Vraag me inderdaad af of die ouders weten waar ze hun koters naartoe brengen... Of het zijn gewoon een stel tokkie-ouders die die kinderen 'lekker hun gang laten gaan'.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:05 schreef Kola het volgende:
[..]
12 jaar.. lopen er rond als hoeren. Die jochies met befgebaren, gadverdamme zeg. Je zal dat als ouder maar zien zo, had mijn kind echt een klap gegeven. Breng ze wat manieren bij ipv ze te dumpen op zo'n feest. Toen ik 12 was gingen we ook wel naar de kinderdisco, maar dit soort dingen zag je echt niet. Er zijn daar altijd wel een paar volwassenen aanwezig. Zodra jongens handtastelijk werden, werden ze eruit geschopt. Maar ja, andere tijden, sneller volwassen, bla die bla. Crapuul.
Boeit toch niet, ik zou die kindjes geven konjo hard dekkenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:54 schreef MAHL het volgende:
[..]
Vraag me inderdaad af of die ouders weten waar ze hun koters naartoe brengen... Of het zijn gewoon een stel tokkie-ouders die die kinderen 'lekker hun gang laten gaan'.
Benno33?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:05 schreef haan33 het volgende:
[..]
Boeit toch niet, ik zou die kindjes geven konjo hard dekken
Ben zelf 18, ik mag nog vanaf 12 rakenquote:
Gedeeld door 2 plus 7 he. Dus dat is 16 voor jou. Helaasquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:12 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ben zelf 18, ik mag nog vanaf 12 raken
PROEST!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:54 schreef Dehelerambam het volgende:
[..]
Ah, de verslaggever heeft hem gevonden
Heb jij hier iets mee te maken jongeman?:quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:50 schreef SheCanDoIt het volgende:
Heb er een mannetje lopen dat xtc voor me dealt.
Tevreden klanten, altijd goed.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:28 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Heb jij hier iets mee te maken jongeman?:
[ afbeelding ]
Oude UI van Nikonluvahquote:
gebeurde in 2006(toen ik twaalf was) ook gewoon hoorquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:55 schreef RockNijntje het volgende:
Oh mijn god zat hij nou een meisje te schuren. Kinderen van fucking 12 of zo
.
Ja maar het ziet er gewoon vertieft raar uitquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:01 schreef haan33 het volgende:
[..]
gebeurde in 2006(toen ik twaalf was) ook gewoon hoor
Ik nog steeds niet.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:09 schreef C1994 het volgende:
Tja...
IK had hier dus echt geen behoefte aan toen ik zo jong was
Care, mensen zijn te kleinzerig en vatten alles pedofiel op.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:00 schreef RockNijntje het volgende:
"Er wordt veel gezoend en dat is leuk om te zien."
Ok. Veilige uitspraak, meneer.
Sowieso doet de gemiddelde 12-jarige nu meer dan wat ik deed toen ik 16 was.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:09 schreef C1994 het volgende:
Tja...
IK had hier dus echt geen behoefte aan toen ik zo jong was
Niemand hier weet wat jij deed op je 16e, dus dit zegt ons erg weinig.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:18 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Sowieso doet de gemiddelde 12-jarige nu meer dan wat ik deed toen ik 16 was.Best erg ja.
Tegenwoordig is het niet meer normaal als je op je 14e nog maagd bentquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:18 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Sowieso doet de gemiddelde 12-jarige nu meer dan wat ik deed toen ik 16 was.Best erg ja.
Heben laatst een kek album uitgebracht hoorde ikquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:22 schreef gekkeabt het volgende:
Wat gebeurt er met de jeugd van tegenwoordig?
Ik zou 4 meter lange propellors als armen willen hebben en er een paar rondjes in die disco rennen..quote:
Ik kan er, eigenlijk wonder boven wonder, de humor wel van inzien. Allemaal van die kutkinderen die de 'grote mensen' na willen doenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:14 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik zou 4 meter lange propellors als armen willen hebben en er een paar rondjes in die disco rennen..
No shit Sherlock. Welkom op FOK!, waar niet alles serieus isquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:14 schreef Levolution het volgende:
[..]
Care, mensen zijn te kleinzerig en vatten alles pedofiel op.
Hij bedoelt het goed, hij gunt het die kinderen gewoon.
Wat dan? Overgaan naar de middelbare school....?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:18 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Tja je moet blijven lachen al is het nog zo pijnlijk of travesteus.. net als bij de holocaust.. toen maakten de joden ook grappen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik kan er, eigenlijk wonder boven wonder, de humor wel van inzien. Allemaal van die kutkinderen die de 'grote mensen' na willen doen.
Ik ben het met je eens dat het pijnlijk is hoor, zeker als je die koters over 'schuren' hoort praten en als een stel honden tegen elkaar op ziet rijen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:54 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Tja je moet blijven lachen al is het nog zo pijnlijk of travesteus.. net als bij de holocaust.. toen maakten de joden ook grappen.
Als ze geen broekjes aan zouden hebben zou het ook wel ietje leuker zijn mischien, maar hey dat vind ik.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat het pijnlijk is hoor, zeker als je die koters over 'schuren' hoort praten en als een stel honden tegen elkaar op ziet rijen.
Maar dat maakt het zo lachwekkend vind ik. Het is zo belachelijk dat het leuk wordt.
Wat zouden die ouders wel niet moeten denken als ze hun kids zo zien op tv....quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat het pijnlijk is hoor, zeker als je die koters over 'schuren' hoort praten en als een stel honden tegen elkaar op ziet rijen.
Maar dat maakt het zo lachwekkend vind ik. Het is zo belachelijk dat het leuk wordt.
Die bouncers/organisatoren/watever stonden zich wss goed hard te trekken achter de balie.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:24 schreef Saisai het volgende:
Heb het wel eens in het echte leven mogen aanschouwen. Dat ouders hun dochters verkleed als hoer naar buiten laten vind ik erger dan het feit dat deze feestjes bestaan. De organisatoren sporen die kinderen niet aan zich zo te gedragen. Bovendien ben je dubbel zoveel uitsmijters nodig met zulke feesten dan met reguliere feesten zonder kinderen.
Het zou leuk zijn als ouders hun kinderen in het gareel hielden.
Het was meer plaatsvervangende schaamte en ongeloof eigenlijk.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:25 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Die bouncers/organisatoren/watever stonden zich wss goed hard te trekken achter de balie.
Ouders betalen ervoor en ik zag ook ouders hen afzetten. Zal wel 'leuk' zijn allemaal. Ik ben misschien ouderwets maar dat soort dingen horen helemaal niet bij 12-15 jarigen. Natuurlijk vindt er interactie plaats tussen bepaalde leeftijden, we zijn allemaal jong geweest, maar op die manier.... Nee.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:23 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Wat zouden die ouders wel niet moeten denken als ze hun kids zo zien op tv....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |