Klopt...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Zaden mag niet. Geloof ik.
Chocoladepepernoten wel. Hebben we opgezocht.
Maar goed dat ik net een gehaakte giraffe dicht maakquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:29 schreef Hilzillah het volgende:
halve kilo wiet in t pakje. Ingenaaid in een gehaakt konijn. Die herhalingen van Border Security zijn zoooooo 2003!
Ik wil uitgesloten worden, ik kan die 15 euro nietin een keer missen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:48 schreef Hilzillah het volgende:
JA! Ook nog even aangeven wie er uitgesloten wil worden... GotC denk ik...
Maar je stuurt het naar familie van gulara in Nederland. Das toch hetzelfde als een ieder ander die meedoet?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:54 schreef Sam1993 het volgende:
[..]
Ik wil uitgesloten worden, ik kan die 15 euro nietin een keer missen.
Sorry
Dat ja, ik moet het verdelen over een paar weken vanwege leefgeld. Dat gaat gewoon niet lukken binnen twee weken. Volgende week dagje weg gepland en luiers vanuit coco enzo. Dus sorry maar krijg dat niet binnen 2 weken gedaanquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:56 schreef danic het volgende:
[..]
Maar je stuurt het naar familie van gulara in Nederland. Das toch hetzelfde als een ieder ander die meedoet?
Of gaat het erom dat je het nu even niet kan missen binnen 2 weken?
he is so fluffy I wanna die!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:43 schreef Gulara het volgende:
[..]
Ken je despicable me? Dat Agnes de fluffy unicorn wint...
Snap ik.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:02 schreef Sam1993 het volgende:
[..]
Dat ja, ik moet het verdelen over een paar weken vanwege leefgeld. Dat gaat gewoon niet lukken binnen twee weken. Volgende week dagje weg gepland en luiers vanuit coco enzo. Dus sorry maar krijg dat niet binnen 2 weken gedaan
Om 20.00 uur, als ik de OP goed lees?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:46 schreef Kyara het volgende:
Hoe laat worden de lootjes zondag getrokken?
Doe mij maar een DM / PM met je mail adres dan voeg ik je toe!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:34 schreef _Bar_ het volgende:
Ach waarom ook niet al ben ik niet meer zo actief.
ik doe mee!
Ik sluit je uit Sam.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:02 schreef Sam1993 het volgende:
[..]
Dat ja, ik moet het verdelen over een paar weken vanwege leefgeld. Dat gaat gewoon niet lukken binnen twee weken. Volgende week dagje weg gepland en luiers vanuit coco enzo. Dus sorry maar krijg dat niet binnen 2 weken gedaan
Gulara's tijd, toch?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:51 schreef Cwen het volgende:
[..]
Om 20.00 uur, als ik de OP goed lees?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |