Klopt...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Zaden mag niet. Geloof ik.
Chocoladepepernoten wel. Hebben we opgezocht.
Maar goed dat ik net een gehaakte giraffe dicht maakquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:29 schreef Hilzillah het volgende:
halve kilo wiet in t pakje. Ingenaaid in een gehaakt konijn. Die herhalingen van Border Security zijn zoooooo 2003!
Ik wil uitgesloten worden, ik kan die 15 euro nietin een keer missen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:48 schreef Hilzillah het volgende:
JA! Ook nog even aangeven wie er uitgesloten wil worden... GotC denk ik...
Maar je stuurt het naar familie van gulara in Nederland. Das toch hetzelfde als een ieder ander die meedoet?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:54 schreef Sam1993 het volgende:
[..]
Ik wil uitgesloten worden, ik kan die 15 euro nietin een keer missen.
Sorry
Dat ja, ik moet het verdelen over een paar weken vanwege leefgeld. Dat gaat gewoon niet lukken binnen twee weken. Volgende week dagje weg gepland en luiers vanuit coco enzo. Dus sorry maar krijg dat niet binnen 2 weken gedaanquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:56 schreef danic het volgende:
[..]
Maar je stuurt het naar familie van gulara in Nederland. Das toch hetzelfde als een ieder ander die meedoet?
Of gaat het erom dat je het nu even niet kan missen binnen 2 weken?
he is so fluffy I wanna die!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:43 schreef Gulara het volgende:
[..]
Ken je despicable me? Dat Agnes de fluffy unicorn wint...
Snap ik.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:02 schreef Sam1993 het volgende:
[..]
Dat ja, ik moet het verdelen over een paar weken vanwege leefgeld. Dat gaat gewoon niet lukken binnen twee weken. Volgende week dagje weg gepland en luiers vanuit coco enzo. Dus sorry maar krijg dat niet binnen 2 weken gedaan
Om 20.00 uur, als ik de OP goed lees?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:46 schreef Kyara het volgende:
Hoe laat worden de lootjes zondag getrokken?
Doe mij maar een DM / PM met je mail adres dan voeg ik je toe!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:34 schreef _Bar_ het volgende:
Ach waarom ook niet al ben ik niet meer zo actief.
ik doe mee!
Ik sluit je uit Sam.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:02 schreef Sam1993 het volgende:
[..]
Dat ja, ik moet het verdelen over een paar weken vanwege leefgeld. Dat gaat gewoon niet lukken binnen twee weken. Volgende week dagje weg gepland en luiers vanuit coco enzo. Dus sorry maar krijg dat niet binnen 2 weken gedaan
Gulara's tijd, toch?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:51 schreef Cwen het volgende:
[..]
Om 20.00 uur, als ik de OP goed lees?
Volgens mij heeft haar lootje wel een pakketje gehad...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:55 schreef danic het volgende:
Het gekke was, basboussa was echt heel erg actief. Kon je ook echt mee lachen. En ineens was ze verdwenen. We wisten van een verhuizing volgens mij, maar ze was ineens van de aardbodem verdwenen. En haar lootje heeft dus ook geen pakketje gehad. Toen ze na hele lange tijd weer opdook was haar uitleg heel karig. En ook geen bericht meer over haar verdwijnactie mbt ss.
Het was gewoon bizar. En mensen werden inderdaad ongerust en zijn gaan speuren.
Eigenlijk was het Heel Snel gevonden met de zoekfunctie, en dan sorteren op datumquote:
Jij zou dan toch ook (net als de anderen) het pakje naar de chaperonne moeten sturen en niet naar Australië?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:36 schreef _evenstar_ het volgende:
Hillz wil je mij ook bij niet gulara zetten ? Niet omdat ik haar niet moet maar omdat de chaperone vast niet eerst even langs mijn flatje in Engeland komt en het wel erg duur dan gaat worden
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:23 schreef _evenstar_ het volgende:
Spees_eend = S. eend= de seend, geheimagent super eend!
haha dat waren nog eens tijden.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:22 schreef Spees_Eend het volgende:
OUD / Basboussa, waar zit je? We missen je!
OUD / De Basboussa chronicles
OUD / [OUD SC] Waar iedereen weer terecht is!
Voor wie zich verveelt. Daar is nog wel het een en ander terug te lezen
/Joop van Tellingen
/systematic reviewer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht precies hetzelfde. Fijn dat Gulara zo populair is, maar krijg er zelf bijna een minderwaardigheidscomplex van.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:16 schreef debuurvrouw het volgende:
Jeetje Pvoesss pas je goed op jezelf? Jammer dat je niet meedoet.
En leuk dat jullie Gulara lief vinden dames maar euh. Bedankt.
Jammer maar goed op jezelf passen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:20 schreef Spees_Eend het volgende:
Jammer Pvoesss, succes met al het gedoe!
Echt? Niet zo op jezelf betrekken joh.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:37 schreef As1981 het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde. Fijn dat Gulara zo populair is, maar krijg er zelf bijna een minderwaardigheidscomplex van.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:02 schreef Pvoesss het volgende:
Ik ga mijzelf afmelden.. Ik blijf anders toch teveel doen dan ik eigenlijk moet doen.
Oh wat naarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sterkte ermee!
Bijna zei ik hequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:39 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Echt? Niet zo op jezelf betrekken joh.
Nee hoor zo was hij niet bedoeld.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:41 schreef Suikertante het volgende:
Ja, laten we iets positiefs lekker verdraaien naar iets negatiefs!
Nee dusGulara leuk, buurvrouw leuk as leuk, hoe meer zielen hoe meer vreugd!
Wel jammer voor de afhakers trouwens.soms komt het gewoon even niet uit natuurlijk..
Oh, dat was een grapje hoorquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:42 schreef As1981 het volgende:
[..]
Bijna zei ik he
Maar vind het wel een beetje raar dat men zich ineens toch aanmeld vanwege 1 persoon. Volgens mij doe je mee voor het geheel. De kans dat je ee bepaald persoon krijgt is klein met zo'n grote groep.
Wat als je iemand anders krijg is dat dan niet leuk. Maar niet te zwaar aan mijn opmerking tillen hoor.
HOEZO VIND JIJ MIJ NIET LEUKquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:41 schreef Suikertante het volgende:
Ja, laten we iets positiefs lekker verdraaien naar iets negatiefs!
Nee dusGulara leuk, buurvrouw leuk as leuk, hoe meer zielen hoe meer vreugd!
Wel jammer voor de afhakers trouwens.soms komt het gewoon even niet uit natuurlijk..
jij hebt de uitsluitingen toch aan jouw kant?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:42 schreef As1981 het volgende:
[..]
Bijna zei ik he
Maar vind het wel een beetje raar dat men zich ineens toch aanmeld vanwege 1 persoon. Volgens mij doe je mee voor het geheel. De kans dat je ee bepaald persoon krijgt is klein met zo'n grote groep.
Wat als je iemand anders krijg is dat dan niet leuk. Maar niet te zwaar aan mijn opmerking tillen hoor
Die snap ik niet helemaalquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:45 schreef Mangostine het volgende:
[..]
jij hebt de uitsluitingen toch aan jouw kant?
quote:
Dat kan ik niet meer stiekem doen... De uitsluitingen zijn openbaarquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:23 schreef Loj het volgende:
Gulara doet mee!!!!! Jeej!!!
Hilz wil je voor mij iedereen behalve Gulara uitsluiten
Ik heb al een leuk idee!! :p
een eenhoornquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:11 schreef bellelena het volgende:
Hmmm ik ben bezig met m'n lijstje maar wat zal ik eens vragen?!?!?!
Was je ook blij geweest met een (baby)foto op hout ?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:51 schreef Limone het volgende:
Jammer pvoess! voor wat het waard is: ik was ook heel blij geweest met iets minder groots en meeslepends, hoor!
Deurknoppen!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:11 schreef bellelena het volgende:
Hmmm ik ben bezig met m'n lijstje maar wat zal ik eens vragen?!?!?!
Maak jij dat Pvoesss?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:18 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Was je ook blij geweest met een (baby)foto op hout ?
[ afbeelding ]
En de rest, dankjewel allemaal ik zal goed op ons letten!
Deze foto is niet van mij maar ja dat kan ik in principe van (bijna) alle foto's maken.quote:
Mooi hoor!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:35 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Deze foto is niet van mij maar ja dat kan ik in principe van (bijna) alle foto's maken.
Ik doe ze alleen in zwart/wit dat dan weer wel
Gaaf zeg!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:35 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Deze foto is niet van mij maar ja dat kan ik in principe van (bijna) alle foto's maken.
Of een Glee-dvdquote:
Maar is dat nou geschilderd...?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:35 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
quote:
Thanx, mijn lijstje is klaarquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:22 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Deurknoppen!
Slaapmasker!
Een zelfroerende mok!
Spinnenvanger!
Cameralens-mok!
Zekers! Volgens mij sluit het bijna volledig aan bij mijn verhaal en wensen!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:18 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Was je ook blij geweest met een (baby)foto op hout ?
[ afbeelding ]
En de rest, dankjewel allemaal ik zal goed op ons letten!
HET DRAAIT ALLEEN MAAR OM GULARAquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:33 schreef Spees_Eend het volgende:
Iedereen een keertje diep ademhalen en gaan zitten.
OK?
Komt ie he, ik gooi het er gewoon uit.
Ik denk dat het handig is om morgenavond 20:00 lootjes te trekken omdat er dan een weekenddag extra is om voor Gulara aan de slag te gaan, voor degene die haar krijgt.
Toch?
Welke van de lijstquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:51 schreef danic het volgende:
Speesdank! Ik heb er weer een cadeautje bij voor de kerst voor vriend. En das altijd erg moeilijk verzinnen.
En lootjes trekken mag van mij ook morgen.
Maar da's zo kortdag. Wat maakt die ene dag dan nog uit? !quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:33 schreef Spees_Eend het volgende:
Iedereen een keertje diep ademhalen en gaan zitten.
OK?
Komt ie he, ik gooi het er gewoon uit.
Ik denk dat het handig is om morgenavond 20:00 lootjes te trekken omdat er dan een weekenddag extra is om voor Gulara aan de slag te gaan, voor degene die haar krijgt.
Toch?
Nou, die ene dag noemde ik omdat je anders maar 1 weekend hebt als je Gulara hebt. Zo heb je een weekenddag extra. Maar het hoeft verder niet hoor.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:03 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Maar da's zo kortdag. Wat maakt die ene dag dan nog uit? !
Mij zou het iig niet helpen want ik kan echt niet nu al min of meer gelijk beginnen aan de SS.
Dus ik mag hopen dat ik Gulara niet heb straks. Of kan ik ergens uitgesloten worden dat ik Gulara niet krijg? (Niks persoonlijks hè, maar ik vind het ook lullig als ik iets half afs ofzo moet sturen en afraffelen)
Dit ook.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:07 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik vind dat we moeten blijven bij de zondag. Dat is ook waar de nog overwegenden op rekenen.
Voor mij persoonlijk maakt die zondag ook niet uit want hier is alles dicht.
Dat weet denk ik alleen Gulara en die slaapt nuquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:09 schreef Susie het volgende:
[..]
Dit ook.
Maar wanneer moet het verstuurd worden naar Gulara? 3de keer
Dat is nog niet duidelijk geloof ik, en G ligt als het goed is nu te slapen (mits Pi meewerkt!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:09 schreef Susie het volgende:
[..]
Dit ook.
Maar wanneer moet het verstuurd worden naar Gulara? 3de keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |