dat soort dingen horen helemaal niet bij 12-15 jarigen. Natuurlijk vindt er interactie plaats tussen bepaalde leeftijden, we zijn allemaal jong geweest, maar op die manier.... Nee.
ja tot daar vond ik het allemaal wel primaquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:00 schreef RockNijntje het volgende:
"Er wordt veel gezoend en dat is leuk om te zien."
Ok. Veilige uitspraak, meneer.
Gelukkig heeft die linkse een kruisje om haar nek hangen.quote:
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:29 schreef Keukendrol het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ach, ze staan wel tough te doen maar aan het einde van de avond liggen de ricardo's van 21 op die meiden.quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:27 schreef bobbiey het volgende:
Staan ze daar wat te doen alsof ze grote mensen zijn, uitgezet toen ik zo'n joch zag doen van ik wil je beffen.
Stelletje gedegenereerde pauperkinderen.
Niet alleen die jongens lijkt me, die meisjes worden er ook door beinvloed en lijkt me nu niet ideale manier om te 'ontdekken' hoe je langdurige relaties met jongens die je respecteren kan aangaan.quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:31 schreef Boterbloempje1601 het volgende:
Stom wereldbeeld hebben die kiddo's zeg
Ben totaal geen feminist ofzo maar het denkbeeld dat die kinderen al hebben over vrouwen. Wtf.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:59 schreef Ramkraker het volgende:
Schurende flikkertjesTe bang om ze echt te ballen? 12 jarige hommos in die filmpje
Dan drinken ze dus 25 blikjes red bull. Dat lijkt me enigzins overdreven.quote:Op maandag 14 oktober 2013 10:28 schreef BaajGuardian het volgende:
Het is ook eigenlijk extreem gestoord hoe men het normaal vind dat die KINDEREN laat ik het nog even capslocken, fucking energy drinks schenken DE HELE AVOND DUS HE.
Met andere woorden die kinderen drinken even 50 koppen koffie op een avond zon beetje.
En dat terwijl energie drinks (in lagere caffeine en suiker gehaltes overigens destijds) voor nachtwerkers bedoeld waren in de jaren 90. (en je er uberhaupt 18+ voor moest zijn)
als je je bedenkt dat ze met gemak 5 of meer glazen per uur drinken is dat niet overdreven.quote:Op maandag 14 oktober 2013 10:32 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dan drinken ze dus 25 blikjes red bull. Dat lijkt me enigzins overdreven.
Mjah, en 'volwassenen' drinken dan weer 5 of meer glazen alcohol per uur. Dan kun je volgens mij beter red bull drinken. Alcohol is een van de schadelijkste drugs die we kennen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 10:32 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
als je je bedenkt dat ze met gemak 5 of meer glazen per uur drinken is dat niet overdreven.
Nee je kunt niet dan gewoon beter red bull drinken, wat heeft in godsnaam het ene kwaad met het andere te maken, kinderen horen gewoon pertinent geen energy drink te mogen, wie dat ooit heeft bedacht toe te laten was echt niet bij zn hoofd, en wellicht zelfs een kindhater want je vernietigd er nogal wat mee in hun lichamen, vooral in hun groei.quote:Op maandag 14 oktober 2013 10:34 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Mjah, en 'volwassenen' drinken dan weer 5 of meer glazen alcohol per uur. Dan kun je volgens mij beter red bull drinken. Alcohol is een van de schadelijkste drugs die we kennen.
Ach, kinderen worden sowieso niet meer opgevoed. Energy drinks drinken is daar slechts een detail van.quote:Op maandag 14 oktober 2013 10:35 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nee je kunt niet dan gewoon beter red bull drinken, wat heeft in godsnaam het ene kwaad met het andere te maken, kinderen horen gewoon pertinent geen energy drink te mogen, wie dat ooit heeft bedacht toe te laten was echt niet bij zn hoofd, en wellicht zelfs een kindhater want je vernietigd er nogal wat mee in hun lichamen, vooral in hun groei.
Ja maar niet iets wat normaal gevonden dient te worden, en zeker niet een vergelijking trekken dat het iig beter is dan alcohol, zo kun je ook stellen dat een kind vol 12gauge lood pompen beter is dan het kind levend verbranden oid...quote:Op maandag 14 oktober 2013 10:39 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ach, kinderen worden sowieso niet meer opgevoed. Energy drinks drinken is daar slechts een detail van.
Mjah, wel mee eensquote:Op maandag 14 oktober 2013 10:40 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja maar niet iets wat normaal gevonden dient te worden, en zeker niet een vergelijking trekken dat het iig beter is dan alcohol, zo kun je ook stellen dat een kind vol 12gauge lood pompen beter is dan het kind levend verbranden oid...
Ik denk eerder dat hij in de buurt van meisjes staat.quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat er meisjes in zijn buurt staan... Tokkies
Ik zou dan weglopen als ik hun wasquote:Op maandag 14 oktober 2013 11:34 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat hij in de buurt van meisjes staat.
Projecteer je gebreken in je bestaan niet op mij alstublieft.quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Confronterend he dat zoiets wel seks heeft
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |