Daarom ook verkapt.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik zie een duidelijke klacht![]()
En kom weer een bekende tegen
Ik denk dat ik em snapquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik denk dat het een subtiele hint is.
Je hoeft juist geen profiel aan te maken. Dat is het mooie.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:06 schreef Dimachaerus het volgende:
Terechte herkenbare klacht, ik wilde vanavond nog een profiel aanmaken op een datingsite maar geen zin , ik ga het even uitstellen nu gamen.
dima op een datingsitequote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:06 schreef Dimachaerus het volgende:
Terechte herkenbare klacht, ik wilde vanavond nog een profiel aanmaken op een datingsite maar geen zin , ik ga het even uitstellen nu gamen.
Moet ik je ook nog gaan koppelen zucht...kijk ff in US, wie weet bevalt je wel een chick daar.quote:
Ik heb geen ipone (quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je hoeft juist geen profiel aan te maken. Dat is het mooie.
Neen, ik ben toch bezet gekkie.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bestaat de mogelijkheid dat ik jou ga spotten?
Gelulquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Of andere mannen zijn niet kieskeurig genoeg
Zal binnenkort eens in A'dam tinderen. Misschien zie ik je voorbij komen
Pic gezien in KLB SC een keer.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:12 schreef Aber2.0 het volgende:
[..]
Gelul
Hoe weet je dan dat ik het ben.
Ik heb jouw nummer onder speeddial.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:20 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik heb die aberpic in mn whatsapp images staan
neequote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:20 schreef Aber2.0 het volgende:
[..]
Ik heb jouw nummer onder speeddial.
ik trap niet in zulke spelletjesquote:
En jouw nummer begint met 0613.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:24 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik trap niet in zulke spelletjes
ik heb echt een pic van jou
je draagt daar een donkerblauwe blouse achtig iets
Omdat meer mensen Facebook hebben dan Whatsapp.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:30 schreef Linkesoep het volgende:
Waarom moet het via Facebook? Waarom niet gewoon met je whatsapp foto?
Post anders gewoon even die foto, dan kunnen wij beoordelen waarom je wordt afgewezen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bel hem dan maar verpest mijn topic niet
Okeequote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:31 schreef Annoyance het volgende:
[..]
Omdat meer mensen Facebook hebben dan Whatsapp.
wijvenopmerkingquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:12 schreef Annoyance het volgende:
[..]
Daten via je onderbroek is natuurlijk beter.
klopt. en nu?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:24 schreef Piger het volgende:
[..]
een vrouw zonder tieten zal ook niet ver komen hoor
Jij weet niksquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:26 schreef Piger het volgende:
En nu kan je dus beter met ts gaan daten
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:33 schreef ntm het volgende:
TS verwijs ik door naar R&P / Dating(site)-ervaringen #405 Klikt het of niet?
dat is een leugenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
Dat is omdat dat soort zaken altijd een grote vleeskeuring is"rouwen kijken naar het innerlijk"
Uh-uh
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |