Mwoah ze werd best uitgekotst.. Dus die nieuwe verdwijning snap ik wel ansich..quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:14 schreef danic het volgende:
[..]nee!
Wat ik nog gekker vond was dat ze na bijna een jaar nog even opdook, nergens antwoord op gaf en vervolgens weer verdween.
Vraag maar aan Rocka!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, jij zult nu wel flink balen he?
[..]
Wat is een basboussa??
JAAAAAAAAAAAAAH! You made my day!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:28 schreef Gulara het volgende:
Uhm... Mag ik onder voorbehoud meedoen?
In principe kunnen we namelijk de post omzeilen door pakketjes mee te laten vliegen.
Één nadeel:
Degene die mij heeft zou dan wel wat sneller z'n pakketje klaar moeten hebben. Het zou dan al over twee weken weg moeten namelijk.
Voordeel, ik ben makkelijk om voor te shoppen. Als je met een blinddoek door de AH of HEMA valt dan ben ik als blij.
En je pakketje vliegt naar de andere kant van de wereld, kei bijzonder!
En degene die ik heb, krijgt Ozziegoodies!
Behalve Spuuglokje, daar ga ik voor knutselen.![]()
Maar onder voorbehoud. Want mocht iemand het echt shit idee vinden om mij te trekken, dan vind ik het echt geen probleem om niet mee te doen hoor.
Maar ik dacht ik gooi het even in de groep, want Secret Santa!
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Doe je er een met een gat bij het kruis. Scheelt weer werk.
Precies. Hoeveel mensen moeten 'm nu nog inkoppen Kolfje Weerwolfje?! Ik ga gewoon je emailadres opzoeken of zo, dan lever ik 'm wel eigenhandig voor je in.quote:
kerstgedachtesquote:
Betaal je ons ticketquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:18 schreef Gulara het volgende:
Oh jongens ik vind het echt kei lief! Ik ben er echt een beetje beduusd van. Goed beduusd wel. Ik glim een beetje, en niet eens van het zweet.![]()
En ik ben niet van plan om een basboussa te pullen.
Nee joh evenstar, je mag het zelf komen brengen.
Ah, goed punt idd, ik zal nog even op zoek gaan naar export product nr 1 als ik jou heb. Goed voor de slapeloze nachten ook!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:24 schreef Gulara het volgende:
En de pakketjes gaan met een chaperonne de wereld over hè?
Oh, heb een hele rel gemist dusquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:18 schreef laziness het volgende:
[..]
Vraag maar aan Rocka!
Nee zij woonde in Canada en er was net zoiets als met Gulara nu aan pakketreizen gebeurd.
Echter liet ze rond SS niks meer van zich horen. En dan maanden lang niet.
Er is gebeld naar iemand waarvan men dacht dat het haar zus was (bleek later ook geloof ik) en die zei haar niet te kennen.
Maanden later dook ze op en was iedereen boos op dr. Haar uitleg was iets in de trant van we zijn verhuisd naar Jordanië en ik beviel rond die tijd. Gewoon geen tijd en internet gehad. Men vond haar uitleg niet voldoende en ze was verbaasd hoe fel iedereen deed en verdween weer gepikeerd.
Zoiets
Wat een belangrijke pakketjes moeten dat zijn, met een heuse chaperonnequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:24 schreef Gulara het volgende:
Ik kan me dat nog herinneren inderdaad. Zo karig. Ik ben alleen niet zwanger. En ik zie mezelf ook nog niet voor december naar Jordanië verhuizen. En de pakketjes gaan met een chaperonne de wereld over hè?
Nou ik werd dus getipt dat er een en ander op de lootjeswebsite stond dus ik was al popcorn aan het pakken.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:23 schreef Mineola het volgende:
Basboussa ja, wat een toestand was dat!Those were the days, toen werd er nog gereld!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ninja OP-edit: Je staat er al bij! Dus nu kan je niet meer terugquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:34 schreef _Bar_ het volgende:
Ach waarom ook niet al ben ik niet meer zo actief.
ik doe mee!
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:34 schreef Mineola het volgende:
GLAPJE! Ik zal een heel lief zacht knuffelig - border security proof - Hema - pakket voor je samenstellen
Met een klein zakje zaadjesZaden mag niet. Geloof ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chocoladepepernoten wel. Hebben we opgezocht.![]()
Klopt...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Zaden mag niet. Geloof ik.
Chocoladepepernoten wel. Hebben we opgezocht.
Maar goed dat ik net een gehaakte giraffe dicht maakquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:29 schreef Hilzillah het volgende:
halve kilo wiet in t pakje. Ingenaaid in een gehaakt konijn. Die herhalingen van Border Security zijn zoooooo 2003!
Ik wil uitgesloten worden, ik kan die 15 euro nietin een keer missen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:48 schreef Hilzillah het volgende:
JA! Ook nog even aangeven wie er uitgesloten wil worden... GotC denk ik...
Maar je stuurt het naar familie van gulara in Nederland. Das toch hetzelfde als een ieder ander die meedoet?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:54 schreef Sam1993 het volgende:
[..]
Ik wil uitgesloten worden, ik kan die 15 euro nietin een keer missen.
Sorry
Dat ja, ik moet het verdelen over een paar weken vanwege leefgeld. Dat gaat gewoon niet lukken binnen twee weken. Volgende week dagje weg gepland en luiers vanuit coco enzo. Dus sorry maar krijg dat niet binnen 2 weken gedaanquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:56 schreef danic het volgende:
[..]
Maar je stuurt het naar familie van gulara in Nederland. Das toch hetzelfde als een ieder ander die meedoet?
Of gaat het erom dat je het nu even niet kan missen binnen 2 weken?
he is so fluffy I wanna die!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:43 schreef Gulara het volgende:
[..]
Ken je despicable me? Dat Agnes de fluffy unicorn wint...
Snap ik.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:02 schreef Sam1993 het volgende:
[..]
Dat ja, ik moet het verdelen over een paar weken vanwege leefgeld. Dat gaat gewoon niet lukken binnen twee weken. Volgende week dagje weg gepland en luiers vanuit coco enzo. Dus sorry maar krijg dat niet binnen 2 weken gedaan
Om 20.00 uur, als ik de OP goed lees?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:46 schreef Kyara het volgende:
Hoe laat worden de lootjes zondag getrokken?
Doe mij maar een DM / PM met je mail adres dan voeg ik je toe!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:34 schreef _Bar_ het volgende:
Ach waarom ook niet al ben ik niet meer zo actief.
ik doe mee!
Ik sluit je uit Sam.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:02 schreef Sam1993 het volgende:
[..]
Dat ja, ik moet het verdelen over een paar weken vanwege leefgeld. Dat gaat gewoon niet lukken binnen twee weken. Volgende week dagje weg gepland en luiers vanuit coco enzo. Dus sorry maar krijg dat niet binnen 2 weken gedaan
Gulara's tijd, toch?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:51 schreef Cwen het volgende:
[..]
Om 20.00 uur, als ik de OP goed lees?
Volgens mij heeft haar lootje wel een pakketje gehad...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:55 schreef danic het volgende:
Het gekke was, basboussa was echt heel erg actief. Kon je ook echt mee lachen. En ineens was ze verdwenen. We wisten van een verhuizing volgens mij, maar ze was ineens van de aardbodem verdwenen. En haar lootje heeft dus ook geen pakketje gehad. Toen ze na hele lange tijd weer opdook was haar uitleg heel karig. En ook geen bericht meer over haar verdwijnactie mbt ss.
Het was gewoon bizar. En mensen werden inderdaad ongerust en zijn gaan speuren.
Eigenlijk was het Heel Snel gevonden met de zoekfunctie, en dan sorteren op datumquote:
Jij zou dan toch ook (net als de anderen) het pakje naar de chaperonne moeten sturen en niet naar Australië?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:36 schreef _evenstar_ het volgende:
Hillz wil je mij ook bij niet gulara zetten ? Niet omdat ik haar niet moet maar omdat de chaperone vast niet eerst even langs mijn flatje in Engeland komt en het wel erg duur dan gaat worden
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:23 schreef _evenstar_ het volgende:
Spees_eend = S. eend= de seend, geheimagent super eend!
haha dat waren nog eens tijden.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:22 schreef Spees_Eend het volgende:
OUD / Basboussa, waar zit je? We missen je!
OUD / De Basboussa chronicles
OUD / [OUD SC] Waar iedereen weer terecht is!
Voor wie zich verveelt. Daar is nog wel het een en ander terug te lezen
/Joop van Tellingen
/systematic reviewer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |