Ik kan wel een sjaal voor je kleien, maar doe niet meequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 06:33 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Waarom moet je creatief zijn?Ik houd bijvoorbeeld heel eerlijk gezegd helemaal niet van goedbedoelde zelfgeknutselde dingen. (Misschien moet ik me daar schuldig om voelen!
![]()
)
Jammer dat je niet meedoet! (Voordeeltje is wel dat ik dan niet net hoef te doen of ik er werkelijk waar toch serieus echt heel blij mee ben.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 08:24 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik kan wel een sjaal voor je kleien, maar doe niet mee
hey! Ík ben de queen of plakband. Vraag maar aan Kyara.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 07:53 schreef Cwen het volgende:
Ja, gewoon doen Omen! Ik kan niet eens breien, haken of punniken en de door mij ingepakte cadeautjes zijn altijd vanuit de verte al te herkennen vanwege het overvloedig gebruikte plakband, maar het is gewoon leuk om cadeautjes voor iemand te zoeken!
dus ik hoef geen ambachtelijk breiwerk voor je te maken.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 08:31 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Jammer dat je niet meedoet! (Voordeeltje is wel dat ik dan niet net hoef te doen of ik er werkelijk waar toch serieus echt heel blij mee ben.)
Zie? Ik heb nou alweer spijt van mijn eerlijkheid!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 08:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dus ik hoef geen ambachtelijk breiwerk voor je te maken.
je kent me toch?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 08:51 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Zie? Ik heb nou alweer spijt van mijn eerlijkheid!
Ik las achterlijk breiwerkquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 08:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dus ik hoef geen ambachtelijk breiwerk voor je te maken.
Oh ja, jij en je plakbandquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 08:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hey! Ík ben de queen of plakband. Vraag maar aan Kyara.
Dat dusquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:08 schreef Kersjes het volgende:
[..]
Niet doen joh, is echt niet nodig!
Ik heb ook nog nooit wat geknutseld voor mijn lootje. En nooit klachten gehad. Tot nu waarschijnlijk![]()
![]()
Gewoon leuke dingetjes kopen, mooi papiertje er omheen, eventueel gedichtje erbij of gewoon een kaart of brief...
That's it.
Alleen al de gedachte dat iemand speciaal voor jou op pad is geweest, een pakje voor je heeft samengesteld, puur en alleen voor jou...
Dat is zo'n toffe gedachte
Er is knutselen en er is kunst. Jij valt niet onder de eerste categorie. Mijn mond valt altijd open van bewondering bij jouw awesome creaties.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:45 schreef bellelena het volgende:
[..]
Dat dus
En door Spuuglokje durf ik nu ook niets meer te knutselen
+1quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:23 schreef Mineola het volgende:
Nou idd, niemand wordt gelukkig van mijn geknutsel, ik niet maar de ontvanger zeker ook niet, dus ik ga los op datgeen waar ik wel goed in ben: me inlezen en iets leuks kopen!
Ik zou een geduchte concurrent zijn als ik foto's zou hebben.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:53 schreef YPPY het volgende:
Spuuglokje is vast blij als ik d'r heb, want mijn maaksels, dat is... Fenomenaal. Met een hoofdletter F. Won ooit bijijijna een award ermee.![]()
Als ik jou krijg, ga ik echt heel veel voor je knutselen en dan verwacht ik dat je allemaal "oeh" en "aah" doetquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 06:33 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Waarom moet je creatief zijn?Ik houd bijvoorbeeld heel eerlijk gezegd helemaal niet van goedbedoelde zelfgeknutselde dingen. (Misschien moet ik me daar schuldig om voelen!
![]()
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |