Komt wel goed hoor, Mortaxx. Jouw dag komt nog wel.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Inmiddels 5. Zit niet echt iets bij. Die 7,458 is op 1 foto trouwens meer een 4,869
De vrouwen die ik aantrekKeiharde realitycheck dit
Daarom heb ik het maar verwijderd, de app vindt telkens geen mogelijke matches.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:38 schreef Nikmans het volgende:
Je hebt alle mogelijke matches bij jou in de buurt gevonden
Zodra ik de instellingen veranderWat een graf-app
Ik ben nu aan het hopen dat het overgaat, stiekem waren het vijf best leuke minutenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:43 schreef Rushi het volgende:
[..]
Daarom heb ik het maar verwijderd, de app vindt telkens geen mogelijke matches.
Uit en inloggen helpt danquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:45 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het hopen dat het overgaat, stiekem waren het vijf best leuke minuten
Je wordt wel geconfronteerd met je marktwaardequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het is jammer dat je Facebook, smartphone en toestanden nodig hebt, niet dat ik van plan ben vreemd te gaan of dat soort achterlijke dingen maar zou het weleens grappig vinden, of juist een excuus om aan de drank te gaan, dat is meer voor de hand de hand liggend, om te kijken of ik ook nog met mijn rimpelige verlopen kop in de markt lig.
Mwah, beetje het verhaal van aandelen TomTom hier dus dat slaan we wel over dan.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je wordt wel geconfronteerd met je marktwaarde
Maar is leuk tijdverdrijf + leuke gesprekken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |