quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ouders betalen ervoor en ik zag ook ouders hen afzetten. Zal wel 'leuk' zijn allemaal. Ik ben misschien ouderwets maar dat soort dingen horen helemaal niet bij 12-15 jarigen. Natuurlijk vindt er interactie plaats tussen bepaalde leeftijden, we zijn allemaal jong geweest, maar op die manier.... Nee.
ja tot daar vond ik het allemaal wel primaquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:00 schreef RockNijntje het volgende:
"Er wordt veel gezoend en dat is leuk om te zien."
Ok. Veilige uitspraak, meneer.
Gelukkig heeft die linkse een kruisje om haar nek hangen.quote:
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:29 schreef Keukendrol het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ach, ze staan wel tough te doen maar aan het einde van de avond liggen de ricardo's van 21 op die meiden.quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:27 schreef bobbiey het volgende:
Staan ze daar wat te doen alsof ze grote mensen zijn, uitgezet toen ik zo'n joch zag doen van ik wil je beffen.
Stelletje gedegenereerde pauperkinderen.
Niet alleen die jongens lijkt me, die meisjes worden er ook door beinvloed en lijkt me nu niet ideale manier om te 'ontdekken' hoe je langdurige relaties met jongens die je respecteren kan aangaan.quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:31 schreef Boterbloempje1601 het volgende:
Stom wereldbeeld hebben die kiddo's zeg
Ben totaal geen feminist ofzo maar het denkbeeld dat die kinderen al hebben over vrouwen. Wtf.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:59 schreef Ramkraker het volgende:
Schurende flikkertjesTe bang om ze echt te ballen? 12 jarige hommos in die filmpje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |