Deurknoppen!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:11 schreef bellelena het volgende:
Hmmm ik ben bezig met m'n lijstje maar wat zal ik eens vragen?!?!?!
Maak jij dat Pvoesss?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:18 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Was je ook blij geweest met een (baby)foto op hout ?
[ afbeelding ]
En de rest, dankjewel allemaal ik zal goed op ons letten!
Deze foto is niet van mij maar ja dat kan ik in principe van (bijna) alle foto's maken.quote:
Mooi hoor!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:35 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Deze foto is niet van mij maar ja dat kan ik in principe van (bijna) alle foto's maken.
Ik doe ze alleen in zwart/wit dat dan weer wel
Gaaf zeg!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:35 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Deze foto is niet van mij maar ja dat kan ik in principe van (bijna) alle foto's maken.
Of een Glee-dvdquote:
Maar is dat nou geschilderd...?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:35 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
quote:
Thanx, mijn lijstje is klaarquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:22 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Deurknoppen!
Slaapmasker!
Een zelfroerende mok!
Spinnenvanger!
Cameralens-mok!
Zekers! Volgens mij sluit het bijna volledig aan bij mijn verhaal en wensen!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:18 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Was je ook blij geweest met een (baby)foto op hout ?
[ afbeelding ]
En de rest, dankjewel allemaal ik zal goed op ons letten!
HET DRAAIT ALLEEN MAAR OM GULARAquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:33 schreef Spees_Eend het volgende:
Iedereen een keertje diep ademhalen en gaan zitten.
OK?
Komt ie he, ik gooi het er gewoon uit.
Ik denk dat het handig is om morgenavond 20:00 lootjes te trekken omdat er dan een weekenddag extra is om voor Gulara aan de slag te gaan, voor degene die haar krijgt.
Toch?
Welke van de lijstquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:51 schreef danic het volgende:
Speesdank! Ik heb er weer een cadeautje bij voor de kerst voor vriend. En das altijd erg moeilijk verzinnen.
En lootjes trekken mag van mij ook morgen.
Maar da's zo kortdag. Wat maakt die ene dag dan nog uit? !quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:33 schreef Spees_Eend het volgende:
Iedereen een keertje diep ademhalen en gaan zitten.
OK?
Komt ie he, ik gooi het er gewoon uit.
Ik denk dat het handig is om morgenavond 20:00 lootjes te trekken omdat er dan een weekenddag extra is om voor Gulara aan de slag te gaan, voor degene die haar krijgt.
Toch?
Nou, die ene dag noemde ik omdat je anders maar 1 weekend hebt als je Gulara hebt. Zo heb je een weekenddag extra. Maar het hoeft verder niet hoor.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:03 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Maar da's zo kortdag. Wat maakt die ene dag dan nog uit? !
Mij zou het iig niet helpen want ik kan echt niet nu al min of meer gelijk beginnen aan de SS.
Dus ik mag hopen dat ik Gulara niet heb straks. Of kan ik ergens uitgesloten worden dat ik Gulara niet krijg? (Niks persoonlijks hè, maar ik vind het ook lullig als ik iets half afs ofzo moet sturen en afraffelen)
Dit ook.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:07 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik vind dat we moeten blijven bij de zondag. Dat is ook waar de nog overwegenden op rekenen.
Voor mij persoonlijk maakt die zondag ook niet uit want hier is alles dicht.
Dat weet denk ik alleen Gulara en die slaapt nuquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:09 schreef Susie het volgende:
[..]
Dit ook.
Maar wanneer moet het verstuurd worden naar Gulara? 3de keer
Dat is nog niet duidelijk geloof ik, en G ligt als het goed is nu te slapen (mits Pi meewerkt!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:09 schreef Susie het volgende:
[..]
Dit ook.
Maar wanneer moet het verstuurd worden naar Gulara? 3de keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |