Bijna zei ik hequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:39 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Echt? Niet zo op jezelf betrekken joh.
Nee hoor zo was hij niet bedoeld.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:41 schreef Suikertante het volgende:
Ja, laten we iets positiefs lekker verdraaien naar iets negatiefs!
Nee dusGulara leuk, buurvrouw leuk as leuk, hoe meer zielen hoe meer vreugd!
Wel jammer voor de afhakers trouwens.soms komt het gewoon even niet uit natuurlijk..
Oh, dat was een grapje hoorquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:42 schreef As1981 het volgende:
[..]
Bijna zei ik he
Maar vind het wel een beetje raar dat men zich ineens toch aanmeld vanwege 1 persoon. Volgens mij doe je mee voor het geheel. De kans dat je ee bepaald persoon krijgt is klein met zo'n grote groep.
Wat als je iemand anders krijg is dat dan niet leuk. Maar niet te zwaar aan mijn opmerking tillen hoor.
HOEZO VIND JIJ MIJ NIET LEUKquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:41 schreef Suikertante het volgende:
Ja, laten we iets positiefs lekker verdraaien naar iets negatiefs!
Nee dusGulara leuk, buurvrouw leuk as leuk, hoe meer zielen hoe meer vreugd!
Wel jammer voor de afhakers trouwens.soms komt het gewoon even niet uit natuurlijk..
jij hebt de uitsluitingen toch aan jouw kant?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:42 schreef As1981 het volgende:
[..]
Bijna zei ik he
Maar vind het wel een beetje raar dat men zich ineens toch aanmeld vanwege 1 persoon. Volgens mij doe je mee voor het geheel. De kans dat je ee bepaald persoon krijgt is klein met zo'n grote groep.
Wat als je iemand anders krijg is dat dan niet leuk. Maar niet te zwaar aan mijn opmerking tillen hoor
Die snap ik niet helemaalquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:45 schreef Mangostine het volgende:
[..]
jij hebt de uitsluitingen toch aan jouw kant?
quote:
Dat kan ik niet meer stiekem doen... De uitsluitingen zijn openbaarquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:23 schreef Loj het volgende:
Gulara doet mee!!!!! Jeej!!!
Hilz wil je voor mij iedereen behalve Gulara uitsluiten
Ik heb al een leuk idee!! :p
een eenhoornquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:11 schreef bellelena het volgende:
Hmmm ik ben bezig met m'n lijstje maar wat zal ik eens vragen?!?!?!
Was je ook blij geweest met een (baby)foto op hout ?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:51 schreef Limone het volgende:
Jammer pvoess! voor wat het waard is: ik was ook heel blij geweest met iets minder groots en meeslepends, hoor!
Deurknoppen!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:11 schreef bellelena het volgende:
Hmmm ik ben bezig met m'n lijstje maar wat zal ik eens vragen?!?!?!
Maak jij dat Pvoesss?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:18 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Was je ook blij geweest met een (baby)foto op hout ?
[ afbeelding ]
En de rest, dankjewel allemaal ik zal goed op ons letten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |