quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:28 schreef Gulara het volgende:
Uhm... Mag ik onder voorbehoud meedoen?
In principe kunnen we namelijk de post omzeilen door pakketjes mee te laten vliegen.
Één nadeel:
Degene die mij heeft zou dan wel wat sneller z'n pakketje klaar moeten hebben. Het zou dan al over twee weken weg moeten namelijk.
Voordeel, ik ben makkelijk om voor te shoppen. Als je met een blinddoek door de AH of HEMA valt dan ben ik als blij.
En je pakketje vliegt naar de andere kant van de wereld, kei bijzonder!
En degene die ik heb, krijgt Ozziegoodies!
Behalve Spuuglokje, daar ga ik voor knutselen.![]()
Maar onder voorbehoud. Want mocht iemand het echt shit idee vinden om mij te trekken, dan vind ik het echt geen probleem om niet mee te doen hoor.
Maar ik dacht ik gooi het even in de groep, want Secret Santa!
Je kan ook ingeven wie elkaar niet moeten trekken volgens mij.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:36 schreef Kyara het volgende:
Kan er eventueel nog geruild worden, want er zijn geloof ik wel mensen die eerst nog even moeten bevallen of zo.
Oh, dat mag Hilzillah dan even uitvogelenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:37 schreef laziness het volgende:
[..]
Je kan ook ingeven wie elkaar niet moeten trekken volgens mij
Klopt.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:37 schreef laziness het volgende:
[..]
Je kan ook ingeven wie elkaar niet moeten trekken volgens mij.
Dus dan zeg je Gulara niet door deze hoogzwangere dames zeg maar
+1quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:37 schreef debuurvrouw het volgende:
Begrijp ik t goed dat er over twee weken iemand jouw kant opvliegt Gulara en dat we dus een doos naar die persoon kunnen sturen en het dan zo bij jou krijgen?
En dat je dan weer iets mee terug geeft voor je lootje?zou wel kicken zijn.
Geen enkel probleem hoor!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:44 schreef Sam1993 het volgende:
Ik ga vanavond denk mijn hobby uit de kast halen waar hij al 2 jaar stof staat te vangen. Eens kijken of ik nog wat waardigs kan maken voor mijn lootje in de hoop dat het gewaardeerd word. Zo niet houdt ik het lekker zelf!
Gulara leuk! Maar 2 weken vind ik wat kort. Lijkt me fantastisch hoor maar ik moet mijn inkopen verdelen. Misschien beter als ik jou niet trek hoe jammer ook :p
Wat leuk!! Geen probleem wmb!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:28 schreef Gulara het volgende:
Uhm... Mag ik onder voorbehoud meedoen?
In principe kunnen we namelijk de post omzeilen door pakketjes mee te laten vliegen.
Één nadeel:
Degene die mij heeft zou dan wel wat sneller z'n pakketje klaar moeten hebben. Het zou dan al over twee weken weg moeten namelijk.
Voordeel, ik ben makkelijk om voor te shoppen. Als je met een blinddoek door de AH of HEMA valt dan ben ik als blij.
En je pakketje vliegt naar de andere kant van de wereld, kei bijzonder!
En degene die ik heb, krijgt Ozziegoodies!
Behalve Spuuglokje, daar ga ik voor knutselen.![]()
Maar onder voorbehoud. Want mocht iemand het echt shit idee vinden om mij te trekken, dan vind ik het echt geen probleem om niet mee te doen hoor.
Maar ik dacht ik gooi het even in de groep, want Secret Santa!
Dat lijkt me een goed idee. Als ik al die douane programma's zie zijn ze behoorlijk streng. Straks beland mijn zorgvuldig geknutselde brooddeeg baksel zo in de afvalbak.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:44 schreef Gulara het volgende:
Oh ja ik zal het even duidelijk uitleggen.
Er vliegt iemand over tweeënhalve week hierheen (die moet ik nog wel even contacten dat ie -nog- iets voor mij mee moet nemen). En begin december voor de 9e wordt er weer terug gevlogen naar Nederland.
Het is handig als het zo wordt ingepakt dat het vrij handig open en dicht gemaakt kan worden. Douane en zo.Ik wil ter zijner tijd ook wel even een lijstje aanleveren met wat er allemaal niet het land in mag.
Oh ja, en misschien geen enorme doos. Dat wordt zo proppen.
Ik wilde je een paar handgranaten geven. Is dat nou wel of niet verboden?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:44 schreef Gulara het volgende:
Oh ja ik zal het even duidelijk uitleggen.
Er vliegt iemand over tweeënhalve week hierheen (die moet ik nog wel even contacten dat ie -nog- iets voor mij mee moet nemen). En begin december voor de 9e wordt er weer terug gevlogen naar Nederland.
Het is handig als het zo wordt ingepakt dat het vrij handig open en dicht gemaakt kan worden. Douane en zo.Ik wil ter zijner tijd ook wel even een lijstje aanleveren met wat er allemaal niet het land in mag.
Oh ja, en misschien geen enorme doos. Dat wordt zo proppen.
Ik zou voor een koala gaan. Compacter en lekker zacht.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:49 schreef Spees_Eend het volgende:
Gulara, als jij mij hebt, krijg ik dan een kangoeroe?
Ik blijf het proberen, dammit
Ik wil een koala!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:49 schreef Spees_Eend het volgende:
Gulara, als jij mij hebt, krijg ik dan een kangoeroe?
Ik blijf het proberen, dammit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk dat je meedoet!
A grand adventure has begun.
die wil ik alquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:53 schreef Limone het volgende:
[..]
Ik zou voor een koala gaan. Compacter en lekker zacht.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:53 schreef Keshet het volgende:
Gulara, je bent gek op HEMA-spullen en 't mag allemaal niet te groot zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk dat je meedoet!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |