Volgens mij heeft haar lootje wel een pakketje gehad...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:55 schreef danic het volgende:
Het gekke was, basboussa was echt heel erg actief. Kon je ook echt mee lachen. En ineens was ze verdwenen. We wisten van een verhuizing volgens mij, maar ze was ineens van de aardbodem verdwenen. En haar lootje heeft dus ook geen pakketje gehad. Toen ze na hele lange tijd weer opdook was haar uitleg heel karig. En ook geen bericht meer over haar verdwijnactie mbt ss.
Het was gewoon bizar. En mensen werden inderdaad ongerust en zijn gaan speuren.
Eigenlijk was het Heel Snel gevonden met de zoekfunctie, en dan sorteren op datumquote:
Jij zou dan toch ook (net als de anderen) het pakje naar de chaperonne moeten sturen en niet naar Australië?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:36 schreef _evenstar_ het volgende:
Hillz wil je mij ook bij niet gulara zetten ? Niet omdat ik haar niet moet maar omdat de chaperone vast niet eerst even langs mijn flatje in Engeland komt en het wel erg duur dan gaat worden
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:23 schreef _evenstar_ het volgende:
Spees_eend = S. eend= de seend, geheimagent super eend!
haha dat waren nog eens tijden.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:22 schreef Spees_Eend het volgende:
OUD / Basboussa, waar zit je? We missen je!
OUD / De Basboussa chronicles
OUD / [OUD SC] Waar iedereen weer terecht is!
Voor wie zich verveelt. Daar is nog wel het een en ander terug te lezen
/Joop van Tellingen
/systematic reviewer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht precies hetzelfde. Fijn dat Gulara zo populair is, maar krijg er zelf bijna een minderwaardigheidscomplex van.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:16 schreef debuurvrouw het volgende:
Jeetje Pvoesss pas je goed op jezelf? Jammer dat je niet meedoet.
En leuk dat jullie Gulara lief vinden dames maar euh. Bedankt.
Jammer maar goed op jezelf passen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:20 schreef Spees_Eend het volgende:
Jammer Pvoesss, succes met al het gedoe!
Echt? Niet zo op jezelf betrekken joh.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:37 schreef As1981 het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde. Fijn dat Gulara zo populair is, maar krijg er zelf bijna een minderwaardigheidscomplex van.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:02 schreef Pvoesss het volgende:
Ik ga mijzelf afmelden.. Ik blijf anders toch teveel doen dan ik eigenlijk moet doen.
Oh wat naarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sterkte ermee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |