Het is inderdaad voor ts niet te hopen dat evenveel vrouw man is als op FOK!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:04 schreef Elan het volgende:
Zijn niet een heleboel van die profielen gewoon fake?
Nee alles wordt direct van FB gehaald. Kan alleen als je daar een fakeprofiel aanmaakt. En waarom zou je je voordoen als vrouw en vervolgens mij negeren?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het is inderdaad voor ts niet te hopen dat evenveel vrouw man is als op FOK!
Indien serieus. Hoe ga je te werk?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:06 schreef TwentyFourr het volgende:
Heb al 30 matches, dit is echt fantastisch!
Hmm, dat is inderdaad waar, het moment van daarbij stilstaan moest bij mij nog komenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee alles wordt direct van FB gehaald. Kan alleen als je daar een fakeprofiel aanmaakt. En waarom zou je je voordoen als vrouw en vervolgens mij negeren?
Facebook --> Profielfoto --> Brad Pittquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Indien serieus. Hoe ga je te werk?
Je kan niet echt op een bepaalde manier te werk gaan omdat het gewoon puur vleeskeuring is. Gewoon liken wat je eventueel wel ziet zitten en kijken of zij er hetzelfde over denken.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Indien serieus. Hoe ga je te werk?
Welke vrouwen like jij (op een schaal van 1 tot 10?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:09 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Je kan niet echt op een bepaalde manier te werk gaan omdat het gewoon puur vleeskeuring is. Gewoon liken wat je eventueel wel ziet zitten en kijken of zij er hetzelfde over denken.
Je krijgt toch 293831 vrouwen dus hoog inzetten.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Welke vrouwen like jij (op een schaal van 1 tot 10?
Doe ik. Enige nadeel is dat vrouwen na hun 20e enorm beginnen af te takelen. Heb 18-25 aanstaan. Bij 18 is 2/3 wel raakbaar. Richting de 25 zijn het echt uitzonderingenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:12 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Je krijgt toch 293831 vrouwen dus hoog inzetten.
Niet alleen op het uiterlijk afgaan hè.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Doe ik. Enige nadeel is dat vrouwen na hun 20e enorm beginnen af te takelen. Heb 18-25 aanstaan. Bij 18 is 2/3 wel raakbaar. Richting de 25 zijn het echt uitzonderingen
Zet je toch gewoon op 18-21, no shame.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Doe ik. Enige nadeel is dat vrouwen na hun 20e enorm beginnen af te takelen. Heb 18-25 aanstaan. Bij 18 is 2/3 wel raakbaar. Richting de 25 zijn het echt uitzonderingen
Ja, maar binnen 100 km leeftijd 18-55 jaar, moet er toch wel wat tussen zitten?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:06 schreef Annoyance het volgende:
[..]
Maar jij bent een vrouwmensch? DIe zijn altijd in de minderheid @ online-dating.
Hier gaat het puur om uiterlijk. En je kan gedeelde interesses zien, maar ik like nooit wat op FB dus die zijn er nietquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:15 schreef Inktvisch het volgende:
AH mortienooit je zwakke kant laten zien aan de dames.
Heb zo'n NIET knappe jongen op stage maar zijn gedrag trekt veel lady's hun aandacht... Hijs gewoon best lief maar tegelijkertijd ook zelfverzekerd. Knap is die alles behalve maar snap wel dat ie een vriendin heeft.
Zijn gedrag +1
dat knap beoordelen slaat ook nergens op.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hier gaat het puur om uiterlijk. En je kan gedeelde interesses zien, maar ik like nooit wat op FB dus die zijn er niet
Maar jij bent dan ook onweerstaanbaar knap, Tong.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:26 schreef tong_80 het volgende:
TS is veel te lelijk, mijn telefoon is vastgelopen van alle berichten van Tinder.
Dat hoeft ook weer niet hoorquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook onweerstaanbaar knap, Tong.
Ik zou speciaal voor jou homo worden.
Die zou ik erop moeten zettenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:34 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Misschien snap ik je probleem. Je hebt toch niet deze gare foto ook op tinder staan hé?
sorry dat ben ik.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die zou ik erop moeten zettenklikte net perongeluk hartje ipv x, meteen een match
Of andere mannen zijn niet kieskeurig genoegquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:36 schreef Aber2.0 het volgende:
ik heb afgelopen 3 dagen al 57 matches gehad, je bent echt te kieskeurig ts.
Nee, jij bent een vrouw. DAT is het verschil.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:36 schreef Aber2.0 het volgende:
ik heb afgelopen 3 dagen al 57 matches gehad, je bent echt te kieskeurig ts.
Als je gezamelijke vrienden hebt welquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:40 schreef Puntenjager het volgende:
Vraagje, kunnen de anderen die jouw foto beoordelen, je facebook achterhalen?
Ow, gelukkig, ik namelijk geen vriendenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je gezamelijke vrienden hebt wel
Geografisch ja. Je kan straal invullen waarbinnen wordt gezocht. Plus leeftijdsgrenzenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:42 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ow, gelukkig, ik namelijk geen vrienden![]()
Maar waar komen die matches vandaan? Puur geografisch? Of werkt het pas als je 500+ 'vrienden' hebt op facebook?
Ogay, dus op basis van je GPS-gegevens. En je likes en posts op facebook worden toch ook gedata-mined?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Geografisch ja. Je kan straal invullen waarbinnen wordt gezocht. Plus leeftijdsgrenzen
Er worden geen matches gemaakt voor je. Je krijgt gewoon alle foto's van degenen binnen jouw selectie met de app te zien, eventueel aangevuld met gezamelijke vrienden en interesses.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:45 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ogay, dus op basis van je GPS-gegevens. En je likes en posts op facebook worden toch ook gedata-mined?
Mijn facebook-account heeft weinig connectie met mijn echte leven (totaal geen behoefte aan). Er zal dus weinig te vinden zijn waarop die matches gemaakt kunnen worden. Ik vraag me af of dat heel veel of juist erg weinig matches geeft.
Dat kan je instellenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:47 schreef Arriviste het volgende:
Ik kreeg alleen maar foto's van tieners/begin 20-ers te zien. Heb de app direct verwijderd
Ik heb aangegeven dat ik enkel 26+ wil zien, maar de app negeert dat. Schaamteloos.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat kan je instellenMaar dacht dat jij dat ook was?
Klopt, dat werkt niet goed.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:49 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Ik heb aangegeven dat ik enkel 26+ wil zien, maar de app negeert dat. Schaamteloos.
Daarom ook verkapt.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik zie een duidelijke klacht![]()
En kom weer een bekende tegen
Ik denk dat ik em snapquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik denk dat het een subtiele hint is.
Je hoeft juist geen profiel aan te maken. Dat is het mooie.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:06 schreef Dimachaerus het volgende:
Terechte herkenbare klacht, ik wilde vanavond nog een profiel aanmaken op een datingsite maar geen zin , ik ga het even uitstellen nu gamen.
dima op een datingsitequote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:06 schreef Dimachaerus het volgende:
Terechte herkenbare klacht, ik wilde vanavond nog een profiel aanmaken op een datingsite maar geen zin , ik ga het even uitstellen nu gamen.
Moet ik je ook nog gaan koppelen zucht...kijk ff in US, wie weet bevalt je wel een chick daar.quote:
Ik heb geen ipone (quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je hoeft juist geen profiel aan te maken. Dat is het mooie.
Neen, ik ben toch bezet gekkie.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bestaat de mogelijkheid dat ik jou ga spotten?
Gelulquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Of andere mannen zijn niet kieskeurig genoeg
Zal binnenkort eens in A'dam tinderen. Misschien zie ik je voorbij komen
Pic gezien in KLB SC een keer.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:12 schreef Aber2.0 het volgende:
[..]
Gelul
Hoe weet je dan dat ik het ben.
Ik heb jouw nummer onder speeddial.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:20 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik heb die aberpic in mn whatsapp images staan
neequote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:20 schreef Aber2.0 het volgende:
[..]
Ik heb jouw nummer onder speeddial.
ik trap niet in zulke spelletjesquote:
En jouw nummer begint met 0613.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:24 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik trap niet in zulke spelletjes
ik heb echt een pic van jou
je draagt daar een donkerblauwe blouse achtig iets
Omdat meer mensen Facebook hebben dan Whatsapp.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:30 schreef Linkesoep het volgende:
Waarom moet het via Facebook? Waarom niet gewoon met je whatsapp foto?
Post anders gewoon even die foto, dan kunnen wij beoordelen waarom je wordt afgewezen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bel hem dan maar verpest mijn topic niet
Okeequote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:31 schreef Annoyance het volgende:
[..]
Omdat meer mensen Facebook hebben dan Whatsapp.
wijvenopmerkingquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:12 schreef Annoyance het volgende:
[..]
Daten via je onderbroek is natuurlijk beter.
klopt. en nu?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:24 schreef Piger het volgende:
[..]
een vrouw zonder tieten zal ook niet ver komen hoor
Jij weet niksquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:26 schreef Piger het volgende:
En nu kan je dus beter met ts gaan daten
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:33 schreef ntm het volgende:
TS verwijs ik door naar R&P / Dating(site)-ervaringen #405 Klikt het of niet?
dat is een leugenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
Dat is omdat dat soort zaken altijd een grote vleeskeuring is"rouwen kijken naar het innerlijk"
Uh-uh
Wat? Dat vrouwen uiterlijk niet belangrijk vinden of juist wel?quote:
dat ze het niet belangrijk zouden vinden.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat? Dat vrouwen uiterlijk niet belangrijk vinden of juist wel?
Dus daarover hebben ze altijd zitten liegenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:51 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
dat ze het niet belangrijk zouden vinden.
wat nou jullie. ik heb dat nooit gezegdquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dus daarover hebben ze altijd zitten liegenWat een kutwijven zijn jullie toch ook, he.
Whatever, je zegt dat je een wijf bent en dus ben je per definitie kut.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:53 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
wat nou jullie. ik heb dat nooit gezegd
homoquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Whatever, je zegt dat je een wijf bent en dus ben je per definitie kut.
Ik wist wel dat je daarop viel. Rare freakshow dat je er bent *ril*quote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:56 schreef Annoyance het volgende:
[..]
Ik moest daarstraks een account maken om een reactie te posten
Niet echt geloofwaardig dit, dus van wie ben je een kloon?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:22 schreef Annoyance het volgende:
[..]
Zij heeft een kleine neus.
Speciaal voor deze reactie een accountje aangemaakt.
Je hoeft het niet te geloven.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
[..]
Niet echt geloofwaardig dit, dus van wie ben je een kloon?
Doe ik ook niet.quote:
Op Facebook ook.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:03 schreef Emm16 het volgende:
Ik hoorde dat je foto voor altijd op tinder blijft rondhangen. Als je je eenmaal hebt aangemeld
Deze vrouwquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:25 schreef HaywoodJablome het volgende:
Als het je alleen om het chatten gaat kun je je misschien beter voordoen als vrouw?
Ja sorry ik hoorde mijn vriend naderen. Was gezellig schatjequote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Deze vrouw![]()
Ik had vandaag een match. Even gepraat en nu is die weg
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Doe ik. Enige nadeel is dat vrouwen na hun 20e enorm beginnen af te takelen.
Alsof ik op vrouwen van jouw leeftijd zoekquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:59 schreef Aber2.0 het volgende:
[..]
Ja sorry ik hoorde mijn vriend naderen. Was gezellig schatje
Probeer tinder, Ik like elke foto daar (button bashen).quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Alsof ik op vrouwen van jouw leeftijd zoek![]()
Maar er kwam net een update die onder met verdwijnende matches fixt. Dat verklaard een hoop. Mijn matches verdwijnen voor ik ze zie
Dit topic gaat over Tinderquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Probeer tinder, Ik like elke foto daar (button bashen).
Wowquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:20 schreef Blondje_93 het volgende:
Je bent ook gewoon niet leuk genoeg
Ik leer snel hier ;$quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:17 schreef chroestjov het volgende:
Blondje_93 altijd garant voor bonte uitspraken.
Wat gemeenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:20 schreef Blondje_93 het volgende:
Ik dacht dat jij altijd juist heel aardig was.quote:
Ligt eraan tegen wiequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij altijd juist heel aardig was.
Zelfvertrouwen richting de 0 nuquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha zelfs blondje vindt je niet leuk
Ook maar een geinstalleerd maar ik heb ook nog geen matches, ligt dus niet aan jou maar aan de app.quote:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:20 schreef Blondje_93 het volgende:
Dus je gaat vreemd..quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:56 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Ik had binnen 2 dagen 15 gesprekken 8). Na 3 dagen een date.
Alleen mn vriendin vond t niet zo chill dus er komt helaas geen vervolg...
mag ik je whatsapp ;pquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:08 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ja, ik kan er ook niks aan doen dat ik een leuke meid ben ;$
Heb alles geliked. Krijg ook allemaal berichten terugquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:07 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Gewoon installeren en vleeschkeuren.
watquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb alles geliked. Krijg ook allemaal berichten terugwtf
ik wil foto's met je uitwisselen ik ben best leukquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:09 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
En dan weer voor leugenaar uitgemaakt worden? nee, dan je..
Haha, nee.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:10 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik wil foto's met je uitwisselen ik ben best leuk
Ik ben discreet, wat is er gebeurd dan?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:11 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Haha, nee.Niet na wat er vorige keer gebeurt is..
Nou oké. Begin maar danquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:14 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik ben discreet, wat is er gebeurd dan?
Laten we over gaan in DM.
in oostblokland zijn ze nog niet ver met de digitaal dus weinig chimi'squote:
ja maar ik dacht tinder is handig voor de dagen dat ik even niks heb, eventjes wat vaste neukertjes scoren maar als je geen headshot plaatst komt er weinig van. Daarnaast zijn er verdomd veel nederlandse chicks hierquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
in oostblokland zijn ze nog niet ver met de digitaal dus weinig chimi's
je moet daar gewoon buiten komen en scoor je zo man ;p
je hebt niks te zoeken online daar, allemaal sletjes buiten op straat
je moet natuurlijk wel headshot plaatsenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:29 schreef Drinky het volgende:
[..]
ja maar ik dacht tinder is handig voor de dagen dat ik even niks heb, eventjes wat vaste neukertjes scoren maar als je geen headshot plaatst komt er weinig van. Daarnaast zijn er verdomd veel nederlandse chicks hier
Ik ga toch geen headshots op m'n facebook plaatsen gek ben niet malquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:31 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
je moet natuurlijk wel headshot plaatsen
met een bodyshot denken ah weer zo'n juicehead
wat moet je met nederlandse chicks man, ik ging ff zoeken op 30-55 jaar voor cougars, allemaal afgeschreven meisjes krijg je dan te zien .
er zijn wel heeeel veel knappe tiener meisjes op tinder, die zijn nog prima te pruimen maar zodra 25+ moet je wegwezen bij NL meisjes
Gozer, dat was ook mijn angst, maar je kan zeg maar je inhoud zo wijzigen op "alleen ik" dan ziet niemand die fotoquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:32 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik ga toch geen headshots op m'n facebook plaatsen gek ben niet mal
Jongens zijn precies zo hoor!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb meegekeken naar meisjes die tindr doen, die klikken bijna iedereen weg behalve de perfecte jongens. Elke niet-westerse allochtoon wordt bij voorbaat weggeklikt
M'n stagebegeleider liked iedereen behalve als het negerinnen zijnquote:
xdquote:
whahaha ik ken dat liedj xdxd goeie hoor whahahaquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:39 schreef Aber2.0 het volgende:
Hahaha so sgattig dima en blondie sitting in a tree XD XD
zie mijn onderittel;pquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:39 schreef Roburtt het volgende:
[..]
whahaha ik ken dat liedj xdxd goeie hoor whahaha
Ik h00p d4t w3 0p d3 bRuiL0ft m0gEn k0m3N.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:39 schreef Roburtt het volgende:
[..]
whahaha ik ken dat liedj xdxd goeie hoor whahaha
whoaha gaan wei dn als deet XDhihihihiquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:41 schreef Aber2.0 het volgende:
[..]
Ik h00p d4t w3 0p d3 bRuiL0ft m0gEn k0m3N.
Moet je zo nodig poepen?quote:
ik wil ook pics van jequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:44 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Vast beter dat Braddie, dat kan bijna niet anders!
Nee, ff serieus; Niet zo dom lullen
Chill, ik heb al 100+ matches.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb meegekeken naar meisjes die tindr doen, die klikken bijna iedereen weg behalve de perfecte jongens. Elke niet-westerse allochtoon wordt bij voorbaat weggeklikt
eh gappie luistah es effe voordat ik je en paah kankah klappeh geefquote:
Ik heb geen idee, ik FOK! pas weer sinds deze weekquote:
Valse hoop gevenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:47 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Chill, ik heb al 100+ matches.
Maar goed, Tinder serieus nemen. Ik vind het alleen leuk om te kijken wat ik terug krijg aan matches, regelen doe ik wel in de kroeg.
okquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:47 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik FOK! pas weer sinds deze week
Like jij alles? Ik zit op 70+ denk ikquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:47 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Maar goed, Tinder serieus nemen. Ik vind het alleen leuk om te kijken wat ik terug krijg aan matches, regelen doe ik wel in de kroeg.
Braddies foto was al bekend voordat je wegging toch.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:47 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik FOK! pas weer sinds deze week
Weet jij wanneer ik weg ging? Ik weet het zelf niet eens, vrees dat ik het gemist heb.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:51 schreef Aber2.0 het volgende:
[..]
Braddies foto was al bekend voordat je wegging toch.
Zeker weten doe ik het niet maar het moet tussen 2011 en 2013 zijn geweest.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:52 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Weet jij wanneer ik weg ging? Ik weet het zelf niet eens, vrees dat ik het gemist heb.
Linkjes???????
Hm denk ergens begin 2011 dat ik niet meer poste.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:53 schreef Aber2.0 het volgende:
[..]
Zeker weten doe ik het niet maar het moet tussen 2011 en 2013 zijn geweest.
Haha, is toch een leuk wijfquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:55 schreef chroestjov het volgende:
Ik klik elke vrouw die geen exacte kopie van Alizee is gewoon weg.
Heb nog geen matches.
Nee, maar af en toe zit er wel een match bij dat je denkt van, hoe heb ik dat ooit kunnen likenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:51 schreef Splutje het volgende:
[..]
Like jij alles? Ik zit op 70+ denk ik
Af en toe?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:05 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Nee, maar af en toe zit er wel een match bij dat je denkt van, hoe heb ik dat ooit kunnen liken.
Ik heb inderdaad ook soms chicks waarvan ik bijna zeker weet dat ik ze niet geliked hebquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:05 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Nee, maar af en toe zit er wel een match bij dat je denkt van, hoe heb ik dat ooit kunnen liken.
Maar ik heb het ook al wel ruim een maand, dat speelt ook wel mee in het aantal.
Afgelopen weekend tijdens een zeilwedstrijd had ik het eens andersom, toen riepen twee chicks vanaf een andere boot dat ze me op Tinder tegengekomen waren, waarom ik ze niet teruggeliked had. Maar dat sprak wel voor zich waarom niet.
Stiekem toch leuk als zo iemand dan een gesprek begint.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:06 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad ook soms chicks waarvan ik bijna zeker weet dat ik ze niet geliked hebOok wel een paar bloedgeile trouwens
Nee, ze wist dat ik een vriendin heb en ik was nog nooit in haar stad geweest.quote:
Jij bent ook echt een stereotype student met windkapsel, dat diggen meisjes.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:47 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Mwa ik kan niet een serieus gesprek aan gaan met zo iemand. Leuker is absurde openingszinnen sturenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:13 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Stiekem toch leuk als zo iemand dan een gesprek begint.
Nou ik heb hem hoor, van haar persoonlijk gekregenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:53 schreef Aber2.0 het volgende:
[..]
Zeker weten doe ik het niet maar het moet tussen 2011 en 2013 zijn geweest.
Dat is gelogen hoorquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:23 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Nou ik heb hem hoor, van haar persoonlijk gekregen
Dit inderdaadquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:21 schreef Splutje het volgende:
[..]
Mwa ik kan niet een serieus gesprek aan gaan met zo iemand. Leuker is absurde openingszinnen sturen
Nu vraag je me om hem te postenquote:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:23 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Nou ik heb hem hoor, van haar persoonlijk gekregen
Dat is exact wat ik in iets andere woorden ook zeg.quote:
ohhh ;$quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:29 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Dat is exact wat ik in andere woorden ook zeg.
Is fake. Ze wil meteen cammenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:34 schreef ntm het volgende:
[..]
Zal wel genoeg mannen achter haar aan hebben op die app
Is hun verdienmodel he. Sta inmiddels vast als kansloos in het systeem dus denken ze dat ik hier intrapquote:
Ik zou gaan voor de 7,458/10, al begrijp ik dat het je niet kan bekoren.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb net een andere foto en 3 matches. Wel matige chicks. 4,387/10, 6,538/10 en 7,458/10
Inmiddels 5. Zit niet echt iets bij. Die 7,458 is op 1 foto trouwens meer een 4,869quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:01 schreef MAJESTICS het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor de 7,458/10, al begrijp ik dat het je niet kan bekoren.
Komt wel goed hoor, Mortaxx. Jouw dag komt nog wel.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Inmiddels 5. Zit niet echt iets bij. Die 7,458 is op 1 foto trouwens meer een 4,869
De vrouwen die ik aantrekKeiharde realitycheck dit
Daarom heb ik het maar verwijderd, de app vindt telkens geen mogelijke matches.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:38 schreef Nikmans het volgende:
Je hebt alle mogelijke matches bij jou in de buurt gevonden
Zodra ik de instellingen veranderWat een graf-app
Ik ben nu aan het hopen dat het overgaat, stiekem waren het vijf best leuke minutenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:43 schreef Rushi het volgende:
[..]
Daarom heb ik het maar verwijderd, de app vindt telkens geen mogelijke matches.
Uit en inloggen helpt danquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:45 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het hopen dat het overgaat, stiekem waren het vijf best leuke minuten
Je wordt wel geconfronteerd met je marktwaardequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het is jammer dat je Facebook, smartphone en toestanden nodig hebt, niet dat ik van plan ben vreemd te gaan of dat soort achterlijke dingen maar zou het weleens grappig vinden, of juist een excuus om aan de drank te gaan, dat is meer voor de hand de hand liggend, om te kijken of ik ook nog met mijn rimpelige verlopen kop in de markt lig.
Mwah, beetje het verhaal van aandelen TomTom hier dus dat slaan we wel over dan.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je wordt wel geconfronteerd met je marktwaarde
Maar is leuk tijdverdrijf + leuke gesprekken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |