Het universum heeft voor je besloten!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:13 schreef _Ophelia_ het volgende:
Had ik net besloten dat ik echt niet mee moest doen, heropenen jullie de boel. Nu twijfel ik weer ...
Ja ik doe ook mee, ben een nieuwe aanmelderquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:05 schreef Mineola het volgende:
Game on! Moest er nog iets gewijzigd worden?
<3 Misschien zijn wij wel een beetje elkaar. We zijn in elk geval fruitig.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:54 schreef Mineola het volgende:
eels! Ik ben zelfs nog eens naar een concert van hen geweest!
niet twijfelen! Gewoon doen. Ies loikquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:13 schreef _Ophelia_ het volgende:
Had ik net besloten dat ik echt niet mee moest doen, heropenen jullie de boel. Nu twijfel ik weer ...
Je staat al boven mij, is dat niet voldoende?!quote:
Ge kiekt zo onder mèn rokskequote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:19 schreef Mineola het volgende:
[..]
Je staat al boven mij, is dat niet voldoende?!
Oeh, doe mee! Je hebt best lang de tijd om er iets van te maken, toch?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:13 schreef _Ophelia_ het volgende:
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:14 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Het universum heeft voor je besloten!![]()
(Hoe tof zou het zijn als het juichpoppetje gemerged kon worden met het santa poppetje)
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet helemaal wat je bedoelde, maar het komt in de buurt.
Jaaaaa, doe mee!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:13 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ja, is wel handig. Dan weten mensen een beetje in welke richting ze het moeten zoeken. Kinderen, hobby's etc.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:14 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Ja ik doe ook mee, ben een nieuwe aanmelder![]()
heb trouwens net mn lijstje ingevuld, moet ik er nog wat bijzetten over mezelf of niet?
Je moet de img tags hebben;)quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:00 schreef Omentielvo het volgende:
afbeelding
Aaah. Wat doe ik fout?
Dan trek ik je bij deze over de streep, ok?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:13 schreef _Ophelia_ het volgende:
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:35 schreef Omentielvo het volgende:
[ [url=afbeelding]afbeelding[/url] ]
Ik geef het even op.
Ik ben aardig nerveus voor die lootjes trouwens
Omdat ik echt niet creatief ben. En dan voel ik me nu al schuldig naar degene die ik trek. Ik twijfel nu gewoon heel ergquote:
*boks*quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:51 schreef Omentielvo het volgende:
[..]
Omdat ik echt niet creatief ben. En dan voel ik me nu al schuldig naar degene die ik trek. Ik twijfel nu gewoon heel erg
Gewoon doen. Ik twijfelde ook, en heb vanavond mn lootje ingeleverd! Spannendquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:51 schreef Omentielvo het volgende:
[..]
Omdat ik echt niet creatief ben. En dan voel ik me nu al schuldig naar degene die ik trek. Ik twijfel nu gewoon heel erg
Niet doen joh, is echt niet nodig!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:51 schreef Omentielvo het volgende:
[..]
Als je kan shoppen kan je ook prima meedoen. Je een beetje inlezen in je lootje, wat hij/zij leuk vindt en daar je cadeautjes op aanpassen is toch al superleuk.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:51 schreef Omentielvo het volgende:
[..]
Waarom moet je creatief zijn?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:51 schreef Omentielvo het volgende:
[..]
Omen, mij gaf het afgelopen loting wat rust tien ik de beschrijving van m'n lootje had gekregen. Daar kon ik namelijk wat mee.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:35 schreef Omentielvo het volgende:
[ [url=afbeelding]afbeelding[/url] ]
Ik geef het even op.
Ik ben aardig nerveus voor die lootjes trouwens
je moet doen waar je je goed bij voelt. (Nee nee, niet stoppen! ) de kern is kadootjes kopen. Iemand verrassen. Wachten met uitpakken en dan raden. En sommige mensen zijn daarbij dan ook nog creatief. Anderen niet. Ik hou van mooi inpakken. Maar de sjaal die ik ooit breide was veel te kort.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:51 schreef Omentielvo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:19 schreef Mineola het volgende:
[..]
Je staat al boven mij, is dat niet voldoende?!
Verder heb ik PE toegevoegd, LiedjeBackstage eruit, en moest NTS er nu ook uit?
LimoentjeIk denk dat we samen hele leuke citrusbaby's kunnen krijgen!
Ik kan wel een sjaal voor je kleien, maar doe niet meequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 06:33 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Waarom moet je creatief zijn?Ik houd bijvoorbeeld heel eerlijk gezegd helemaal niet van goedbedoelde zelfgeknutselde dingen. (Misschien moet ik me daar schuldig om voelen!
![]()
)
Jammer dat je niet meedoet! (Voordeeltje is wel dat ik dan niet net hoef te doen of ik er werkelijk waar toch serieus echt heel blij mee ben.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 08:24 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik kan wel een sjaal voor je kleien, maar doe niet mee
hey! Ík ben de queen of plakband. Vraag maar aan Kyara.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 07:53 schreef Cwen het volgende:
Ja, gewoon doen Omen! Ik kan niet eens breien, haken of punniken en de door mij ingepakte cadeautjes zijn altijd vanuit de verte al te herkennen vanwege het overvloedig gebruikte plakband, maar het is gewoon leuk om cadeautjes voor iemand te zoeken!
dus ik hoef geen ambachtelijk breiwerk voor je te maken.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 08:31 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Jammer dat je niet meedoet! (Voordeeltje is wel dat ik dan niet net hoef te doen of ik er werkelijk waar toch serieus echt heel blij mee ben.)
Zie? Ik heb nou alweer spijt van mijn eerlijkheid!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 08:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dus ik hoef geen ambachtelijk breiwerk voor je te maken.
je kent me toch?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 08:51 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Zie? Ik heb nou alweer spijt van mijn eerlijkheid!
Ik las achterlijk breiwerkquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 08:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dus ik hoef geen ambachtelijk breiwerk voor je te maken.
Oh ja, jij en je plakbandquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 08:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hey! Ík ben de queen of plakband. Vraag maar aan Kyara.
Dat dusquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:08 schreef Kersjes het volgende:
[..]
Niet doen joh, is echt niet nodig!
Ik heb ook nog nooit wat geknutseld voor mijn lootje. En nooit klachten gehad. Tot nu waarschijnlijk![]()
![]()
Gewoon leuke dingetjes kopen, mooi papiertje er omheen, eventueel gedichtje erbij of gewoon een kaart of brief...
That's it.
Alleen al de gedachte dat iemand speciaal voor jou op pad is geweest, een pakje voor je heeft samengesteld, puur en alleen voor jou...
Dat is zo'n toffe gedachte
Er is knutselen en er is kunst. Jij valt niet onder de eerste categorie. Mijn mond valt altijd open van bewondering bij jouw awesome creaties.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:45 schreef bellelena het volgende:
[..]
Dat dus
En door Spuuglokje durf ik nu ook niets meer te knutselen
+1quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:23 schreef Mineola het volgende:
Nou idd, niemand wordt gelukkig van mijn geknutsel, ik niet maar de ontvanger zeker ook niet, dus ik ga los op datgeen waar ik wel goed in ben: me inlezen en iets leuks kopen!
Ik zou een geduchte concurrent zijn als ik foto's zou hebben.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:53 schreef YPPY het volgende:
Spuuglokje is vast blij als ik d'r heb, want mijn maaksels, dat is... Fenomenaal. Met een hoofdletter F. Won ooit bijijijna een award ermee.![]()
Als ik jou krijg, ga ik echt heel veel voor je knutselen en dan verwacht ik dat je allemaal "oeh" en "aah" doetquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 06:33 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Waarom moet je creatief zijn?Ik houd bijvoorbeeld heel eerlijk gezegd helemaal niet van goedbedoelde zelfgeknutselde dingen. (Misschien moet ik me daar schuldig om voelen!
![]()
)
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:28 schreef Gulara het volgende:
Uhm... Mag ik onder voorbehoud meedoen?
In principe kunnen we namelijk de post omzeilen door pakketjes mee te laten vliegen.
Één nadeel:
Degene die mij heeft zou dan wel wat sneller z'n pakketje klaar moeten hebben. Het zou dan al over twee weken weg moeten namelijk.
Voordeel, ik ben makkelijk om voor te shoppen. Als je met een blinddoek door de AH of HEMA valt dan ben ik als blij.
En je pakketje vliegt naar de andere kant van de wereld, kei bijzonder!
En degene die ik heb, krijgt Ozziegoodies!
Behalve Spuuglokje, daar ga ik voor knutselen.![]()
Maar onder voorbehoud. Want mocht iemand het echt shit idee vinden om mij te trekken, dan vind ik het echt geen probleem om niet mee te doen hoor.
Maar ik dacht ik gooi het even in de groep, want Secret Santa!
Je kan ook ingeven wie elkaar niet moeten trekken volgens mij.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:36 schreef Kyara het volgende:
Kan er eventueel nog geruild worden, want er zijn geloof ik wel mensen die eerst nog even moeten bevallen of zo.
Oh, dat mag Hilzillah dan even uitvogelenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:37 schreef laziness het volgende:
[..]
Je kan ook ingeven wie elkaar niet moeten trekken volgens mij
Klopt.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:37 schreef laziness het volgende:
[..]
Je kan ook ingeven wie elkaar niet moeten trekken volgens mij.
Dus dan zeg je Gulara niet door deze hoogzwangere dames zeg maar
+1quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:37 schreef debuurvrouw het volgende:
Begrijp ik t goed dat er over twee weken iemand jouw kant opvliegt Gulara en dat we dus een doos naar die persoon kunnen sturen en het dan zo bij jou krijgen?
En dat je dan weer iets mee terug geeft voor je lootje?zou wel kicken zijn.
Geen enkel probleem hoor!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:44 schreef Sam1993 het volgende:
Ik ga vanavond denk mijn hobby uit de kast halen waar hij al 2 jaar stof staat te vangen. Eens kijken of ik nog wat waardigs kan maken voor mijn lootje in de hoop dat het gewaardeerd word. Zo niet houdt ik het lekker zelf!
Gulara leuk! Maar 2 weken vind ik wat kort. Lijkt me fantastisch hoor maar ik moet mijn inkopen verdelen. Misschien beter als ik jou niet trek hoe jammer ook :p
Wat leuk!! Geen probleem wmb!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:28 schreef Gulara het volgende:
Uhm... Mag ik onder voorbehoud meedoen?
In principe kunnen we namelijk de post omzeilen door pakketjes mee te laten vliegen.
Één nadeel:
Degene die mij heeft zou dan wel wat sneller z'n pakketje klaar moeten hebben. Het zou dan al over twee weken weg moeten namelijk.
Voordeel, ik ben makkelijk om voor te shoppen. Als je met een blinddoek door de AH of HEMA valt dan ben ik als blij.
En je pakketje vliegt naar de andere kant van de wereld, kei bijzonder!
En degene die ik heb, krijgt Ozziegoodies!
Behalve Spuuglokje, daar ga ik voor knutselen.![]()
Maar onder voorbehoud. Want mocht iemand het echt shit idee vinden om mij te trekken, dan vind ik het echt geen probleem om niet mee te doen hoor.
Maar ik dacht ik gooi het even in de groep, want Secret Santa!
Dat lijkt me een goed idee. Als ik al die douane programma's zie zijn ze behoorlijk streng. Straks beland mijn zorgvuldig geknutselde brooddeeg baksel zo in de afvalbak.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:44 schreef Gulara het volgende:
Oh ja ik zal het even duidelijk uitleggen.
Er vliegt iemand over tweeënhalve week hierheen (die moet ik nog wel even contacten dat ie -nog- iets voor mij mee moet nemen). En begin december voor de 9e wordt er weer terug gevlogen naar Nederland.
Het is handig als het zo wordt ingepakt dat het vrij handig open en dicht gemaakt kan worden. Douane en zo.Ik wil ter zijner tijd ook wel even een lijstje aanleveren met wat er allemaal niet het land in mag.
Oh ja, en misschien geen enorme doos. Dat wordt zo proppen.
Ik wilde je een paar handgranaten geven. Is dat nou wel of niet verboden?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:44 schreef Gulara het volgende:
Oh ja ik zal het even duidelijk uitleggen.
Er vliegt iemand over tweeënhalve week hierheen (die moet ik nog wel even contacten dat ie -nog- iets voor mij mee moet nemen). En begin december voor de 9e wordt er weer terug gevlogen naar Nederland.
Het is handig als het zo wordt ingepakt dat het vrij handig open en dicht gemaakt kan worden. Douane en zo.Ik wil ter zijner tijd ook wel even een lijstje aanleveren met wat er allemaal niet het land in mag.
Oh ja, en misschien geen enorme doos. Dat wordt zo proppen.
Ik zou voor een koala gaan. Compacter en lekker zacht.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:49 schreef Spees_Eend het volgende:
Gulara, als jij mij hebt, krijg ik dan een kangoeroe?
Ik blijf het proberen, dammit
Ik wil een koala!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:49 schreef Spees_Eend het volgende:
Gulara, als jij mij hebt, krijg ik dan een kangoeroe?
Ik blijf het proberen, dammit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk dat je meedoet!
A grand adventure has begun.
die wil ik alquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:53 schreef Limone het volgende:
[..]
Ik zou voor een koala gaan. Compacter en lekker zacht.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:53 schreef Keshet het volgende:
Gulara, je bent gek op HEMA-spullen en 't mag allemaal niet te groot zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk dat je meedoet!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |