Zo, die is diepquote:
Verzonnen reactiesquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:49 schreef Nielsch het volgende:
Op mijn twaalfde was ik al natte kutjes aan het vingeren.
je kankert nu zelf ookquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:21 schreef KreKkeR het volgende:
Wauw, mensen beginnen steeds op jongere leeftijd te kankeren over de jeugd van tegenwoordig lijkt het wel![]()
Btw, waarom dansen al die kinders eigenlijk met (smart)phone in de lucht?
ja we zijn allen jaloers dat we niet met een ontiegelijk harde paal tegen het kontje van een 13 jarige kunnen schuren in de disco onder het genot van een monster energy.quote:
Geen jeugd gehad?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:15 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ja we zijn allen jaloers dat we niet met een ontiegelijk harde paal tegen het kontje van een 13 jarige kunnen schuren in de disco onder het genot van een monster energy.
Multiply 'quote:
Ik ben 21 en wat is dit?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:49 schreef Nielsch het volgende:
Op mijn twaalfde was ik al natte kutjes aan het vingeren.
Nee joh drankjes kosten 5 euro per bekertje.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:45 schreef CrushedTinBox het volgende:
25 euro gemiddeld kwijt?? Drinken ze 15 cola of red bull per avond of zo?
Lijkt me geweldig juist. Snoeihard Kinderen voor Kinderen droppenquote:
Kinderen voor Kinderen - Het Tietenlied (Hardstep remix - DJ chocomel)quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:48 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nee joh drankjes kosten 5 euro per bekertje.
[..]
Lijkt me geweldig juist. Snoeihard Kinderen voor Kinderen droppen
Ah, de verslaggever heeft hem gevondenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:50 schreef SheCanDoIt het volgende:
Heb er een mannetje lopen dat xtc voor me dealt.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:50 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Kinderen voor Kinderen - Het Tietenlied (Hardstep remix - DJ chocomel)
Ik ben 36 wat is dit?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:50 schreef SheCanDoIt het volgende:
Heb er een mannetje lopen dat xtc voor me dealt.
Wat?quote:
12 jaar.. lopen er rond als hoeren. Die jochies met befgebaren, gadverdamme zeg. Je zal dat als ouder maar zien zo, had mijn kind echt een klap gegeven. Breng ze wat manieren bij ipv ze te dumpen op zo'n feest. Toen ik 12 was gingen we ook wel naar de kinderdisco, maar dit soort dingen zag je echt niet. Er zijn daar altijd wel een paar volwassenen aanwezig. Zodra jongens handtastelijk werden, werden ze eruit geschopt. Maar ja, andere tijden, sneller volwassen, bla die bla. Crapuul.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:04 schreef snakelady het volgende:
Ach, wij gingen op die leefrtijd naar de kindersoos, dit is hetzelfde alleen dan wat groter.
Dat wel maar ik vraag mij nog steeds af wat ze nu precies wil bereiken. Haar huig ofzo?quote:
Jong geleerd is oud gedaan #yoloquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:05 schreef Kola het volgende:
[..]
12 jaar.. lopen er rond als hoeren. Die jochies met befgebaren, gadverdamme zeg. Je zal dat als ouder maar zien zo, had mijn kind echt een klap gegeven. Breng ze wat manieren bij ipv ze te dumpen op zo'n feest. Toen ik 12 was gingen we ook wel naar de kinderdisco, maar dit soort dingen zag je echt niet. Er zijn daar altijd wel een paar volwassenen aanwezig. Zodra jongens handtastelijk werden, werden ze eruit geschopt. Maar ja, andere tijden, sneller volwassen, bla die bla. Crapuul.
Ik ontspoorde pas toen ik 13 wasquote:
Nee ze laat gewoon haar status zien.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat wel maar ik vraag mij nog steeds af wat ze nu precies wil bereiken. Haar huig ofzo?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |