Vraag me inderdaad af of die ouders weten waar ze hun koters naartoe brengen... Of het zijn gewoon een stel tokkie-ouders die die kinderen 'lekker hun gang laten gaan'.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:05 schreef Kola het volgende:
[..]
12 jaar.. lopen er rond als hoeren. Die jochies met befgebaren, gadverdamme zeg. Je zal dat als ouder maar zien zo, had mijn kind echt een klap gegeven. Breng ze wat manieren bij ipv ze te dumpen op zo'n feest. Toen ik 12 was gingen we ook wel naar de kinderdisco, maar dit soort dingen zag je echt niet. Er zijn daar altijd wel een paar volwassenen aanwezig. Zodra jongens handtastelijk werden, werden ze eruit geschopt. Maar ja, andere tijden, sneller volwassen, bla die bla. Crapuul.
Boeit toch niet, ik zou die kindjes geven konjo hard dekkenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:54 schreef MAHL het volgende:
[..]
Vraag me inderdaad af of die ouders weten waar ze hun koters naartoe brengen... Of het zijn gewoon een stel tokkie-ouders die die kinderen 'lekker hun gang laten gaan'.
Benno33?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:05 schreef haan33 het volgende:
[..]
Boeit toch niet, ik zou die kindjes geven konjo hard dekken
Ben zelf 18, ik mag nog vanaf 12 rakenquote:
Gedeeld door 2 plus 7 he. Dus dat is 16 voor jou. Helaasquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:12 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ben zelf 18, ik mag nog vanaf 12 raken
PROEST!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:54 schreef Dehelerambam het volgende:
[..]
Ah, de verslaggever heeft hem gevonden
Heb jij hier iets mee te maken jongeman?:quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:50 schreef SheCanDoIt het volgende:
Heb er een mannetje lopen dat xtc voor me dealt.
Tevreden klanten, altijd goed.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:28 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Heb jij hier iets mee te maken jongeman?:
[ afbeelding ]
Oude UI van Nikonluvahquote:
gebeurde in 2006(toen ik twaalf was) ook gewoon hoorquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:55 schreef RockNijntje het volgende:
Oh mijn god zat hij nou een meisje te schuren. Kinderen van fucking 12 of zo
.
Ja maar het ziet er gewoon vertieft raar uitquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:01 schreef haan33 het volgende:
[..]
gebeurde in 2006(toen ik twaalf was) ook gewoon hoor
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |